ei ne kohtaamiset ole enää niin ihania...tai ehkä se johtuu näistä vastoinkäymisistä jotka ovat tehneet sen että harkitsen jokaisen liikkeen ja sanan ja analysoin sen vaikutuksen. Ehkä se on vienyt mukanaan ne suuret tunteet
Jotain tapahtui
9
199
Vastaukset
- jlöksiin
Paskat, pelkkää provoa. Ei mene läpi
- tottta totta
Harkitut sanat ja teot tekevät sen että et ole aidosti läsnä. Käyttäydyt sen mukaan miten luulet muiden odottavan sinun käyttäytyvän. Sinusta on tulossa järki-ihminen
- yks epäonnistuja
Kun mitään ei tapahdu ja aikaa kuluu, niin käy juuri niin. Suuri ihastus, joka aikaisemmin tuotti niin paljon iloa, hyvän olon tunnetta ja toiveita yhteisestä tulevaisuudesta, muuttuu epätoivoksi ja tuottaa enemmän murhetta ja tuskaa kuin iloa. Näin käy, kun epätietoisuus riivaa, eikä kysymyksiin saa vastauksia. Mä olen nyt siinä vaiheessa omassa jutussani. Haluan vapaaksi. Parempi, jos ei olisi ikinä edes ihastunutkaan. Ja tätä oli tosi vaikea sanoa.
- Ei onnistu
Miten sitä pystyy muuten toimimaan noin? Minullekin tekisi ehkä toisinaan hyvää, mutta ei tällä luonteella. Tuskin onnistuisin tai no ehkä jos vastapuoli on pidättyväinen ja asiallinen. Silloin muutun itsekkin kuin seipään nielleeksi ja mietin sanojani tarkemmin.
- ei puhu ei pussaa
Sit on parempi jättää kylmästi taakse. Muuten joutuisit suhteessakin jatkuvasti ruikuttamaan hyvänäpitoa ja läheisyyttä seksistä puhumattakaan
- Muistan aina
ne ensimmäiset kerrat, sen miten paniikissa olin. Nyt ei tunnu oikein miltään enää, aika tekee tehtävänsä. Ennen katseltiinkin enemmän, nykyään vaan moikkaus ja matka jatkuu. Jotain siis todellakin on tapahtunut. :(
- En anele
Joo, minulla on pitkä liitto takana ja sen päätin, että enää en anele seksiä taikka hyvänä pitämistä, huomiota ylipäätään. Kitti mulle riitti. Minussa on helvetisti tunnetta, himoa ja rakkautta . Seuraavan kanditaatin pitää tulla myös vastaan ja näyttää että olen hänelle tärkeä. En tyydy puolinaiseen.
- kesä tulee onneks
Sama tilanne nyt, paitsi ettei seksin anelemista minun puolelta ole ollut. n>
- :) :)
Ei sillä oo merk. Aika par.haavat ja korj.tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691