viestiketju "Ruotasen läskipaakut" antaako joitain vihjeitä johonkin?
olisiko virkavallan seurattava
13
304
Vastaukset
- vihjeilyä
mitä haet? annappa vihje.
- enempää ei kiinnosta
eipä tietoo, lue viestiketjua, mitä ne tarkoittaa, varsinkin viimeiset? eikös siinä vihjailla!?
- mikä pelotti
pelotti, kun äiti tuli vastaan , voi v.....u!
sekö pelotti, kun äiti tuli vastaan!!?? Miksi pelotti?? - oliko syitä?
ketju hävitetty?
- Huolestunut citizen
Mitäs ne kirjoitukset "paikallisesta pedobaarista" oikein oli??? Tuollaiset "letkautukset" nuorten suusta yleensä tietää sitä että kulissien takana tapahtuu oikeasti jotain. Onhan täällä ollut jos jonkinlaista alaikäisen paneskelijaa männä vuosina.
- mitätuotaarvuuttelet
no ihan ku et tietäis..
- johan jotain
mitä siellä tapahtuu. Kertokaa se meillekin!!.
- YJKDKSS
On teillä vötkylöillä taas jutut!
- heti ilmoitus
jos lapsia on raiskattu, siitä pitää heti ilmoittaa. näytti tv:ssä, että poliisi ottaa vastaan internetin kautta tällaisia tietoja.
Jos lapsia raiskataan, se on kaameaa, asiaan on puututtava. - hiirviää
roistot ja raiskaajat kiinni ja hetik. Karmeaa, jos totta on!
- Järki käteen.
Kannattaisikohan nyt taas itse kunkin miettiä mitä internetissä kirjoittaa. Vaikka täällä kaikki voikin "nimettömänä" kirjoitella, niin virkavalta saa kyllä tarvittaessa selville kirjoittajan oikean henkilöllisyyden. Perättömien huhujen levittämisestä on ihmiset ennenkin istunut käräjillä. Puhun nyt ihan yleisellä tasolla enkä mitenkään viittaa kyseiseen aiheeseen, mutta jos epäilee että jossain harjoitetaan rikollista toimintaa kannatta yhteyttä ottaa suoraan poliisiin eikä kirjoitella yleiselle keskustelufoorumille.
- Ukko_Ruotaselta
Totta puhut. Toinen asia johon kannattaa kiinnittää huomiota on se, että ei kirjoittele nimillä tänne. Silloin saattaa poliisi koputella oven takana. Jos on todisteita jostakin rikoksista, niin silloin myös kipin kapin poliisin puheille. Perättömiä huhuja tänne ei kannata kirjoitella.
Kyliltä muuten kuulin, että Pasanen pitää silmällä noita Ruotasen kulmia. Jospa seutu vähän rauhoittuisi. Minun puolesta nuo kylän kossit saa olla ihan rauhassa, kunhan ymmärtävät semmoisen homman, ettei kenenkään omaisuutta saa särkeä tai varastaa.
- vai..
Eikö Ruotasella asu paljon alkoholisteja ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271