Onko psykiatrien älykkyysosamäärä huomattavasti normaalia korkeampi?
Puhutaan siis jostain 150 rajoilla olevasta älykkyysosamäärästä?
Älykkyysosamäärä
6
178
Vastaukset
- Ainakin he
itse luulevat niin.
- Huh huh!
Ei välttämättä sinne päinkään! Psykiatriksihan pääsee ongelmainenkin ihminen, kunhan selviytyy yliopiston laaketieteen tenteistä ja erikoistuu lääketieteeseen. Harvoin tietysti lääketieteen opinnot suorittanut tyhmä on. Mutta minkäänlaista yliälykkyyttä ei vaadita.
- Huh huh!
Huh huh! kirjoitti:
Ei välttämättä sinne päinkään! Psykiatriksihan pääsee ongelmainenkin ihminen, kunhan selviytyy yliopiston laaketieteen tenteistä ja erikoistuu lääketieteeseen. Harvoin tietysti lääketieteen opinnot suorittanut tyhmä on. Mutta minkäänlaista yliälykkyyttä ei vaadita.
Siis erikoistuu psykiatriaan, anteeksi möhläys tekstissä.
- Hyvä kun
Huh huh! kirjoitti:
Siis erikoistuu psykiatriaan, anteeksi möhläys tekstissä.
korjasit koska psykiatrialla ei ole mitään tekemistä lääketieteen kanssa.
- kirjailija-
Psykiatria ei liity tieteeseen mutta valitettavasti se kuuluu lääketieteeseen.
Tämä fakta ei tosin tee psykiatria todellista tietoa. Psykiatria ei kuulu luonnontieteelliseen todellisuuteen eikä se tutki todellisuutta.
Se on samaa kategoriaa kuin kristinusko, islam, jne. Mutta sillä on suurempi valta yksilöä kohtaan koska valtio pyhittää tämän vallan.- Jos psykiatria
yksityistettäsiin, niin valtio ei enää antaisi sille mitään etuoikeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453