Ompas mielenkiinoista. Ostin Raymarine C80 karttaplotterin vuosimallia 2005. Siinä ei sitten uusi tämän vuoden Navionics Gold 44XG kartta toiminutkaan. Raymarinesta puuttui kaikki päivitykset matkanvarrelta. Joten nyt siihen pitää ajaa parikin päivitystä jotta saisi kokeiltua toimiiko moinen yhdistelmä vai ei tai huonoin säkä on että plotteri onkin rikki.
Muilla vastaavaa kokemusta tai tietoutta aiheesta?
Raymarine C80 - Navionics Gold 44XG
rAyRÄH
3
762
Vastaukset
- no-fun
Jos tälläistä lähtee urheilemaan, kannatta tsekata jo ennen homman aloittamista tuleeko se onnistumaan. 5-vuotta on melkoinen ikäero ja yhteensopivuus jossain määrin epävarmaa.
- fghjklöä
Pitäähän se noin uudessa mallissa toimia, plotterin päivitys ei ole iso juttu.
- .o69t
Suorat putket?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849