Sanonta

ei jaksa ei

Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu.

Tähän pitäisi nyt uskoa. Kaikki on hyvin, mutta usko huomiseen vaan uupuu.
Ei millään jaksaisi taas aloittaa alusta. Voisipa ajan vain pysäyttää...

17

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs jos

eläisit tätä hetkeä ja yrittäisit nauttia kaikesta kauniista ympärilläsi sekä ajatella positiivisesti.

Huominen kyllä tulee, mutta koska et voi elää etukäteen huomista, elä tässä hetkessä ja nauti! Huomisesta ei kukaan tiedä, mitä se tuo tullessaan. :))

• ympyrä sulkeutuu

Minäkin olen nollapisteessä, siinä samassa onttouden tilassa kuin olin vuosia sitten. Turha reissu, mutta tulipahan tehtyä. Katselen tulevaisuuteen aika rauhallisesti, ei minun tarvitse haluta tai saada mitään. Olen vaan ja hengitän.

• feel,

Suhteet tulee perustua rakkauteen. Suureen sellaiseen.

• Ehdottomasti

Suhteen tuleekin perustua tunteeseen ja rakkauteen. Mikään muu ei minulle olisikaan mahdollista, mutta enää ei jaksaisi aloittaa uudelleen.

Liian monta pettymystä. Ja se positiivisuus on tallella muihin asioihin liittyen, mutta ei enää uskona rakkauteen.

• m

Varmaan avautuu, mutta älä enää tuhlaa aikaasi palstaromansseihin. Long distance love does not work (sunrise Avenue).

• feel,

Ehkä se olet sinä, joka on pettänyt rakkauden.

• En usko

että olen pettänyt rakkautta. Jos rakastan, olen siinä täysillä mukana, 24/7.

Minun pitäisi oikeastaam tuntea helpotusta, että nyt olisin vapaa uuteen mahdollisuuteen, mutta juuri nyt ei jaksa.

• ei yksinkertaista

ovi ja sydän on kaksi eri asiaa. Toisen sydämeen ei mennä sisään samalla tavalla kuin ovesta mennään sisään. Pohdipa sitä, kun aloitat alusta.

• Olen monesti

elämässäni ko. asiaa pohtinutkin. Sanon vain, että enää en jaksa.

Toiseen ihmiseen tutustuminen ja oman ovesan avaaminen on rankkaa touhua. Mielenkiintoista, kiinnostavaa, kiehtovaa, mutta niin petollista.

• feel,

Et ole ikinä tuntenutkaan rakkautta ja sen voimaa, jos et jaksa. En usko, että olet täysillä mukana, rakkaus on liian vaativaa monelle. Monet on kenen kanssa vain, jos joku asia ei mene oman mielen mukaan. En voisi katsoa sellaista ihmistä kunnioittavasti. Täällä on helppo kirjoitella, mutta entä ne todelliset teot...

• kypsä ihminen

Nyt ei diagnoosisi uppoa. Olen rakastanut ja rakastan nytkin lapsiani, jaminua on rakastettu.

Missään nimessä en olisi kenen kanssa vaan, sehän tästä vaikeaa tekeekin. Minä olen erittäin selektiivinen, kenelle sydämeni avaan. Enkä siis lähde myöskään seuraksi kenellekään.

Puhuinkin juuri rakkkauden vaativuudesta ja siitä, miten alttiiksi itsensä laittaa, kun avaa sydämensä toiselle. Kyse on syvästä luottamuksesta.

Koska en ota ihmissuhteita kevyesti, uudelleen aloittaminen on vaikeaa.

• lisäys
        kypsä ihminen kirjoitti:

Nyt ei diagnoosisi uppoa. Olen rakastanut ja rakastan nytkin lapsiani, jaminua on rakastettu.

Missään nimessä en olisi kenen kanssa vaan, sehän tästä vaikeaa tekeekin. Minä olen erittäin selektiivinen, kenelle sydämeni avaan. Enkä siis lähde myöskään seuraksi kenellekään.

Puhuinkin juuri rakkkauden vaativuudesta ja siitä, miten alttiiksi itsensä laittaa, kun avaa sydämensä toiselle. Kyse on syvästä luottamuksesta.

Mutta hyvä, että vastasit ja luin viestisi. Heräsin taas hetkellisestä apatiastani ja aloin puolustautumaan ja puolustamaan mielipiteitäni. Tunsin osittaista raivoa. Heräsinpä aikas nopeasti.

En vaivu nyt itsesääliin, vaan lähdenpä tästä kuntoilemaan

Kiitos

• feel,
        kypsä ihminen kirjoitti:

Älä aloita uutta. Pysy siinä missä olet. Rakkaus miehen ja naisen välillä on aivan eri asia kun rakkaus lapsiin. Mielestäni rakkaus miehen ja naisen välillä voi olla jopa suurempaa ja syvempää. Tämä ei kuitenkaan väheksy rakkautta lasta / lapsia kohtaan. Jos niin pelkäät laittaa alttiiksi itsesi, johtuuko se siitä että olet itse pettänyt toisen liian monta kertaa / sanonut asioita vailla todellista merkitystä?

Itse en pelkää vähääkään itseni alttiiksi laittamista, sillä en myöskään petä ketään tai vain sano asioita, joita odotan toisen haluavan. Tämä mielestäni tarkoittaa sitä, ettei ota ihmissuhteita kevyesti.

Luulenpa, että sinä siellä kevyesti livertelet rakkaudestasi sille, kenestä on kulloinkin hyötyä...Luottaa ei todellakaan pidä helposti...sen olen huomannut. Mutta se ei ole syvintä satuttamista, että toinen osaittautuu petolliseksi, näitä halpoja ihmisiä on paljon.

• Hemmetti
        feel, kirjoitti:

Älä aloita uutta. Pysy siinä missä olet. Rakkaus miehen ja naisen välillä on aivan eri asia kun rakkaus lapsiin. Mielestäni rakkaus miehen ja naisen välillä voi olla jopa suurempaa ja syvempää. Tämä ei kuitenkaan väheksy rakkautta lasta / lapsia kohtaan. Jos niin pelkäät laittaa alttiiksi itsesi, johtuuko se siitä että olet itse pettänyt toisen liian monta kertaa / sanonut asioita vailla todellista merkitystä?

Itse en pelkää vähääkään itseni alttiiksi laittamista, sillä en myöskään petä ketään tai vain sano asioita, joita odotan toisen haluavan. Tämä mielestäni tarkoittaa sitä, ettei ota ihmissuhteita kevyesti.

Luulenpa, että sinä siellä kevyesti livertelet rakkaudestasi sille, kenestä on kulloinkin hyötyä...Luottaa ei todellakaan pidä helposti...sen olen huomannut. Mutta se ei ole syvintä satuttamista, että toinen osaittautuu petolliseksi, näitä halpoja ihmisiä on paljon.

Nyt arvostelet todellakin väärää ihmistä, tai ainakin väärästä asiasta.

Olen rakastanut vain paria miestä elämäni aikana ( enkä ole enää niin nuori), mutta koskaan, KOSKAAN, en ole sanonut rakastavani, jos niin ei ole.

Kuulun siihen vanhanaikaiseen ikäpolveen, jonka mielestä lojaalius ja uskollisuus, rehellisyys ja rakkaus ovat pyhiä asioita.

Ja nyt olen vihainen - hyvä tunne sekin, enpähän sääli enää itseäni.

• feel,
        Hemmetti kirjoitti:

Nyt arvostelet todellakin väärää ihmistä, tai ainakin väärästä asiasta.

Olen rakastanut vain paria miestä elämäni aikana ( enkä ole enää niin nuori), mutta koskaan, KOSKAAN, en ole sanonut rakastavani, jos niin ei ole.

Kuulun siihen vanhanaikaiseen ikäpolveen, jonka mielestä lojaalius ja uskollisuus, rehellisyys ja rakkaus ovat pyhiä asioita.

Ja nyt olen vihainen - hyvä tunne sekin, enpähän sääli enää itseäni.

Mistä suutuit? Ei minua tarvitse vakuuttaa. Minä en mielipidettäni muuta. Ole rauhassa vihainen, mutta muista - olisiko sinun syytä olla vihainen itsellesi?

Jos on noin tarvetta todistella, ettei sano turhaan -rakastan sinua, niin todennäköisesti teet juuri niin. Ihminen joka elää sanojensa mukaan, hänen ei tarvitse uskotella tai todeistella mitään.

Ehkä sinun on parasta poistua ja mennä jatkamaan sitä elämääsi siellä jota elät. Ehkä se on juuri sinulle sopivaa elämää?

• usko,toivo,rakkaus

Näin se menee. Usko siihen!

• Avaatko oven minulle

Olen sulkenut yhden oven takanani, vaikka se olisi voinut olla mahdollisuus. Hän ei kuitenkaan vakuuttanut pitävänsä sitä auki, koska se oli melkein kiinni ja hän ei sitä hevin avaakkaan. Olisin ottanut hänet avosylin vastaan, mutta hän piti oven visusti kiinni, vain kuvannollisesti sitä koitti avata.

Olen ajatellut yrittää avata ovea, koska hänellä olis minuun niin suuri vaikutus, mutta pelkään, että hän (m) pitää sen edelleen kiinni.

Voisit olla rakkaani..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe