Onko kalamies ja rapunainen mahdoton yhtälö?

rapunainen__

Lueskelin täällä keskusteluja ja täytyy sanoa, että taisin pikkasen pelästyä.. Ensinäkin tuntuu, että joka toinen teksti kertoo siitä miten kalamies pettää kumppaniaan ja ei ole yhden naisen mies vaan ikuinen etsiskelijä. Toinen asia mikä osui silmiini oli se, että kalat eivät sopisi ravuille, koska ovat liian pitkästyttäviä. Olen itse huomannut sen, että tunnen erityyppisiä kaloja. Yksi hyvimmistä ystävistäni on tätä tyyppiä, joka on aika ujo ja sulkeutunut ja avaa kuorensa vasta, kun hänet tuntee kunnolla. Todella lempeä ja ystävällinen muita kohtaan ja aito ystävä. Tämä mies taas, josta olen kiinnostunut tällä hetkellä on tätä tyyppiä, joka tulee toimeen kaikkien kanssa, tykkää käydä paljon ulkosalla kavereidensa kanssa, on kiltti ja lempeä, muttei kuitenkaan niin ujoa tyyppiä mitä tämä hyvä ystäväni. Olen totaalisen ihastunut tuohon kalamieheen ja tuntuu, että välillämme on sellaista kipinää, mitä en ole ennen kokenut. Ollaan todella samanlaisia tän miehen kanssa. Ajatukset mätsää keskenään ja tuntuu, että kalamies on tarpeeksi hellä ja romanttinen mies mulle. Kaipaan aistillisuutta. Tää mies on ottanut muhun nyt kahtena kertana peräkkäin yhteyttä. Tein pienen siirron ja sanoin viime kerralla, että haluaisin nähdä uudelleen eri merkeissä (tää juttu lähti käyntiin yhdenillan jutusta ja mies pyysi sen jälkeen numeroani). Mies sanoi samaa. En tiedä pitäisikö mun ottaa siihen yhteyttä vai odottaa, jos se ottais? Kumpi olisi parempi. Tuntuu, että toi mies on juuri sitä mitä olen ettinyt ja en haluaisi pilata mitään olemalla liian hyökkäävä.

2

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohijokinjossain.

      Täällä moni haukkuu kalat miestä. Ei sitä kannata tosiaankaan ottaa tosissaan millään asteella. Lieneekö jotain katkeria ihmisiä, tai jotain. En tiedä.

      Itse kalat miehenä voin sanoa et suosittelen ottamaan yhteyttä. Uskoisin kyllä et kalamiehesikin ottaa yhteyttä sitten aikanaan.
      Näitä horosokooppimerkkejä en ehkä itsekkään ihan tuosta vaan usko koska seurustelen sellaisen merkin kanssa, jonka kanssa kalojen pitäis olla lähes mahdoton tulla toimeen. Toisin on. Hyvin menee ja on mennytkin jo monta vuotta. :) Jos ihminen tuntuu oikealta niin eikö silloin kannattaisi antaa vaan palaa!

      Itsekkin muuten taidan lukeutua siihen kalaporukkaan joka on aika menevää ja ihmisten kans toimeentulevaa. Enkä kyllä koskaan pettäisi omaa naistani. En tajua mistä sekin käsitys täällä on tullut että kalatmies olis muka täysi luuseri jne. Älytöntä.

    • jk

      ei ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe