Asunto/majoitus kahdeksi kuukaudeksi?

M821

Ajatuksena olisi siis lähteä kahdeksi kuukaudeksi (loka-marras) vapaaehtoistyöhön kyseiseen paikkaan, ja jotain hyvin halpaa (opiskelijabudjetti..) majoitusvaihtoehtoa etsiskelisin. Halpaa vuokra-asuntoa, solukämppää, mahdollisuuksia yhteisasumiseen, kaikenlaisia vaihtoehtoja. En vaadi paljoa, riittää että paikassa pystyy yönsä viettämään ja tavaransa säilyttämään turvallisesti. Syrjäinen sijaintikaan ei haittaa, sillä junalla tai metrolla pääsee nopeasti ja halvalla :)

Kertoilkaas konkarit tai tietäjät vaihtoehtoja ja vinkkejä!

3

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonsanderi

Itse oon lähdössä myös loppukesänä joksikin aikaa ja olisi tarkoitus jotain vapaaehtoistyötä kehitellä siellä. Jos olet jo löytänyt niin voitko kertoa että mitä kautta sait työtä. Ja itse olin viime kesänä twh taiwan hostellissa yötä ja huone oli tietenkin pieni mutta hinnasta sai sovittua uudelleen vielä paikan päällä omistaja naisen kanssa. Sijaitsee siis chungking mansionissa ja näyttäisi olevan jotakuinkin 8 euroa per yö. Mutta väitän että hinta tippuu roimasti jos sovit uudelleen paikan päällä omistajan kanssa ;) Lykkyä reissuun !!

• M821

Ihan vain sähköpostia olen lähetellyt kiinnostaviin paikkoihin, joskin tähän mennessä vain kahdesta vastaus tullut (ottavat minimissään 6 kuukaudeksi, joten töitä ei ainakaan vielä ole..) :)

Kiitos tuosta vinkistä tosiaan! Lykkyä itsellesikin!! :)

• honkkariin ?

löysitkö kohtuu hintaisen majoituksen sieltä.kuinkahan täyttä siellä on parin viikon kuluttua.tarvitsisin majoituksen n.5vrk -1kk.lomaa on mutta 20E/on liikaa.voiko asunnon vuokrata vaan 1kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3856
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      89
      2216
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1902
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1743
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1506
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      21
      1373
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1132
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1108
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      106
      1013
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1012
    Aihe