Kertokaa sedälle

vanhapieru*

Täytän kohta 55 v ja musiikki on aina ollut puoli elämää, noin niinkuin kuunneltuna, soittaa ja laulaa en osaa. Maku on aina ollut ihan klassisesta heavyyn, metallit ja muut sellaiset ei ole kuuluneet ohjelmaan.
Tässä hiljattain kun oli juttua Alexi Laihon valinnasta maailman parhaaksi metallikitaristiksi, innostuin mielenkiinnosta tutustumaan aiheeseen. Yllätyin, hämmästyin, kiinnostuin. Aivan mahtavaa kitarointia ja aivan mahtavaa musiikkia, Alexi Laiho ja Children of Bodom. Tekisi mieli sanoa, Suomen paras yhtye.
Maailmallakin menestyneistä suomalaisbändeistä esillä ovat olleet esim. Him, Nightwish, Rasmus... Kiinnostaisi tietää, minkälainen on COB:n menestys maailmanlaajuisesti. Ja missä päin maailmaa suosio suurimmillaan. Yritin googlettaa, mutta en saanut oikein tolkkua. Kertokaa sedälle, onko kovinkin suosittu. Ja verrattuna noihin muihin mainittuihin.

5

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wuhei

      Children Of Bodom on yksi Suomen menestynekkäimistä bändeistä!=) Äijät tekee vuosittain sellasta rundia niin jenkeis kun euroopassakin. Suosio suurimmillaan on justiin näissä Jenkkimaissa Japani Brasilia.
      Alexi itse on sanonut, että Suomessa keikoilla suurin osa ihmisistä näyttävät hevi-merkkiä ja heiluttavat päätä musiikin tahtiin. Muualla Euroopassa meno on jo "villimpää", eli sieltä löytyy jo pientä moshpittiä ja yleisö on yhtä hyvin mukana kuin Suomessakin.

      Mutta sitten Jenkeissä ja Japanissa Brasiliassa väki on aivan out of control ja sekaisin musiikista ja bändin jäsenistä=DD

      Onhan nuo sun aikaisemmin mainitsemat bänditkin hyviä ja menestyviä/olivat menestyviä, mutta Bodom painaa vieläkin eteenpäin.

      Juurihan heiltä ilmestyi Relentless Reckless Forever, mikä on aivan mahtava albumi!
      Children Of Bodom julkaisi ensimmäisen levynsä 1997? ja on siitä lähtien ollut kiertueella ja tehnyt uusia levyjä he ovat vieneet Suomea eteenpäin maailmalla!

      Että tämmöinen bändi tämä Children Of Bodom:) ilmoita toki jos jotain jää epäselväksi:)

    • CoB fan

      tai ennenhä jenkeis oli vähä et mitä vttuu,ketä noi o?

    • PaavoVäyryneOMunIdöl

      Chiltreni of botomi on ihan Kakkga-bändi !!!p0jkoio pojoja ropisee pojille persuksiin niinkuin itse saatanalla kyllä nyt pahoitin mieleni kun ikä-ihmisetkin kuuntelevat kaakkaa voi sipulien vitut nyt olen surullinnen ajattelin tappaa itseni veitsellä ja voi paketill a niinkuin paavo väyrynen teki aikoinaan kekkoselle ilman varoitusta pimeässä teltassa!!!!!

    • detroitrokcity

      suomen kovimmat rokkipändit ovat

      hiilihiilesman roadcrew ja leidenin havanablack

      ok settiä on myös losbastardosfinlandeses ja potominlapset.

    • Hell is for children

      Sinä mikälie Väyrystyyppi... Älä itke ruma kersa. Hyvähän tollasen lapamadon on vinkuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe