Sopiiko jouskari ja jouskari yhteen vai tuleeko siitä sekamelska...?? =)

MINTTU Da jousimies..

Minulla on ollut pari kertaa jouskari poikaystävänä ja suhteemme on päättynyt aika nopeasti... Minä olen aina päättänyt suhteen... En ole vain jaksanut olla heidän kanssaan koska he olivat niin ärsyttäviä.. Tottakai pidin heistä kummastakin todella paljon siihen aikaan..
Huomasin vain että he antoivat hierveästi kaikkia lahjoja... En kestänyt sitä koska tulen aina hämilleni kun saan jotain kaunista ja koskettavaa... Mutta mites teille on käynyt jousimies tyttö/poikaystävien kanssa??

11

3973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku en keksi

      jousimies ja jousimies ei sovi yhteen. löytävät toisistaan huonot puolet ja valittavat niistä. siksi eivät kestä toisiaan

      • ei vai??

        Mä oon kyllä aina luullu että kaks jouskaria sopii hyvin yhteen, molemmat tykkää vaoaudesta jne. Muut mitkä sopii jouskarille on leijona ja vesimies. Mulla on ollu molemmat merkit poikaystävinä, mut jouskaria en oo vielä tavannu...


      • Anonyymi

        Todellakin.


    • SiNiLiiNi

      no mulla on ollu yhen pojan kans (joka of course oli jouskari) 3vuoden kestonen suhde...että ei se varmaan siitä oo kiinni..´.ei se ainakaan mua lahjonu mitenkään...se varmaan johtuu luonteesta. Sulle on sattunu tuleen just sellasii lahjonta herroja...mulle ei...mä ainaki olisin tyytyväinen jos mua lahjottais;)

    • Sandra

      Itse vehtailin pari vuotta jouskari miehen kanssa ja ite olen myös jouskari. Eihän siitä kahden sitoutumiskammoisen pään hakkaamisesta seinään tule mitään muuta ko harmaita hiuksia ja kyyneleitä. Silloin kun toinen vois sitoutua toinen juoksee karkuun ja päinvastoin! Ennemmin tai myöhemmin vapaus vie jouskarilla voiton, ollaan kait sellaisia yksinäisen kadun tallaajia. Jousimies nainen, tai ainaki minä, tarvin sellaisen miehen joka antaa vapauden, mutta ei kuitenkaan salli vapauden menevän yli. Vapautta ja rajoja rakkaudella.. Se minusta toimii itseeni ja myös tuntemaani jouskari mieheen. Se ei vain ole hyvä, että molemmat tarvii samoja asioita.. Joten jouskari-jouskari toimii seksisuhteessa, mutta voi lapsi raukkoja jos jouskarit perheen perustaa.. :)

      • minni

        seksisuhde pelaa loistavasti kahden jousmiehen välillä mutta todella vaikeeta sovittaa näitä kahta ihmistä saman katon alle......varsinkin jos on kysymys uusioperheestä.....aivan mahdotonta.


    • jousimiesnainen

      noin 30 vuotta me kaksi jouskaria kuitenkin "kestettiin" toisiamme !:)

    • Mie vain

      Ollaan oltu 1,5v yhessä ja hyvin menee=)Molemmat jouskareita ja osaamme antaa toisillemme tilaa olla ja mennä...Kuitenkin välittäen ja rakastaen...Ja saman katon alla oleskellen...

      Ei oo pahemmin vielä astiatkaan lennelly...Itse asiassa elämä on aika rauhallista muttei kuitenkaan tylsää...

      Sitäpaitsi on ihanaa kun on rakas, jolla samanlainen "kulkemisenhalu" ja voidaan pakata kamat vaikka keskellä yötä ja lähteä telttailemaan=)

      • punapää jouskari

        Jousimiesmies on hypännyt jousimiesnaisen sydämen reunalle. Hyvä kahden aikuisen suhde. Kumpikin osaa antaa toiselle tilaa hengittää. Yhdessä ollessa aika kuluu nopeasti. Erillään on toista ikävä. ELÄMÄ ei selity pelkillä horoskoopeilla.


      • jousimiehet yhdessä
        punapää jouskari kirjoitti:

        Jousimiesmies on hypännyt jousimiesnaisen sydämen reunalle. Hyvä kahden aikuisen suhde. Kumpikin osaa antaa toiselle tilaa hengittää. Yhdessä ollessa aika kuluu nopeasti. Erillään on toista ikävä. ELÄMÄ ei selity pelkillä horoskoopeilla.

        Kariston suuressa horoskooppikirjassa lukee: Jos kumppanukset pystyvät olemaan yhtä miellyttäviä toisilleen kuin mitä he ovat muiden ihmisten seurassa, suhde hipoo lähes täydellisyyttä. Liian verkkainen elämänrytmi ja mustasukkainen omistushalu eivät ainakaan varjosta Jupiter-parin onnea.
        ELI kaksi kypsää jousimiestä on hyvä yhdistelmä!


    • Mac Millan

      Oman kokemuksen mukaan kaksi jousimiestä ei sovi samaan taloon siitä seuraa tosiaan kyyneliä ja harmaita hiuksia. Onhan noita erimerkkejä kokeiltu ja jousimiesnaiselle paras on mun mielestä Oinas mies siinä on potkua eikä ohjelma ole yksitoikkoista. 6vuotta takana ja hyvin ollaan sovussa pysytty vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe