Kyllä on tämä kana- nuudeli take-away annos niin kunigashyvä, ettää ai ia.
Taivaallinen rauha(kiinalainen ravintola) RULEZ.
24
2007
Vastaukset
- Koti ruoka
On meilläki koira joutunu hukkaan.
- tkgjsagfjkfka
missä se on? sushia?
- ei sushia
Ei saa sushia. Japanilaisesta ravintolasta varmaan saa..tää on kiinalainen ravintola ja sijaitsee Asemakatu 4
- eksoottisia herkkuja
meillä on kans kissa hukassa. Viimeks oli nuudeleissa tutun näköisiä karvoja:(
- 到
在树林中检查出来Kaisaniemi有猫在早晨树林里有陷阱,简单的kinkkiä女孩背包,回到夫妇问
- 功夫
不說話,或者你準備一個燉。
- 32
eikö tämä olekkaan suomalaisten keskustelu palsta,onko tuo vinosilmien kirjoitusta,
- remutaaleripenapavia
Kyllä on kana-nuudeli annos hyvää.
- maharepparane
asialliset annokset
- Tasokas paikka
Olen syönyt monesti kyseisessä kiinalaisessa ja aina on ruoka ja palvelu ollut tosi hyvää !
- Hyvää oli
Just tällä viikolla kävin lounabufeella, nam nam
- kyllästynyt loppumis
Hyvä paikka muuten, mutta olen kypsynyt siihen että USEIN on kaikki ruoka pufeesta loppunut. Ei kiinnosta maksaa täyttä maksua, jos joka kerta joutuu ottamaan viimeisen kääryleen, viimeiset broiskun lihat, viimeisen possupadan rippeet jne. Jopa hintavassa juhlapäivän tarjoilussa oli sama juttu!
Sitten toinen iso miinus! Perheessämme lapsi ei syö kiinalaista ruokaa vaan hän tahtoo ranskaisia. Täällä Taivaallisessa Rauhassa niihin laitetaan ihan sikana suolaa! Lapsen ruokaan! Jos he maistaisivat itse annosta, eivät varmasti pystyisi sillä suolamäärällä sitä itsekkään syömään. Eikö jokainen voi itse laittaa suolaa jos tahtoo? - yökkis..
Jos ranskalaisia perunoita tarkoitat, niin kukaan vastuullinen vanhempi ei niitä lapsilleen syötä. Kaikkea muuta kuin lasten ruokaa!
- 500ilmaistaerkkiä
Pyydä jättämään suola pois ranskalaisista ja lisää itse pöydässä.
Kätevää, eikö totta ? - gigiiiiiiiiiiiiii
Ihmettelen kans että jotkut valittaa grilliruokien suolasta. Tilatessa voi sanoa: Ranskalaiset ilman suolaa, niinkuin missä vaan kun tilaa jotain.
- vfgczv
Oletusarvo on ravintolassa että ranskalaisiin EI SUOLAA. Grilliruokien kanssa on eri asia. Senkin älykääpiö!!!!!!
- maitai456456
nam nam
- mummimimi
Onko annoksen minkä kokoisia?
- Voltemorffi
Takeaway annokset isoja
- maalaistollo6721
Saako sieltä kiinalaista ruokaa ?
- Stepa_kukkolasta
Ystävällinen ja nopea palvelu, sapuskat olleet hyviä mitä olen syönyt. Kaikkea en tosin vielä ole kerinnyt maistamaan. Siistiä ja viihtyisää.
- eeropekka
Se on totta, ruokaa ei riittävästi; riisi oli lopussa ym. ja piti vielä maksaa täysi hinta. Ruoka mautonta verrattuna muihin kiinalaisiin ravintoloihin. Ylipirteä tarjoilija tiskin takana joka ei huolehtinut siitä että ruokaa riittää kaikille maksaville asiakkaille..
- SurkeaaRuokaa
Ovatko nuudelit silloinkin pohjaan palaneita jos niitä tilaa erikseen?
- enookäyny
Onko pizzat siellä hyviä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576