niin kylmä katse onkin et ei sulla ees ois voinu olla mitään lämpimiä ajatuksia minusta.
Kyllä sulla
6
244
Vastaukset
- vai niin!
Tasan samat sanat sulle!! En kyllä tarkoituksella ole katsonut kylmästi, mutta mieti vähän omaa käytöstäs. Ihan kuin oikein haluaisit viestittää että olen näkymätön silmissäs. Mä olen ainoastaan ollut ystävällinen, sä et edes sitä, siltä tuntuu.
- - Joku -
Jos kohtelee toista oikeasti hyvin ja ystävällisesti niin silloin tällaiset aloitukset voi ohittaa hyvällä omalla tunnolla alkamatta puolustaa itseään ja haukkumaan
sitä toista jolla ei ole mitään osuutta aloituksen kanssa. - vai niin
- Joku - kirjoitti:
Jos kohtelee toista oikeasti hyvin ja ystävällisesti niin silloin tällaiset aloitukset voi ohittaa hyvällä omalla tunnolla alkamatta puolustaa itseään ja haukkumaan
sitä toista jolla ei ole mitään osuutta aloituksen kanssa.Katseessani on saattanut olla kylmyyttä silloin, kun minua on kohdeltu kylmästi. Tahtomatta, ainakin pientä surullisuutta tai vitutusta. Aloitus voisi koskea siis minua.
- heii, älkää jaksako
Kylmyys voi kummuta vaikka kylmän sinisistä silmistä, mikä ei tarkoita että sydän olisi kylmä. Joskus puuttuu pilke silmäkulmasta, mutta se ei johdu kuin omasta sen hetkisestä elämästä, ei muista tai vähiten hänestä.
- anteeksi nyt
mutta mietippä omaa käytöstäs aikoinaan niin miten sä luulet et mä uskaltasin näyttää tunteitani ja vieläpä jos itse katsot välinpitämättömästi. nimittäin jos sattuis et sä et täällä oliskaan kirjoitellut niin mähän antaisin itsestäni vielä enemmän pellen ja typerän kuvan.... ja lisäksi vielä se et mä oon todella ujo mikä voi mulla vaikuttaa tuohon asiaan, sinusta en tiedä mut mulla näin.
- m
Juu, juu. Täällä pitäis vaan sanoa "rakas rakas rakas rakas rakas rakas" kuin elokuvassa Singing In The Rain ja sitten "vähänkö nuolisin" kuten Ihmisten puolue video.
Mutta mitä se ketään hyödyttää. Turhempaa ei olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986