Siis olen pian 12 vuotias ja menen esittämään collietani miljoonakoiraan, mutta pelottaa hieman että jos siellä on jokin erimaalainen tuomari, ja en ymmärrä mitä se yrittää sanoa. Joten mitä luulette että tarvitseeko olla hyvin enkku kiesissä vai näyttääkö se esim kädellä että voimme mennä ja kutsuu luokse käsimerkeillä jne?
Vastaukset 4
- ^.^
No problem..
Kehässä on kehäsihteeri tarvittaessa avustamassa ;) - vanha kehäkettu
Ei tarvitse jännittä eikä pelätä. Tuomarin kanssa on suomalainen kehäsihteeri, joka kyllä sanoo sinulle mitä tuomari käskee tehdä. Usein tuomari näyttää kädellä, miten mennään, ja katso muista mallia, jotka esiintyvät kehässä ennen sinua. Ja jos jotain et ymmärrä, niin kysy siltä kehäsihteeriltä . Hän on juuri sen takia siellä.
Tsemppiä näyttelyyn !- brab
Mielestäni siellä olisi suomalainen tuomari collieilla.
- vanha kehäkettu
brab kirjoitti:
Mielestäni siellä olisi suomalainen tuomari collieilla.
Noh.
En tutkinut mikä tuomari on collieilla just Tuurissa, mutta noin yleisesti annoin tuon ohjeeni. Ja sehän pätee kaikkiin näyttelyihin- vai mitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607