Hauskaa vappua palstalaisille

piia1977

hauskaa vappua palstalaisille . vappuaatto on vietetty. hauskaa oli. keskisuuret juhlat kaveripiirissä. kuohuviiniä, hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. jääkiekkoa miesten kesken ja juoruilua naisten kesken. lapsille omaa hauskaa. illan päätteeksi miesporukka päätti lähteä yhdelle oluelle lähibaariin. heräsin aamulla ja mieheni ei olut tullut takaisin. soitin hänelle. hänen kavereille. kukaan ei tiedä missä hän on. paniikki iskee ja kynsinauhat on pureskeltu. toivottavasti se on vain sammunut jonkun kaverin sohvalle. eikä ole kuollut tai vieraissa. miten te muut työläiset? onko vappu sujunut odotetusti? onko tänäaamuna kevyt olo vai vappumorkkis?

26

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄH?

    • Työstä vapautettu *

      Vappu on työläisten orjuuttamista vastaan saavutettu voitonpäivä kansainvälisesti kautta sivistyneimmän maailman. Tämän työläistenpäivän saaminen ei sujunut aivan rauhan omaisesti, vaan erittön monet tämän asian puolesta taisteliat menettivät henkensä. Suur kapistalinen orjuuttaja valta ei sallinut työläisille aivan helpolla 8 tunnin työpäivää vieläpä tämä työläisten Vappu ei ollut mikään helpon työn tulos.

      Vastaiskuna ovat työnantaja puolet koettaneet mitätöidä työläisten Vapun todellisen tarkoituksen tehden, tästä yliopisto asteen lakkijuhlan, että tällä tavoin voitaisiin unohtaa hien ja veren vuodatuksen aatteen vapauden juhla. Luin tuolta historin lehdiltä, kuinka lopulta oikeat työläisetkin ovat taistelun kanssa saaneet oman Työläisten Juhlapäivän. Onnea kaikille tosi työläisille!

    • R.R.

      Kivasti juhlin selvinpäin. Otettiin siinä pienet Repomiehen kanssa. Ei jumalauta, ei väkeviä. Sitten kivasti pidettiin kimppakivaa Raunon, sen rouvan karvaisen jalan ja itseni kanssa masturboiden.

    • LaPpAlAaNeN!

      Mie vietän vappua vasta tännään.Mie lähen äiteen luo Lapin maille.

      HYVVÄÄ VAPPUA VAA KAIKILLE!

    • työmies....

      Se on kyllä jännä kun almanakassakin lukee suomalaisen työnpäivä niin silti televisioissa ym... näkee vaan kun jotkun ylioppilaat ja teekkarit haalaripäällä lakittaa jotain pronssi patsasta muna pystyssä. sanallakaan sanota työntekemisestä mitään, kumma juttu. vähän sama ilmiö tulee taas toukokuun lopulla kun ylioppilaat pääsevät koulusta, mutta ammattikoululaisia ei sanota sanallakaan.

    • Koo Mikko

      vappu ei merkitse minulle mitään, enkä vietä sitä millään lailla.....

      • Pappa Torvelainen

        No jaa,ensimmäiseksi nostimme perunat ja sitten rupesimme vaimoni Vienon kanssa vitaalisiksi ja kävimme lopuksi hormooniruiskella keväisessä järvessä.Ja sitten tyttäremme Vappukin jo lähti.Hmm,jostain kumman operattiivisesta syystä miehensä kanssa kaupunkiin.Hik.


    • Pyhämies sunnuntaina

      Turhat kinkerit. Onneksi sattui viikonloppuun niin ei häritse niin paljon.
      Mutta saa kai ne sitä juhlia jotka haluavat. Voitaisiin vain siirtää se aina viikonlopuksi.

    • HYVÄÄ VAPPUA kaikille.

      Vappu meni rauhallisesti.. Oma kulta oli iltavuorossa töissä.

      Toivottavasti sun kaveri on sammunut ja löytää kotiin aikanaan.

    • alioppilasko

      Yo-hatullinen paskaa kokovappu:/

    • vappu on

      kiva juhla simoineen, tippaleipineen, palloineen ja serpentiinineen. Lapsille vapputori on mukava. Työjuhlana on huvittavaa, että ns. korkeammin koulutetut sitä juhlivat näyttävästi. Vaikka minulla kaapissa valkolakki on, en viitsi sitä päähäni pistää. Työkseni teen kuitenkin perusduunia ja olen tyytyväinen.

    • eräsvaan

      yks maailman turhimmist juhlist .. noh onpaha ihmisil ainaki syy ryypätä.. mites muutenkaa sitä osattas vapaa-aikaa viettää.

    • 7+18

      tein peltohommia ja ajoin paskaa.
      Vappu on perinteinen paskanajopäivä.

    • Hittoon koko vappu

      Täysin turha juhla. Vain "lupa" kännätä oikein kunnolla kun "vappu". Yäk yäk ja yäk.

    • ?? olisiko ??

      Mä haluan kullitetun vappupallon. Kulta on mun lempi metalli ja väri.
      Onkos tullut vastaan teillä ja turuilla?

    • takatalviko

      hyvää vappua vaan.. täällä meilläpäin ainakin sataa lunta aika lailla. :/

    • Antisopuli.

      Eipä ole ongelmia vapun kanssa, kun ei vietä, on muutakin puuhaa. Hävettää todella, jos näkee noita valkolakilla itsetuntoa pönkittävillä, minä vajoaisin maan rakoon tuosta häpeästä, jos joku pakottaisi...onneksi minulla ei ole, kun en sitä hankkinut koskaan lakkiaisiin...en ole sopuli, vaan oma yksilö, en massailmiö ja toisten sopulien kanssa juhlija. Voin juhlia koska vaaan, ei se tarvitse päivää allakassa, jolloin minut käsketään juhlintaan.

      • Passiivi palo

        Joo Vappu tuli ja meni. Nyt pääsee köyhä kansa taas jälleen usiasti. Röihin parantelemaan pahaa oloaan. Putki on taas poikki ja paska duuni alkaa. Onneks noi kuninkaalliset pääsi vihdoin ihan luvallisesti töihinsä eli naimaan. Taasko ne otti kopterin salaa käyttöönsä vai oliko sponsorit maksaneet löpöpön tankkiin? Niil on koko maailma auki ja lämpöä riittää eiks muka kukkaa tiär mihinpäin maailmaa lentelevät kutemaan. Montakohan kk:tta tossa menee kun pulla taikina alkaa nousta ja saadaan vihdoin lisää kopterilentäjiä. Seiväsmatkat ois oiva sponsori noil rakovalkeal pelaajil ja tulevil tutkimus matkailijoil. Afrikka ois hyvä kohde siel riittää palvelijoi eikä maksa pal. Edustus kulut valtion piikkii täähän on opintomatka samal ja vähäpukeiset paviaanit näyttää minne sitä keppiä pitää kostuttaa jotta saahaan JYTKY liikkeelle. Kyll piirakka nyt varmaan maistuu.


    • Miten vietän vappua?

      No tietysti yksin.
      Kun ei ystävää ole.
      Aika moni on yksin ja yksinäinen.
      Pyhät ovat myrkkyä yksinäisille.
      Pakkojuomista ja pakkohauskaa
      koko typerä vappu, sitä se on.

    • pimpelis......

      No,yksin minäkin ja sairaana.En ole juhlinut vappua varmaan 15 vuoteen.Minulle vappu on enemmänkin kevään juhla ja kevään alku.En kyllä ymmärrä noita ns työläisiäkään,jonninjoutavaa marssia liput hulmuten ja tyhjänpäiväisiä puheita pitäen yökkk.En kyllä kuulu valkolakki kansaankaan mutta jotenkin ymmärrän heitä enemmän,siinä on sitä kevään riemua.Olen usein vaput töissä ja mielelläni,vaikka taidan kuulua siihen työsakkiin.No vappuna saa parempaa palkkaa,myös siksi töissä.Enkä ymmärrä tuollaista pakkojuhlimista,olen ollut 1,5 viikkoa sairaana ja sisätiloissa,en ole yhtään seurannut mitä ulkona tapahtuu.Eikä kyllä kiinnostakaan,olisi parempi olla ulkomailla vappuna,kaukana kaikesta hössötyksestä.

    • Viuhkauttaja

      En vietä vappua millään lailla vaikka olen sekä ylioppilas että duunari. Yo-hattua olen käyttänyt vain kerran lakkiaisten jälkeen. Vapun miellän lähinnä kevään virallisen alkamisen merkiksi, silloin vaihdetaan talvivaatteista keväisempiin ja autoon kesärenkaat.

    • ap.

      Runkkari - Suomi24-ylläpitäjät. Millä oikeudella teette toisten JUTUISTA avauksia tänne?

      Olettteko ääliöitä Stadista, vai vain muuten homoja?!

      • s24 allapito

        S24:llä on oikeus kaikkeen sen sivulla esiintyvään tekstisisältöön. Jos tämä ei miellytä teitä, lopeta kirjoittamasta tänne ja GTFO.


    • sdpfå

      Vihaan vappua yli kaiken, mutta vielä enemmän vihaan vapun juhlijoita joiden hauskanpidon käsitys kiteytyy sanaan "kännit".

      • olet oksettava

        vihaat siis valtaosaa suomen kansasta? miten pitkälle elämässäs luulet pääseväsi moisella ahdasmielisyydellä ja suvaitsemattomuudella?


    • Taisto-.

      Vappu on roskaamista ja meuhkaamista, kun lakki ja haalariporukka vetää överit puistossa ja pitää "sivistyneesti" "hauskaa"!

      Itse vietin vapun kuten muutkin viikonloppuvapaat, hoitaen tiluksiani - tällä kertaa metsätöissä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe