jaksa ennää tätä tilannetta, tää juttu hajottaa mut kokonaan. Pakko luovuttaa, ei tästä koskaan mittään tuu
En mää
11
306
Vastaukset
- Onnellinen puolestas
Hyvä, hyvä päätös.
- en oo onnellinen
No ei välttämättä kovinkaan hyvä päätös.
- jippijee
Jes! reaalielämään mars. Tapaat uusia ihmisiä ja silleen ni kyllä se siitä.
- mää mää
Huomaatko toistavasi samaa kaavaa?
Viikonlopuksi toivo aina kasvaa ja sunnuntaina samat narinat ja itkut kun mitään ei tapahtunut.
Kuinka kauan olet tätä jatkanut? Vuoden, kaksi? - ei kyllä kuulu sulle
mää ja mää, no minäpä tietenkin ;D
- met ja myö
Onneksi meitä on monia jotka käyttää muotoa mää :) sää ja mää..
- 19+18
Mä oon yrittäny ja yrittäny, mut luovuttamisesta ei tuu mitään. Juuri nyt mulla on taas niin hirmuinen ikävä häntä, et tekis mieli olla vain ihan siinä hänen lähellään ja katsella häntä, tuntea läheisyys ja hengittää hänen tuoksuaan.
Vaikka mäkin oon väsyny tähän, niin hänen menettämisensä hajoittaisi mut suuremmalla todennäköisyydellä kuin tää tilanne. - Nähhään.
Kyllä nää jaksat,niin määki jaksan paremmin.
- jos jaksan
Nähhään nähhään. laitapa viestiä
- Samaa täällä mietin!
Hyvä kun säkin jo myönnät sen!
Rakastin ja rakastan mutta aina se rakkaus ei aina riitä. Valitettavasti. - 17+18
ja mun tunteet on käänty ihan toistepäin. turha kuvitella enää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261