HÄN PETTI ÄÄNESTÄJÄNSÄ !
Laitimmaisen vierimmäinen temppu. Hän tukee täysin rinnoin ulkomaiden avustamista, sinne joutaa Suomalaisten varat, omat ja varastetut. IKI OMA LEHEMÄ OJASSA !
Tällä sirkustempulla hän saa olla hetken valtakunnan huipulla.
Kyllä siitä hyvä tullee, kun jaksaa odottaa.
Viimeinen palvelus Soinilta
7
86
Vastaukset
- entinen persu
Olihan siitä jo ennen vaaleja puhetta, että persut kääntää tuulitakiaan niin vauhdilla, että saumat ratkee, pahimman luokan äänestäjien pettämistä!
- valtavaa pettämistä
Soini meinaa tossa ylen haastattelussa, että ei vaalien jälkeen voi olla samassa asennossa kuin ennen vaaleja, suoraan sanottuna tarkottaa sitten sitä, että takki käänyy, kauheaa!
- melekosta ketkuilua
me kepulitki hälle jo hävitään.
- Voi helvete !
melekosta ketkuilua kirjoitti:
me kepulitki hälle jo hävitään.
Ei tuota olisi uskonut silloin, kun katseli/kuunteli tv:stä hänen esillä oloaan, että rehellisen jämerän kuoren alla on kierä ketku. Kierä, kuin esivallan peräsuoli.
Minä kunnioitin häntä tähän saakka, mutta nyt tulee pelkkä inhotus päällimmäiseksi.
- ei uskottavaa
Onnekisi kaikki äänestäjät ei ole huulesta vejettäviä, vai 19% uskoi Soinin juttuja, muutamat fanaatikot vielä vaalien jälkeenkin, mutta suurimmalle osalle on jo silmät auvennu!
- -seuraaja-
Outoja Soini keskusteli, lauantainakin TV:ssä oli valmis neuvottelemaan Porttugalin avustuspaketista.
Ennen vaaleja suorastaan lapioitiin rahaa Euroopan maille (siellä oliville pankeille) ääni kellossa on totisesti muuttunut.
Onko tämä sitä neuvottelutaktiikkaa? Tämä tulisi nähdä parinvviikon sisällä. Muussa tapauksessa kotimaan lupaukset jäävät kovin vähälle käsittelylle, hallituksentoiminta tulisi saada alulle, kun kesälomatkin painaa päälle. - sökö mikä sökö
Pelimies on pelimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469