Rintaliivit isot koot

Triumh Dooreon class

Olen mies Usein puen naisten rintaliivit päälle. Iso ympärysmitta, 95-130. Eihän aina kupit täyty, tuntuu hyvältä ja kiihottaa ja alkaa kulli seisoa. Mulla on yli 100 eri rintaliiviä. Eri kokoisia ja eri laatuisia. yleensä 85-105 kupit a-f. keräilen, vanhin on yli 20v. alkaa haurastua kuminauhat. Käytän melkein aina, runkatessa jonkinlaisia rintaliivejä. Nyt on hitti Triumh Classig Dooreoon. Myös nuorilla.

63

4520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten ihannoija is

      Käytän myös naisten rintaliivejä, Aina runkatessa. ja mua muutenkin rintaliivit. Saa kiihottumaan. Käytän aina uusia en käytettyjä koskaan. Siksi niit on kai kertynyt. Muitakin naisten alusasuja En käytä muulloin ku runkates ei ilkee kulkee naisten vaatteissa julkisesti. Ihailen Naisia joilla on Isot ja Pystyt rinnat.

      • kaapissa

        Mul se ero et en käytä aina uusia, mut ois ihana kulkea naisten alus asuissa ne vaan on ihanat päällä ja muutenki vaatteissa!


    • Isotissi Mummo

      Onhan Triumph aina ollut seksikäs rintaliivi. Varsinki Glassig Rodoen. Joka on kyllä nyt suosittu malli naisilla. ei vaan .Runkkarimiehillä.

    • Rintaliiviystävä

      Minäkin puen mieleläni, naisten rintaliivit päälle. Jos ne sopii,kaarituetut on kivat ne saa mihenkin rinnat näyttäviksi. Joskus leikitellään likkakaverin kaa. Kun likkakaveri on tuonut roskiksests joskus isot kaariliivit. Jotka sopii mulle ympärysmitaltaan. Ollaan joskus naitu jot molemilla on rintaliivit päällä.

      • Kaariliivi

        Onhan se ihanaa jotta nuoret, miehet osaa arvostaa. Vanhempien naisten rintoja. Ja pystyjä rintoja.


    • braboy

      Mistä olette saaneet rintsikkanne. Minäkin haluaisin. Pääsin kerran tutkimaan tarkemmin erään naisen liivejä.

      Ne olivat pöyristyttävän isot. Koko oli 100 ja kuppikoko F: kupit olivat kaarituetut ja ohutta läpinäkyvää pitsiä. Mistä saisi vaikka tällaiset.

      • gaselll

        Tilaa netistä. Yksinkertaista, ja ei ketään kiinnosta siellä kuka tilaa ja mitä mutta mitäpä se heille kuuluisi.

        Itse en kuulu rintsikka runkkareihin mutta omistan parit mukavan kokoiset liivit. Joskus hiljaisina iltoina laitan ne päälle ja lisään vähän täytettä. Sitten naisten joku valkoinen pusero mistä näkyy hieman läpi ja meen chatrouletteen tai omegleen. Saat jotain erityistä mielihyvää runkkareiden kusettamisesta ja lopulta paljastan itseni ja nauran paskasesti. Joskus tehdään tätä kaverin kanssa pienessä kännissä.


      • ollikolli
        gaselll kirjoitti:

        Tilaa netistä. Yksinkertaista, ja ei ketään kiinnosta siellä kuka tilaa ja mitä mutta mitäpä se heille kuuluisi.

        Itse en kuulu rintsikka runkkareihin mutta omistan parit mukavan kokoiset liivit. Joskus hiljaisina iltoina laitan ne päälle ja lisään vähän täytettä. Sitten naisten joku valkoinen pusero mistä näkyy hieman läpi ja meen chatrouletteen tai omegleen. Saat jotain erityistä mielihyvää runkkareiden kusettamisesta ja lopulta paljastan itseni ja nauran paskasesti. Joskus tehdään tätä kaverin kanssa pienessä kännissä.

        ihanaa runkata liiveihin varsinkin jos ne on ollut jonkun tutun naisen käyttämät mälli lentää kun saa vielä pikku housut samaan aktiin.


      • M3235
        gaselll kirjoitti:

        Tilaa netistä. Yksinkertaista, ja ei ketään kiinnosta siellä kuka tilaa ja mitä mutta mitäpä se heille kuuluisi.

        Itse en kuulu rintsikka runkkareihin mutta omistan parit mukavan kokoiset liivit. Joskus hiljaisina iltoina laitan ne päälle ja lisään vähän täytettä. Sitten naisten joku valkoinen pusero mistä näkyy hieman läpi ja meen chatrouletteen tai omegleen. Saat jotain erityistä mielihyvää runkkareiden kusettamisesta ja lopulta paljastan itseni ja nauran paskasesti. Joskus tehdään tätä kaverin kanssa pienessä kännissä.

        Käytän jatkuvasti päivisin rintaliivejä sekä korsetteja/ alaliivejä. Myös housuliivit kuuluvat ohjelmaan. En käytä niitä itsetyydytyksen apuna, vaan siksi, että se miellyttää muuten.


      • Rintaliivinkäyttäjä

        Rintaliivejä saa MM. postimyynnistä.


      • Annaxxl

        osta multa käytetyt www.muhkeaxxl.auttaa.fi


      • M3235 kirjoitti:

        Käytän jatkuvasti päivisin rintaliivejä sekä korsetteja/ alaliivejä. Myös housuliivit kuuluvat ohjelmaan. En käytä niitä itsetyydytyksen apuna, vaan siksi, että se miellyttää muuten.

        minäkin käytän aina rintaliivejä, nsiten salaliivejä, korsetteja, sukkanauhaliivejä ja sukkia. Siksi, että nautin niistä, Korsetteja mulla on toista sataa kappaletta


      • juubiduubiduu

        käy katsoon www.verkkopirkko.fi aikuisviihdesivuja...siellä olen nähnyt kaupattavan todella isojakin liivejä


    • Kerääjä

      Olen isorintanainen nainen, rakasteletko rintaliivit päällä. Olis kivaa katsella ku runkkaisit rintaliivit päällä. Tulisitko joskus mun luo on, mullakin noin 100 kpl rintaliivejä.

      • Värivika

        Mulla on tänään 126kpl naisten rintaliivejä, laskin ja lajettelin just. Puuttuu siniset ja myrkynvihreät. Kuka muu nainen pystyy samaan, kuin runkkarimies. Onhan niissä osa samanlaisia. Tarjous useampia. On kova nainen joka poikamiehen päihittää.


      • Paljon hakasia

        Haluaisin rakastella sun kaa jot meillä on molemilla rintaliivit päällä. Mut ohkaset jot tunto ja herkyys tulee esiin. Olethan 100 rintaliivin omistaja. Mä olen oikeesti.


      • Rintaliivirunkkari

        Moi Kerääjä: Minä tulen koskavaan runkkaan sun luo rintaliivit päällä mulle koko 115-d tai dd cuppi haluun jotta sulla on hyvät rintaliivit ja rinnat pystys jotta mulla seisoo kunnolla saat katsella ja kiihottua. Pitääkö ottaa omat rintaliivit mukaan.


      • Runkkari naisille.

        Voinko tulla ja rakastella, Sun kaa. Olis kivaa. Jos sulla Isot rinnat. Mä kyllä. Runkkaan sun kaa. Saat katsella ku mies runkkaa vapaasti.


    • Keräiliä

      Olis kiva tavata nainen joka keräilee myös rintaliivejä. Olis kiva runkata sulle kun sulla olis rintaliivit päällä. Oikein pystys se kiihottaa.

    • Annaxxl

      haluutko ostaa multa käytetyt www.muhkeaxxl.auttaa.fi

    • C-uppi-iso

      Olen poikamies runkkari. Keräilen naisten rintaliivejä, eri kokoisia ja eri värisiä.Mun kokoelmissa on nyt 128 erillaista rintaliiviä. Voi osa olla samoja. Värejä puuttuu. Ainoat hyvät on. Triumph classics Doreen. Näillä rintaliiveillä, Nainen on naisen Näköinen.

    • Molemmilla pystyt

      Tykkään runkata rintaliivit päällä. ku nainen katselee mua ja mun touhuja. kiva olis ku nainenki olis rintaliivit päällä ja rinnat pystys.

    • nuori muori

      Ihanaa kun miehetkin jotkut ymmärtävät. Naisten rintaliiveistä jotain. MM. triumph classics Doreen. Onhan ne ihanat ja tukevat mut kalliit. Niillä kyllä saa rinnat tosi näyttäväksi. Itse käytän niitä. On ne kyllä kestävät ja pitkäikäiset.

      • Pystytissi

        Nuori Muori on oikeessa.


      • Tavannut.
        Pystytissi kirjoitti:

        Nuori Muori on oikeessa.

        Onhan se apuna kun muori Osaa imettää ja naida.


    • Kiva orjuutus

      Mulla kävi tänään kiva tuuri. Ku olin isossa marketissa tapasin isorintaisen naisen jolla oli tosi pystyt rinnat. Hän pyysi ns. kahville. Mä menin, hän halus heti mua riisutumaan alasti. Ja pakotti mua runkkaan, sanoin jot ei seiso. Sit hän alkoi riisutua. Oli mahtava näky. valkoiset alusvaatteet, ja rinnat pystys. Kyllä alkoi hiljaa seisoo. Oli pakko runkata naisen katsellessa. Hän nautti siitä, ku sai mua orjuuttaa.

    • Runkku Triumph.

      Olen runkkarimies anteeksi naisille. Aina runkatessa mun pitää ajatella, jotain naista. Enhä mä muuten voi orgasmia saada.

    • runkkari kans

      juu ite kans oon usein runkulla tekee kivaa kerro runkku trium kokemuksia on kiimasta kuulla

    • Hyvännäköiset!

      Montako hakasta on ko liiveissä? Onko vaikea pukea päälle?

      • triumph-runkkari

        Triumph rintaliivit. Tapasin isorintaisen naisen. Tykästyin häneen heti, ku oli rinnat niin pystys. pääsin saatille. Hän halus jot mä riisun hänet hitaasti ja jot mä runkkaisin hänelle, kyllä mä hänet riisuinki. Rintsikat jätin oli tosi kiihottava näky, rinnat isot ja pystyt. Ei tarvinnut montaakertaa esinahkaa heilauttaa kun alkoi ruiskia. Kyllä me sit naitiin monta kertaa, olihan ne rinnat nätit ilman liivejäkin. Hänellä oli triumh dooreon 105-e-kuppi katsoin salaa.


    • Sinä minä ja Triumph

      Kyllä on mikava runkata uudet valkooset Triumph Classic pitkät valkoiset rintaliivit päällä. Laitoin oikein terävät toppaukset C kuppeihin. Vielä hauskempaa olisi jos löutyisi fiksu nainen pukeutuneena samanlaisiin liiveihin.
      Tiedän että sellaisia fantastisia ihania alusvaatefriikkejä naisia on olemasa.

      Mistä SINUT löutäisin???

      • 70 FF

        Haluaisin käytettyjä rintaliivejä. En uusia kaupasta, vaan sellaisia, joissa on ollut rinnat sisällä. Ehdottomasti kaarituellisia, mahdollisimman ohuita pitsisiä ja isoja kokoja, siis kirjamia DD;E;F;G jne, ympärys itta saa olla mikä vaan.

        Esim. koko 70 FF saattasi olla kiihottava, tai 105 G


      • tuplailo

        Olen vähän vanhempi kokenut nainen, jolle rintaliivit päällä rakasteleva mies ei ole outo kokemus.
        Entinen mieheni harrasti sitä ja minäkin totuin, että sekä minulla, että miehelläni on samanlaiset palleatuelliset Triumph Doreen L rintaliivit. Liivinkokoni on 90D ja mieheni käytti 90-95 D rintaliiviä. Tein hänen rintsikoihin terävät toppaukset, koska omanikin olivat luomuna pystyt ja liivien ansiosta terävät.

        Voisin katsella sinua runkkaamassa pitkissä rintaliiveissäsi ja ehkä auttaa muutenkin jos tarvitset läheisempää oppia.


      • MR
        tuplailo kirjoitti:

        Olen vähän vanhempi kokenut nainen, jolle rintaliivit päällä rakasteleva mies ei ole outo kokemus.
        Entinen mieheni harrasti sitä ja minäkin totuin, että sekä minulla, että miehelläni on samanlaiset palleatuelliset Triumph Doreen L rintaliivit. Liivinkokoni on 90D ja mieheni käytti 90-95 D rintaliiviä. Tein hänen rintsikoihin terävät toppaukset, koska omanikin olivat luomuna pystyt ja liivien ansiosta terävät.

        Voisin katsella sinua runkkaamassa pitkissä rintaliiveissäsi ja ehkä auttaa muutenkin jos tarvitset läheisempää oppia.

        OIS IHAANAA SAADA ALUSVAATEIDEN OSTOSSA HALUAISIN KOKEILLA KORSETTIA JAMITEN NE PUETAAN PÄÄLLE T MR


      • MR kirjoitti:

        OIS IHAANAA SAADA ALUSVAATEIDEN OSTOSSA HALUAISIN KOKEILLA KORSETTIA JAMITEN NE PUETAAN PÄÄLLE T MR

        Mene hesaan Selma Palmun korsettikauppaa, auttaa valinnassa ja voi ssiellä sovittaa. Siellä käy paljon miehiä


      • tuplailo kirjoitti:

        Olen vähän vanhempi kokenut nainen, jolle rintaliivit päällä rakasteleva mies ei ole outo kokemus.
        Entinen mieheni harrasti sitä ja minäkin totuin, että sekä minulla, että miehelläni on samanlaiset palleatuelliset Triumph Doreen L rintaliivit. Liivinkokoni on 90D ja mieheni käytti 90-95 D rintaliiviä. Tein hänen rintsikoihin terävät toppaukset, koska omanikin olivat luomuna pystyt ja liivien ansiosta terävät.

        Voisin katsella sinua runkkaamassa pitkissä rintaliiveissäsi ja ehkä auttaa muutenkin jos tarvitset läheisempää oppia.

        Hei!

        Jos ilmoituksesi on totta, ota ihmeessä yhteyttä. Suomi 24:ssä nimimerkkini on Leimulie, jonka varmasti löydät hakua käyttämällä. Jätä viesti, niin voin antaa vaikka numeroni.


      • tuplailo kirjoitti:

        Olen vähän vanhempi kokenut nainen, jolle rintaliivit päällä rakasteleva mies ei ole outo kokemus.
        Entinen mieheni harrasti sitä ja minäkin totuin, että sekä minulla, että miehelläni on samanlaiset palleatuelliset Triumph Doreen L rintaliivit. Liivinkokoni on 90D ja mieheni käytti 90-95 D rintaliiviä. Tein hänen rintsikoihin terävät toppaukset, koska omanikin olivat luomuna pystyt ja liivien ansiosta terävät.

        Voisin katsella sinua runkkaamassa pitkissä rintaliiveissäsi ja ehkä auttaa muutenkin jos tarvitset läheisempää oppia.

        Hei!

        Onkohan tämä tottakaan. Jos on, olisi upeaa, jos uskaltaisit ottaa yhteyttä. Olen joskus tyttöilevä, fiksu, liikkuva ja yksin asuva herrasmies,

        Ei oppi ojaan kaada. Voin antaa numeroni, jos otat yhteyttä.

        T. Leimulie


    • BH:t

      Minuakin himoittaa käytetyt rintaliivit, erityisesti mustat.

      Niitä näkyy olevan myynnissä kirppareilla, en ole vaan rohjennut ostaa. Mitä mieltä olette, jos mies ostaisi

      • bh85g

        Minua myös himottaa. Kirpparilla on myynnissä ihanat 85 G valkoiset ohutta pitsiä olevat kaarituetut rintsikat. Todella valtavat kaaret ja kupit. Kiimoittaa ostaa. Miten uskallan, ollen 18 v poika!


    • m31m

      minäkin käytän vaimon rintaliivejä kun tyydytän itsee,,taivas et tuntuu ihanalle laittaa kalu rintaliivi kuppiin ja runkata,tunnen ihanan vaimon tuoksun samalla kun tyydytän itsee,saan ihania orkkuja niin mua kiihottaa hirveesti kun näenkin vaan vaimon päällä ihanat rintaliivit,,ja kun näen et ne rintaliivit on menossa pesuun niin otan ne ja ja tyydytän itseni niihin,tulen hirveen kovaksi heti kun otan ne käteen,ois ihanaa jos vaimo tulisi ja laittaisi rintaliivit mun kalun varteen ja runkkaisi mulle orkut,se ois taivaallista,katselen vaimoo joskus kun se pukee liivit päälle,kiihottaa katsoo on uhkeet rinnat nännit nöpöttää hyvin,odotan et saan tyydyttää itseni niihin,kiihotun hirveesti niistä saisin vaimon joskus runkkaan mua liiveihin ois tosi kiihottavaa,,on ne kiihottavia aina kulli kovana kun otan ne käteen ja hivelen niitä,,,,,,

    • m3257

      Käytän mielelläni rintaliivejä ja korsetteja päivisin. En käytä niitä runkkaamisen takia, vaan siksi, että niiden puristus tuntuu miellyttävältä. Ehkä runkkauskin menisi, mutta koska en ole yksin kotona, niin se on hankalaa. Vaimo tietää harrastuksestani ja on antanut minulle omia pikkuhousujaan ja housuliivejään. Yöasusteina minulla on hänen pikkuhousuja ja paitoja. Rintaliivejä olen hankkinut suoraan kaupasta tai postimyynnistä.

      • runkkaririitta

        Olen runkannut miestani usein kun han on pukeutunut palleatuellisiin rintaliiveihin ja pitkalahkeisiin housuliiveihin. Onkohan ketaan muuta naista joka haluaa miellyttaa miestaan nain. Miehelleni liivit paalla runkkaus on onnen tayttymys joka saa hanet hyvalle tuulelle pitkaksi aikaa. Olisi mukava kuulla onko taalla ketaan toista naista joka on ajautunut samanlaisiin puuhiin miellyttaakseen miestaan.


      • panty girdle

        Mistä saisi 60-luvun pitkälahkeisia housuliivejä, joissa on sukkanauhat lahkeiden sisäpuolella


      • panty girdle kirjoitti:

        Mistä saisi 60-luvun pitkälahkeisia housuliivejä, joissa on sukkanauhat lahkeiden sisäpuolella

        minulla on


    • pikku-l

      Miehet jos käytetyt liivit, pikkuhousut tai peppu-ja pillu tikakrit kiinnostaa ottakaa yhteyttä ;) Olen 21 vuotias tumma kaunis nainen, runkkaan ainakin kerran päivässä ja mua kiihottaa hulluna ajatus että lähetän käytettyjä alusvaatteitani eteenpäin ;)

      Jos minun kiimaiset sulo tuoksut kiinnostaa ota ytheyttä, kaupan päälle muutama kuva ;) hinnat 10e-25e kysy ja kerro mieltymyksistä niin jutellaan lisää ;)

      Yhteydenotot
      [email protected]

      • Liivirinkkari

        Onkl kellaan myynnissa kaytettyja Triumph Doreen L pitkia valkoisia rintaliiveja? Naisen paalla olleita ei spermaisia!


      • Liivifriikki

        Onkl kellaan myynnissa kaytettyja Triumph Doreen L pitkia valkoisia rintaliiveja? Naisen paalla olleita ei spermaisia!


    • MR

      HALUAISIN SUSTA APUA NAINEN KUN OSTAISIN KORSETIT JA RINTALLVIT JA MUUTA NAISTEN ALUSVAATEITA SOITA NRO; 0453108812

    • transtäti

      Kotona en voi olla liiveissä mutta viime kesänä olin yksin reissussa lomalla ja kaksi viikkoa sain pitää päivittäin housuliivejä toppauksineen,palleatuettua rintaliiviä ja korselettia.Oli ihanaa kävellä hiekkarannan dyyneillä tanskassa 100 e koon tissit heiluen.Kävelin niin että yläosassa oli vain liivit ja alaosan kietaisuhameen alla housuliivit ja lantioliivi.Tuli nähtyä nakurannoilla kaikenlaista...esim saksalaiset varttuneemmat parit tulevat sinne virkistämään seksielämäänsä.Vanhemmat ukotkin halusivat runkata minua.Kun kerran muut siellä avoimesti runkkasivat alasti kalujaan ja parit naiskentelivat dyynien montuissa nauttien muiden katselusta niin kävelin sitten vain liiveissä nauttien naisellisista muodoista ja tuulesta liiveillä

      • di

        ETELÄSSÄ tuli oltua nakurannalla, vanhemmat parit halus kolmatta nuorta piristääksen seksielämää. Vanhemmat miehetkin tuli juttelemaan ja runkkas kun muut ei näe kun minä. Kyllä kun oli kiva vanhempikin mies tuli lähdettyä hotelliin mikä halus runkata ja naida pyllyn helläksi.


      • transtäti
        di kirjoitti:

        ETELÄSSÄ tuli oltua nakurannalla, vanhemmat parit halus kolmatta nuorta piristääksen seksielämää. Vanhemmat miehetkin tuli juttelemaan ja runkkas kun muut ei näe kun minä. Kyllä kun oli kiva vanhempikin mies tuli lähdettyä hotelliin mikä halus runkata ja naida pyllyn helläksi.

        Tuli käytyä n. vuosi sitten kuusaan liiviliikkeessä tälläytyneenä kurvikkaaksi ja ostin figuran palleatuetut rintaliivit kokoa 100 f.Palvelu oli hyvää,soitin ja varmistin ensin onko ok ja sitten rohkeasti.Ystävällinen myyjä jopa kysyi että tuleeko hän sovituskoppiin auttamaan liivien pukemisessa...enpä uskaltanut tulla autetuksi kun seisoi niin kovana housuliivien alla...olisi varmaan tullut.Liikkeessä oli myös triumph palleatuettuja liivejä valkoisina vähän pienemmällä kupilla.Sinne vaan ostamaan ja sovittamaan.Minustakin olisi kiva nähdä kun mies sovittaa liivejä,vaikka porukassa.


      • Isotissinen mies
        transtäti kirjoitti:

        Tuli käytyä n. vuosi sitten kuusaan liiviliikkeessä tälläytyneenä kurvikkaaksi ja ostin figuran palleatuetut rintaliivit kokoa 100 f.Palvelu oli hyvää,soitin ja varmistin ensin onko ok ja sitten rohkeasti.Ystävällinen myyjä jopa kysyi että tuleeko hän sovituskoppiin auttamaan liivien pukemisessa...enpä uskaltanut tulla autetuksi kun seisoi niin kovana housuliivien alla...olisi varmaan tullut.Liikkeessä oli myös triumph palleatuettuja liivejä valkoisina vähän pienemmällä kupilla.Sinne vaan ostamaan ja sovittamaan.Minustakin olisi kiva nähdä kun mies sovittaa liivejä,vaikka porukassa.

        Haluaisin ostaa itselleni rintaliivit. Saisinko tuon Kuusaan osoitteen tai jonkun toisen paikan, jossa saa samanlaista palvelua ilman ylimääräisiä silmäpareja? Mieluiten Helsingistä


      • transtäti kirjoitti:

        Tuli käytyä n. vuosi sitten kuusaan liiviliikkeessä tälläytyneenä kurvikkaaksi ja ostin figuran palleatuetut rintaliivit kokoa 100 f.Palvelu oli hyvää,soitin ja varmistin ensin onko ok ja sitten rohkeasti.Ystävällinen myyjä jopa kysyi että tuleeko hän sovituskoppiin auttamaan liivien pukemisessa...enpä uskaltanut tulla autetuksi kun seisoi niin kovana housuliivien alla...olisi varmaan tullut.Liikkeessä oli myös triumph palleatuettuja liivejä valkoisina vähän pienemmällä kupilla.Sinne vaan ostamaan ja sovittamaan.Minustakin olisi kiva nähdä kun mies sovittaa liivejä,vaikka porukassa.

        cc


    • cc

    • Bra collector

      Löysin äskettäin uuden veroiset Triumph Doreen L liivit kierrätysvaateliikkeestä, eikä maksaneet montaa euroa. Kiva lisä kokoelmaan. Tuota palleatuellista mallia ei minulla vielä ollutkaan, parit Doreenit kyllä oli jo aiemmin. Aivan ihanat liivit.

    • Oulustahan

      Olen 34-vuotias entinen mies. Kävin sukupuolenvaihdosleikkauksessa, ja nyt olen eri sukupuolta. Pidin aina rintaliivejä päällä runkatessani.

      • Doreen Einari

        Minkalaisia liiveja nyt kaytat?


      • Anonyymi

        Pestessä pyykkiä pulssstoripedukoneella niin jos pyykissä mukana rintsikat niin puen ne päälle ja runkailen.Tuntuu ihanalta kun saa sitten laskettua spermat naisten pitsi alushousuihin.


    • Anonyymi

      onko liivejä käyttäviä miehiä vielä paikalla?

      • Anonyymi

        Kyllä on paikalla


    • Anonyymi

      Isoimmat liivini on kokoa 90/e. Kun ne täyttää raskailla ja silikoneilla ne on ihanat. Aika vasta hankittuna on kolmet bullet liivit, todella kiihottavat törröttimet. Lainaa kaverilleni ja nautlimme todella terävärintaisina toisistamme.

    • Anonyymi

      Et­­­si se­­ksi­­kump­pani! Mä­­är­­­itä par­­ame­­trit j­a k­aupu­­­nki 👉 http://2422333.com/G/J5iGS 👈

    • Mulla olis ylimääräiseksi jääneitä käytettyjä liivejä, jos joku haluaa ostaa pikkurahalla omakseen.
      On sekä uusia että käytettyjä. Uudet on vanhaa varastoa ajalta, jolloin möin alusvaatteita.
      Voit viedtiä sähköpostilla [email protected]

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1929
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1450
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      474
      1046
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe