on paras tapa aloittaa uusi elämä?
Mikä
8
203
Vastaukset
- Elän täysillä
Elämähän on mitä eletään,kukin tyylillään ja jokaisella oma sellainen siis jatka elämistä, niinkuin minäkin teen. Joku voi pitää toisen elettyä elämää toisarvoisena ja yleensä narskut tekee niin. Minä ainakaan en vaihtaisi yhtään päivää pois. Onpahan sitten mitä muistella kiikkustuolissa.
- Feel,
Rakkaus. Se on paras tapa.
- tie loppuu
Rakkaus se vasta luksusta olisikin, mutta en taida enää uskoa siihen omalla kohdallani.
- Asenne ratkaisee
Rakkaus ei voi osua, jos sitä kieltää tulemasta kohti.
- feel,
Etkö pysty todelliseen suhteeseen? Olet tainnut valita toisen tien... Surullista.
- tie loppuu
En ole löytänyt rakkautta elämääni. Joskus käy niin.
- TheDarkSideOfMe
Kuolema. Synnyt uudelleen.
- tie uuteen vie
Minä ainakin odotan että kesä kun saapuu, niin meikä lähtee liikenteeseen; vähän katsastamaan mestoja. Ai että odotan, mikään ei sen jälkeen ole esteenä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691