Jani Jalkanen

Jalluhasewaan

Hei!
Hyvinhän se Jani laulaa, kuunnelkaa Leirinuotiolla ohjelmaa, löytyy Areenasta.

29

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalanjättönen

      Näin on. Janille peukut pystyyn, siitä se ura urkenee...

      • Kari fani,ja Jani

        Käykääpä kuuntelemassa Jania iltalehden netissä,tänään ilmestynyt .Sielu,sydän ja kyyneleet,aivan kuin Kari laulais,kyyneleet vierii poskelle,kun kuuntelet tätä,,,kiitos Jani..


      • itsenähnyt
        Kari fani,ja Jani kirjoitti:

        Käykääpä kuuntelemassa Jania iltalehden netissä,tänään ilmestynyt .Sielu,sydän ja kyyneleet,aivan kuin Kari laulais,kyyneleet vierii poskelle,kun kuuntelet tätä,,,kiitos Jani..

        Sehän tietää sitä, että menee vuosia kunnes ääni alkaa olla isänsä tasoa. Ääni on Karilla muttunut, joten ne alkuvaiheet eivät sytyttäneet, ja toiseksi lauloi paljon Elvistä joka onneksi jäi. Samoin ihaili Olavi Virtaa, mutta ei ne olleet Karin ääneen.


    • ikuinen Kari fani

      Hyvä Jani,jatka vaan isäs viitoittamaa tietä ,onnea ja menestystä sinulle,,,

    • keikoilla tavataan

      Hyvin laulaa, onhan Jani paljon laulanut keikoilla ja olen tykännyt:) varmasti tulevana kesänä menen taas kuuntelemaan ja onhan Jani ihan symppis. Aika paljon saman tyylinen kuin isänsä.

    • hyvä on lauju

      Mutta ei juopottele.Selväpäisin näistä veljeksistä.

    • tyhmä viesti

      Eikä se ole jokaisen oma asia juopettelee tai ei .

    • on oltava selvä

      Juovuksissa on vaikea hoitaa työtä.

    • Boooring...

      Ihan kivaa keskitason karaokea. Mahtaisiko monikaan tälle korvaansa kallistaa ellei isänsä olisi kuka oli. Ja tuskin olisi tuolla äänellä edes studion oven auenneet ilman isin mainetta.

      • kuulehan

        tässä maassa on niin paljon surkeita laulajia joista ei tiedä millä perusteella itselle kellekkin on studion ovet auenneet. Jani Jalkasella on potentiaalia tulla erinomaiseksi laulajaksi kun ääni on tässä vaiheessa jo noin hyvä. Hän on yhtä sympaattinen kuin isänsä:)


      • itsenäh nyt

        Ei aukene ei, mutta isä voi antaa kokemuksesta neuvoja, niin se on meillä kaikilla. Mokia on tullut omille (ei viina), mutta kantapään kautta sentään oppineet.


    • ihan hyvä

      Ihan hyvinhän Jani laulaa ja kyllä se ääni siitä viellä kehittyy. Onnea matkaan Jani!

      • kaikupeipponen

        Juu,hyvä laulajahan Jani on on ja yhtä sympaattinen kuin isänsä. Kiva, että Hänen orkesterinsa jatkaa. Elämä jatkuu, ja niin pitääkin. Ja kiva, että Karin ihanat laulut tulevat eläviksi tätä kautta. Onnea matkaan, Jani, minunkin puolestani!


    • Semmoista se on

      No eipä tainnut sitten ura lähteä nousukiitoon. Mutta tulipahan ainakin kokeiltua!

      • pese suusi

        Kyylä on ylimielinen se manageri veli.Hitto mikä leuhkis.Kannats pitää vaan matalaa tasoo.


      • Jääkööt vain muistot

        En uskonut koskaan, että uutta Kari Tapiota Jalkasista tulisikaan.
        Karrista voisi tulla ehkä kenties mahdollisesti.

        Nyt voisi ryhtyä pohtimaan oliko sittenkään ylipäätään viisasta yrittääkään niin kuin Kari Tapio ei olisi koskaan kuollutkaan. Pojasta polvi muuttuu niin, että ei edes joka kerta ole kunniaksi vainajalle.


      • itse nähnyt
        pese suusi kirjoitti:

        Kyylä on ylimielinen se manageri veli.Hitto mikä leuhkis.Kannats pitää vaan matalaa tasoo.

        Jospa oli ainoa perheessä joka joutui ottamaan ohjat käsiinsä. Olen itse kokenut saman, ja kun muut murtuu, tai ei välitä, niin useammasta lapsesta joku ottaa ohjat käsiinsä, eikä se ole leski.


      • itse nähnyt
        Jääkööt vain muistot kirjoitti:

        En uskonut koskaan, että uutta Kari Tapiota Jalkasista tulisikaan.
        Karrista voisi tulla ehkä kenties mahdollisesti.

        Nyt voisi ryhtyä pohtimaan oliko sittenkään ylipäätään viisasta yrittääkään niin kuin Kari Tapio ei olisi koskaan kuollutkaan. Pojasta polvi muuttuu niin, että ei edes joka kerta ole kunniaksi vainajalle.

        Isänsä kyllä eläessään mainitsi, että on yksi josta vielä kuullaan, mutta en muista kuka pojista se oli.


      • itse nähnyt
        Jääkööt vain muistot kirjoitti:

        En uskonut koskaan, että uutta Kari Tapiota Jalkasista tulisikaan.
        Karrista voisi tulla ehkä kenties mahdollisesti.

        Nyt voisi ryhtyä pohtimaan oliko sittenkään ylipäätään viisasta yrittääkään niin kuin Kari Tapio ei olisi koskaan kuollutkaan. Pojasta polvi muuttuu niin, että ei edes joka kerta ole kunniaksi vainajalle.

        Mikäli isänsä toive on tämä, ja on sen hyväksi katsonut, niin aika näyttää. Samanlaista ei tietenkään voi odottaa, sillä kahta samanlaista ei ole.


    • Uusi Kari Tapio?
    • oooO.O.Oooo

      Eihän se perintö siirtynyt isältä pojalle. Ainakaan joka pojalle.

      • itse nähnyt

        Ei suinkaan se jokaiselle siirrykään, vaikka poikkeuksia on.


    • jk

      v ai iin

      • tanssittcaja

        No taitaa kyllä jäädä vain tavalliseksi tanssibändiksi.Ei ole lavakarismaa bändillä.


    • Annu.
      • itse nähnyt

        Tuskin samanlaista tulee, mutta ei pidäkään. Se "yhteislaulu" oli kyllä ihokarvoja nostattava. Sanojen painotuksessa oli eroja, mutta niillä pääsee jo pitkälle.


      • itse nähnyt

        Pitää muistaa miten paljon erilainen kun ikää tulee. Netistä on hyvä seurata, ja sitä aikaa kun Kari oli tosi laiha poika ja kitara. Ääni myös samanlainen, mutta sitten tapahtui jotain......


    • ei_ei_ei

      Nää kaverit ovat olleet isänsä kuoleman jälkeen aina kun mahdollista joka tuutissa kertomassa kuinka on ikävä jne. JooJoo saadaan uralle hyvää mainosta.

      Muttakun Jani ei osaa laulaa. Ei yhtään. Laulu on joka biisissä todella epävireistä ja karismatonta. Ei mitään särmää. Eikä muutenkaan kaveri persoonallaan loista. Palkka vetoa, ettei tämä kana kauas lennä.

      • itse nähnyt

        Samanlaista ei tule, ja se on varma, mutta laulutunteja sinnikkäästi, jossa myös hengitys kehittyy, niin aika pitkälle pääsee. Kysymys on sitten siitä, minkä laatuista musiikkia tulee. Ehkä vuodet tuovat sitä nöyryyttä kuten isälleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe