sielua? Vaikutat niin kylmältä ihmiselta tai sieluttomalta.
Onkohan
11
254
Vastaukset
- tuu korjaamaan
No ei ole kun sä veit sen.
- Julma tuomintasulta
ei hitto, minkälaisia juttuja ja epäilyjä jostakin ihmisestä täällä vatvotaan. Kylmä ja sieluton on tuollainen syytös tuntemattomien lukemiseksi, kas kun et laita vielä hänen nimeään ja osoitettaan tuohon tunnisteeksi, niin menisi kyllä täydestä mustamaalauksesta.
- Ota joku
tabletti niin ehkä helpottaa.
- Soul ; )
Tuollaiselle ihmiselle (kuin aloittaja) eivät kaikki välttämättä avaa sieluaan. Elämä voi kovettaa kun tuollaisia tapaa, tai oikeastaan opettaa, että tuollaisiin kannattaa suhtautua toisin kuin muihin.
- Julma tuomintasulta
Ota joku kirjoitti:
tabletti niin ehkä helpottaa.
tiedätkö, että minä en ainakaan niin tunteeton ja sieluton ole, että jos tuo olisi epäilys minusta ja täällä kuulutettu niin loukkaantuisin sinulle pahankerran tuollaisesta syytöksestä!! Silloin ei minun tarvii ottaa tablettia vaan se on kyllä aloittaja, joka sen tarvii, jos toista tuollai herjaa.
- herää
Julma tuomintasulta kirjoitti:
tiedätkö, että minä en ainakaan niin tunteeton ja sieluton ole, että jos tuo olisi epäilys minusta ja täällä kuulutettu niin loukkaantuisin sinulle pahankerran tuollaisesta syytöksestä!! Silloin ei minun tarvii ottaa tablettia vaan se on kyllä aloittaja, joka sen tarvii, jos toista tuollai herjaa.
Oletko niitä ihmisiä, joiden mielestä kaikki katsoo sua jotenkin pahasti?
- vappuvitsi
Vapun päivän kunniaksi, joku puhuu sielusta ja sen olemattomuudesta täällä tonttujen tietolaarissa.
Onkohan joku sulkenut sielunsa törkykasalta? - uusreipas
Luokses jätin paljon, mutta on minulla vielä jäljellä palanen sielua, ja vähän sydäntäkin. Kasvattelen niitä takaisin kuin lisko, ja sen aikaa taidan olla vähän liskompi. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=HhCoDd21QpE - tyugvbn
Hitto teiän kans. Suomessa on 5 miljoonaa ihmistä ja toi "Julma tuomintasulta1.5.2011 12:17" pillastu ja luuli aloituksen tarkoittavan itseään??
Mikä teitä vaivaa? Ei täällä laiteta nimiä, noi aloitukset voi tarkoittaa ketä vaan. Tai ei ketään. Tää on avointa ja nimetöntä kirjottelua varten. Jokainen vastatkoon tavallaan, mut pitäiskö tarkistaa jotain jos pillastuu noin.
Vai kalahtiko nilkkaan? Oletko sä nimitellyt täällä jotakuta nimillä, kun pitää pelätä ...kostoa?- Julma tuomintasulta
en luullut. Mutta miksi pitää epäillä, jostakin ihmisestä noin kuvottavasti ja täällä vielä? Julmaa on kuvitella ja luulla toisesta tuollaista, jos ei tietoa ole :/
- kaipaa huilia
sielu lähti lomalle ja kaikki jäätyy ympärilläni,pysykää kaukana ettei käy hullusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318