onko xbox joku peli?

peikko sexual PIMPPI

kertokaa!!!!

18

304

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahahahahaha:)

vituttaako kun psn ei toimi :)

• tozi on

xbox on nykyään kynnyskoroke.

• hollllly

monet käyttävät xboxia paperipainona. on niin painava ettei paperit lennä tuulessa minnekään.

• Nimimerkki on pakoll

Ite käyttäisin ennemmin pleikkaria. se nimittäin painaa enemmän kuin xbox.
        ps3 slim painaa 3.2kg
        Xbox 360 slim painaa 2.9kg
        http://dome.fi/pelit/uutiset/playstation-3-kaikkien-aikojen-painavin-konsoli
        http://www.expansys.fi/microsoft-xbox-360-slim-250gb-eu-202903/

• I love xbox 360

Xbox on pelikonsoli. Uusin xbox 360 on paras pelikonsoli koskaan. Mä rakastan mun boksia.

• ps3 tosipelaajille

HIHIH HIHXbox muka pelikonsoli hihihi..kaikkea sitä saa lukea hihih

• 568364
        ps3 tosipelaajille kirjoitti:

HIHIH HIHXbox muka pelikonsoli hihihi..kaikkea sitä saa lukea hihih

ps3 on tosipelaajille? kaikkea sitä saa lukea, kun jostaan syystä suurin osa ammattilaispelaajista ja pelitestaajat käyttävät xbox 360 ja ps3 vain lojuu jossain kaapissa.

• ps3 huippu
        568364 kirjoitti:

ps3 on tosipelaajille? kaikkea sitä saa lukea, kun jostaan syystä suurin osa ammattilaispelaajista ja pelitestaajat käyttävät xbox 360 ja ps3 vain lojuu jossain kaapissa.

hihhhiiihihihiiihh älä naurata hihhihhihhiiiiiii.

• ps3 huippu
    • peikko_busteri

huoh ja taas jengi ruokkii peikkoa.

• wii u paras

Ei meille xbox360 mitenkään käy huoneen sisustukseen ,ei ei tommosta meille.

• ZEEmile

Imekää mun lerssiä vitun konsolipellet, mulla on kummatkin ja ihan yhtä hyviä. Taino ei yhtä hyviä, vaan yhtä paskoja. Kummallakin on ominaisuuksia jotka kusee vitusti ja toisessa taas ne asiat on kunnossa. Lapsellista tollane "xbox on parempi pleikkari on paska" ja niin edes päin.
      Ja mulle ainakin ihan sama paljon se kone painaa koska en sitä yleensä sylissä pidä kun pelaan.

• playbox

totta.. kuka sitä syliss pitää.. Molemmat ihan samalla viivalla eikä muuta eroa kuin muotoilu

• xbox player

xbox on paras

• plege333333333333333

On se peli aivan vitun. huono peli ei kannata ostaa

• 96

mitä välii samat pelit tyhmä jonne tuut tänne kommentoimaan ku itellä ei oo elämää.

• trolololololo2

haha, luulet vaa, on myös yksityisoikeus pelejä boxille, että ps:lle, mutta ei haittaa toi sun elämänpuuttees

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2368
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      33
      1297
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      634
      952
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      818
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      686
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe