Hei, minua kiinnostaa, millaisissa lukemissa teillä toisilla (rintasyöpäpotilaillla) pyörii P-CA15-3 arvo.
Mulla se on 50 kun viitearvo on
Missä lukemissa P-CA15-3 arvo teillä?
11
8724
Vastaukset
- Toipumaan päin
minulla päivää ennen rintasyöpäleikkausta oli arvo 10,viite arvo meidän kunnassa 0-32....
- P-CA15-3
Voi, eikö tosiaan teiltä ole otettu tätä syöpäverkoetta? Kiitos sinulle Toipumaan päin vastauksestasi.
Olisin odottanut, että useampi olisi vastannut. Emmehän anonyymeinä kuitenkaan tiedä toistemme henkilöllisyyttä.- Kesä jota ei ollut
Minulla ko. arvo kohosi neljän vuoden aikana pikkuhiljaa kunnes maaliskuussa
hyppäys arvoon 126.
Sytot alkoivat huhtikuussa, nyt arvo on 40, kaksi sytoa jäljellä.
Lämmin kesä kulkea peruukki päässä, ripsiä jäljellä n.10. Eipä tarvitse vahata säärikarvoja. - P-CA15-3
Kesä jota ei ollut kirjoitti:
Minulla ko. arvo kohosi neljän vuoden aikana pikkuhiljaa kunnes maaliskuussa
hyppäys arvoon 126.
Sytot alkoivat huhtikuussa, nyt arvo on 40, kaksi sytoa jäljellä.
Lämmin kesä kulkea peruukki päässä, ripsiä jäljellä n.10. Eipä tarvitse vahata säärikarvoja.Löydettiinko, minne kaikkialle oli levinnyt?
Minä saan kesänarvon kuulla 8.8.2011. Tänään olin gammakuvauksissa, mutta ei siitä tullut mitään, kun selkärankak ja rintaranka olivat niin kipeät, etten pystynyt olemaan siinä kuvauskourussa.
Sitten sanoivat, kuvataan istuen. Ja lanneranka kuvattiin seisten, mutta seisten tuli huono kuva, kun en pystynyt seisomaan kuin hetken (5 minuuttia), kun alkoi vapina.
- 123mema
Minulla ei ole koskaan otettu ko koetta ja ihmettelen sitä suuresti. Millä perusteilla mahtavat tutkia?
t.m- P-CA15-3
Hups heijaa, heti kun vähensin ravitsemuksellisia vastustustoimenpiteitä, P-CA15-3 nousi 98:aan. Joten rintasyöpä suunnittelee leviämistään.
- Kesä jota ei ollut
P-CA15-3 kirjoitti:
Hups heijaa, heti kun vähensin ravitsemuksellisia vastustustoimenpiteitä, P-CA15-3 nousi 98:aan. Joten rintasyöpä suunnittelee leviämistään.
"Ravitsemuksellisia vastustoimenpiteitä?"
Anteeksi mutta outoa vastustusta. Toki ravinnolla joku osuus on, mutta kyllä
levinneessä rintasyövässä ravinnon laadun osuus lienee minimaalinen.
Olen koko pitkän ikäni ruokaillut kuin painonvartojoiden mallioppilas; paitsi että olen aina lisännyt ruokaani kermaa, voita, hunajaa ja pähkinöitä.
PaCka15-3 arvo 98 on aika paha. Tosin en osaa täysin vertailla koska minulta otetaan S-CA-15-3. Oli 5.9. 40, 14 sytöstaatin jälkeen. Nut alkaa Faslodex pistoksina pakaraan. Toka-vika mahdollisuus jatkaa elämää. Sitten tietysti tulee se viimeinen syto mutta näillä näkymin jätän sen käyttämättä.
Elämänhalu on sisäänrakennettu ihmiseen. Toivottavasti järki voittaa halun.
Saas kattoo.
- kahvikulta
Alkusyksystä 80, nyt lokakuun lopussa 4000. Osaako kukaan sanoa mitään noin hurjasta noususta? Kyse siis uusiutuneesta rintasyövästä.
- inkeri
Minulla ruo arvo on 26 , onko se hyvä vai huono , en osaa päätellä
- Maarianohdake
Mulla oli arvo 4.6 126 ja nyt 13.8 169.
- Anonyymi
Arvo on 19.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768