Olet trolli, näin se on. Tiedänpähän nyt miten asiat ovat. Hukkaan heitettyä aikaa oli kaikki.
Olet trolli.
8
365
Vastaukset
- EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ethän muita syytä, jos olet uskonut nettiviestien tulevan joka kerta rakastetun koneelta.
- järkee vai ei
Sivusta kommentoin sellaista vaan. Jos on monta konetta ja monta säveltäjää yhden ihmisen ansiosta, se on silloin ihan vitun sama kenen koneelta mitäkin tulee.
- maku asia
mikä on hukkaan heitettyä mikä ei? Ehkä opit jotain itsestäsi
En oikein usko peikkoihin - Niin oletkin
trollaatorirakkaus sulla vaan rulettaa, moon pettynyt :(
- PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Ei, et sittenkään ole trolli. Valitettavasti minun piti epäillä sinua. Oikeasti olet rakas. Sano nyt puolisollesi, että pitääkö minun ostaa mandoliini ? Harkitsen nimittäin sellaisen ostoa. En yhtään kyllä osaa sitä soittaa ;)
- jotain tuttua :)
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP kirjoitti:
Ei, et sittenkään ole trolli. Valitettavasti minun piti epäillä sinua. Oikeasti olet rakas. Sano nyt puolisollesi, että pitääkö minun ostaa mandoliini ? Harkitsen nimittäin sellaisen ostoa. En yhtään kyllä osaa sitä soittaa ;)
mistäs tämä tämmöinen tänne nyt tupsahti? vuoden takainen? mut nyt saattoi kyl osua ja upota, ehkä, tai sit ei, en tiedä.. täälläkään ei kukaan osaa sellaista soittaa, vieläkään, vaikka suunnitelmissa oli :)
- Puoliverinen trolli
Itse uskon trolleihin, koska olen nähnyt niin paljon provoja kirjoituksia tämän Suomi24-foorumin eri osioissa, ja onpa sellaisiakin tapauksia, jotka ovat menettäneet järkensä täällä ja tulleet jopa sanoinkuvaamattaman hulluiksi vuosia kestäneiden provojen jälkeen. Olenhan itsekin trollaillut täällä jo ties kuinka kauan, mutta silti olen tietoinen, että mitä teen samalla täällä. Etsin vastauksia, kuumeisesti kaipaamiani vastauksia keskustelupalstoilta. Toisaalta tiedän, että jotkin asiat ja itse asiassa yllättävän monet asiat tulee opittua vain kantapään kautta.
- pöööööööööö.
sina olla pelkka tuulen humina
sinä joutu tuulimylly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2213218Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard202328Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3222027SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän791992Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081911Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251731Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.311628Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue311439Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1221314Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301190