Miamiin syyskuussa

lindsay

Onko kukaan ollut syyskuussa Miamissa? Siellähän on silloin hurrikaanikausi ja sateisinta aikaa, joten kiinnoistaisi tietää millaista sää siellä oikeasti tuohon aikaan on. Sataako joka päivä ja pitkään? Pääseekö tuona aikana ollenkaan ruskettumaan?

5

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alli Gaattori

Sinnehän pääsee juuri hurrikaaniaikaan tosi halvalla. Mutta en kyllä lähtisi halvallakaan siihen aikaan. Katso sisämaan uutisia ja ajattele lähtöajankohtasi uudestaan.
      Mutta olisiko paikallisia linjoilla? Enemmänhän siellä on aina eloonjääneitä kuin kuolleita:)

• Hurri Kaani

Onko kukaan ollut syyskuussa Miamissa? Eiköhän siellä joku sentään ole ollut. Muihin kysymyksiin en osaa vastata. Toikin vastaus on toki villi veikkaus.

• nollanolla

Hei,olimme syyskuussa 2008 Miamissa ja säät oli aivan mahtavia! Olimme 11 päivää ja yhtenä päivänä satoi,tosin silloinkin satoi vain pari tuntia.Tulevana syyskuuna taas tarkoitus lähteä Miamiin!

• mimimiami

Kävin Miamissa kolmisen vuotta sitten syyskuun loppupuolella. Kuuma oli mutta joka päivä satoi aika paljon ja välillä tuulikin todella kovasti. Mene mieluummin syyskuun alku- kuin loppupuolella.

• Arska Floridasta

Mukavat ilmat syyskuussa varma lämpö ja rusketusta saa varmasti. Sateita voi tulla iltapäivisin noin tunninverran. Sateisin aika on kesäkuussa. Tänävuonna kuitenkin kuivinta vuosikymmeniin. Toukokuun loppu ja kesäkuu aurinko tulee suoraan ylhäältä joten sitä pitää ottaa rannalla istuen tai maaten. muuten saa vain olkapäät ruskeaksi. Valoisuus on mukava valoisaa riittää aamu 6:15 ilta 20:45 saakka. Syyskuussa noin 6:30 ja 18:30. Mukava lomakohde tarjontaa riittää jokaiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe