onko xbox joku peli?

peikko sexual PIMPPI

kertokaa!!!!

18

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahahahahaha:)

vituttaako kun psn ei toimi :)

• tozi on

xbox on nykyään kynnyskoroke.

• hollllly

monet käyttävät xboxia paperipainona. on niin painava ettei paperit lennä tuulessa minnekään.

• Nimimerkki on pakoll

• I love xbox 360

Xbox on pelikonsoli. Uusin xbox 360 on paras pelikonsoli koskaan. Mä rakastan mun boksia.

• ps3 tosipelaajille

HIHIH HIHXbox muka pelikonsoli hihihi..kaikkea sitä saa lukea hihih

• 568364
        ps3 tosipelaajille kirjoitti:

HIHIH HIHXbox muka pelikonsoli hihihi..kaikkea sitä saa lukea hihih

ps3 on tosipelaajille? kaikkea sitä saa lukea, kun jostaan syystä suurin osa ammattilaispelaajista ja pelitestaajat käyttävät xbox 360 ja ps3 vain lojuu jossain kaapissa.

• ps3 huippu
        568364 kirjoitti:

ps3 on tosipelaajille? kaikkea sitä saa lukea, kun jostaan syystä suurin osa ammattilaispelaajista ja pelitestaajat käyttävät xbox 360 ja ps3 vain lojuu jossain kaapissa.

hihhhiiihihihiiihh älä naurata hihhihhihhiiiiiii.

• ps3 huippu
    • peikko_busteri

huoh ja taas jengi ruokkii peikkoa.

• wii u paras

Ei meille xbox360 mitenkään käy huoneen sisustukseen ,ei ei tommosta meille.

• ZEEmile

Imekää mun lerssiä vitun konsolipellet, mulla on kummatkin ja ihan yhtä hyviä. Taino ei yhtä hyviä, vaan yhtä paskoja. Kummallakin on ominaisuuksia jotka kusee vitusti ja toisessa taas ne asiat on kunnossa. Lapsellista tollane "xbox on parempi pleikkari on paska" ja niin edes päin.
      Ja mulle ainakin ihan sama paljon se kone painaa koska en sitä yleensä sylissä pidä kun pelaan.

• playbox

totta.. kuka sitä syliss pitää.. Molemmat ihan samalla viivalla eikä muuta eroa kuin muotoilu

• xbox player

xbox on paras

• plege333333333333333

On se peli aivan vitun. huono peli ei kannata ostaa

• kato tää
    • 96

mitä välii samat pelit tyhmä jonne tuut tänne kommentoimaan ku itellä ei oo elämää.

• trolololololo2

haha, luulet vaa, on myös yksityisoikeus pelejä boxille, että ps:lle, mutta ei haittaa toi sun elämänpuuttees

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4497
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      107
      2267
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      98
      1503
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1428
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1294
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1155
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1118
    8. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1049
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1039
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      994
    Aihe