RIEHAKASTA H i H - VAPPUA

panii_kissa

Oikein Erittäin Ihanaa ja Hyvää Vappua Kaikille Vapun Viettäjille.
H i H = Hauskaa ilman Huumeita

Sekä ONNEA uusille ylioppilaille, yhteiskuntamme tuleville rakentajille sekä uusille lainsäätäjille, marssikaa liput ylpeästi liehuen, kyllä se siitä.
Kesää kohti.

Ja nuoriso riehukaa selvinpäin.
Ottakaa kesä vastaan niin että uutisista kuullaan.
Seuraava kesä tulee vasta vuoden päästä, mutta tämä kesä 2011 otetaan vastaan vain ja ainoastaan NYT! jeee

Ja kyllä selvinkin päin voi riehua ja pussata vieraita ja huutaa hävyttömyyksiä sekä näyttää persettä, ei siihen viinaa taikka huumeita tarvita.

Nyt on vappu : hauskat H i H - lapset ja H i H - nuoret ovat irti ….

…… ja vanhukset ja tiukkapipot teljetään vapuksi koteihin tai muihin ”vankiloihin” sekä _kissa viedään sinne pakkotyösiirtolaitokseen.

Ei tippa tapa, satunnainen herrasmies :
http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Kolumnit/Ei-tippa-tapa2

19.01.2009
Ei tippa tapa, satunnainen herrasmies :
http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Arkisto/2009/01/19/Ei-tippa-tapa
Tämä vanhempi kolumni vie näemmä tuolle samalle sivulle. Onkohan niillä virhe vai eikö enää näytä sitä vanhempaa, mutta tässä muutama rivi siitä :
Onneksi tammikuu on pian ohi ja täti-ihmiset palaavat … aavikolle.
Heidät on aivopesty mukaan tähän humpuukiin. Missä on näiden täti-ihmisten yhteiskuntavastuu?
Kansantalous menee kuralle.
Haluaisin tavata ihmisen, jonka neronleimaus tipaton tammikuu on. Juottaisin hänelle pullollisen tärpättiä ja hakisin hänelle lähestymiskieltoa … koko pohjoiselle pallonpuoliskolle.
Onneksi tammikuu on pian ohi ja täti-ihmiset palaavat … aavikolle.

Sohvaperunoille :
http://www.helsinginuutiset.fi/blogit/satunnainen-herrasmies/46846-pelastakaa-sohvaperunat

Tässä logiikan mestareille hieman sitä logiikkaa, jonka puutteesta minua moititaan :
http://www.helsinginuutiset.fi/blogit/satunnainen-herrasmies/41219-logiikka-on-taitolaji

Ja sitten lipan osoittamaan suuntaan jalat antaa vauhdin.

Riehakasta vappua, kuuntelen vappu-jytkettä ihan rauhallisesti selvin päin, sillä sain kaikesta hulluudesta liika-annoksen jo 60 70 80 90 luvuillla, että pistäkää paremmaksi. Se on nyt teidän vuoro, olkaa niin hyvät.

Yks parhaista kissa-vitseistä :

Muna ja kissa käveli rannalla.
Kissa putosi veteen ja muna nauroi.
Mikä on tarinan opetus?

Missä märkä mirri, siellä iloinen muna :)
Hyvää Vappua :) t. _kissa miauu

1

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panii_kissa

      No onnistuiko kukaan viettämään vappua hauskasti selvinpäin?
      Ei teistä kukaan..ko?

      Minä olin ihan hauskasti plääh ei vanhuksella ole silleen hauskaa, mutta omalla vanhus-tavallaan, meilläkin oli hauskaa; muistella mitä nuorena teki vappuina, tai yrittää muistella tai unohtaa joitain vappuja.
      Nooh ei mitään painokelpoista.

      Mutta olen ajatellut että meillä suomalaisilla on ihana pieni valtio, eikö me voitaisi oppia pitää hauskaa ilman viinaa?
      Eniten ihan harmittaa kun joulu joka on lasten suuri juhla, niin äärettömän monissa perheissä siitä tulee joulu-helvetti, koska vanhemmat ryyppää lasten joulun piloille. Sitä ei voi ymmärtää.

      Miksi vanhuuden pitää olla tylsää ilman viinaa?
      Silti monetkin vanhukset tuolla höpsii kaikenlaista, mutta aina niitä katsotaan kieroon jos vähän juttelee lapsille. Itsekin juttelen lasten kanssa helposti, niin vanhemmat vetää pois että varmaan hullu ämmä tule lapseni pois ennenkö se syö sinut.

      Toki ymmärrän että on kaikenlaisia ja on hyvä varoa kaikenlaisia, mutta jos nyt vähän rauhoituttaisiin niissä epäilyissä.
      Lapset on ainakin _kissasta ihan kivoja. Mutta monet lapset luulee että kun on aikuinen se on varmaan paha. Minäkin monesti nauran nuorten jutuille, sitten ne rupee hihittää, ”toi vanha nainen nauroi” . Minusta on ihan kivaa kun lapsilla on hauskaa, naurattaa kun ne puhuu nykyään niin hassuja sanoja etten tiedä mitä ne edes tarkoittaa, mutta kaipas ne jutut on samoja kuin meilläkin oli 30 vuotta sitten….

      Itseänikin hämmästyttää miksi lapset pelkää vai inhoo aikuisia, en minä ole tehnyt mitään pahaa.

      Voitaisko me täällä kirjoittavat luvata että me emme ole turhaan ilkeitä lapsille? Muistellaan vaan sitä omaa nuoruuttamme, mitä painokelvotonta teimmekään, ei siitä sen enempää. Annettais lasten olla tuolleen kivasti naureskellen ja meluten, kyllä ne siitä rauhottuu. Monelle lapselle tulee paha olo siitäkin kun ne ajetaan aina pois, missään ei saisi olla. Minulle monet lapset sanoo iltaa / päivää ja sitten hihittää kun vatsaankin niille, että päivää. Se saattaa olla harvinaista Hesassa. En tiedä onko maaseudulla enemmän yhteisöllisyyttä, mutta Hesassa tilanne on huono. Ja siinä on yksi syy lasten pahoinvointiin mikä taas turrutetaan viinalla ja huumeilla.

      Miksi aikuiset tarvii viinaa pitääkseen hauskaa?
      Onko aikuisten pakko olla niin kireitä selvin päin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe