Kuka täällä sit

vähän ihmetyttää.

tietää paljon mun asioista jos sä et täälä oo koskaan kirjoitellut... Esim. millaset vaatteet mulla on milloinkin ollut, millanen auto mulla on, mun ulkonäöstä jotain yksityiskohtia yms.. voihan se tiytysti olla sattumaakin mut en oikein usko. : /

18

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

Kenelle tämä on?

En mä ainakaan hänestä ole kertonut mitään! Ei ole tarkoitus paljastaa eikä paljastua. Korkeintaan etunimen ekan kirjaimen olen ilmi tuonut. Ja kirjoituksissani myös vähän muokkaan tarinaa, en oleellisia mutta epäoleellisia ettei tunnista.

• zin zin

Mulle varmistui tänään vasta auton merkki ja väri ;)

• oikeat/väärät näkee

Ei kai auto, vaatteet ja ulkonäölliset asiat muiltakaan piilossa ole.

• paljokin

on myös sellasiakin asioita tullut esille mitkä vain ja ainoastaan hän tietää.

• kuten

mitä?

• vedä raja tuollaisel

sellainen kirjoittaminen voi olla kyttäämistä, stalkkerointia, mustamaalausta ja nettikiusaamista, etenkin jos hän ei muuten ole sinun elämässäsi läsnä. Itse kyllä polttaisin sillat tuollaiseen henkilöön, koska jossain vaiheessa voi mennä hältä aivan överiksi , että hänen kirjoittelu tänne aiheuttaa haittaa sun irl elämää oleellisesti ja haittaa ei voi enää korjata mitenkään. Toisilla kun toi järki ei näytä pelaavan.

miltähän hänestä itsestään tuntuisi, jos sinä kirjoittaisit hänestä ja hänen yksityiselämästään jopa arkaluontoisia tietoja?

• Valehtelu menny över
        vedä raja tuollaisel kirjoitti:

sellainen kirjoittaminen voi olla kyttäämistä, stalkkerointia, mustamaalausta ja nettikiusaamista, etenkin jos hän ei muuten ole sinun elämässäsi läsnä. Itse kyllä polttaisin sillat tuollaiseen henkilöön, koska jossain vaiheessa voi mennä hältä aivan överiksi , että hänen kirjoittelu tänne aiheuttaa haittaa sun irl elämää oleellisesti ja haittaa ei voi enää korjata mitenkään. Toisilla kun toi järki ei näytä pelaavan.

miltähän hänestä itsestään tuntuisi, jos sinä kirjoittaisit hänestä ja hänen yksityiselämästään jopa arkaluontoisia tietoja?

Miten voi polttaa sillat ihmiseen, joka ei ole enää läsnä elämässä?

• vai miten on?
        vedä raja tuollaisel kirjoitti:

ehkäpä hänelle itselleen pitäisi tehdä samallalailla, jotta tajuasi?

• jåå,muakin

ihmetyttää. Samåja jåskus mietin,ja tulin siihen tulåkseen,että jållain täällä on åuto ja pahantahtåinen huumåri.
      Tuållainen vaikuttaa kyttäämiseltä ,jås tulee Jatkuvasti ! kåmmenttia vaatteista ja tekemisistä.
      Mä en tiedä paljånkaan kenenkään asiåista,enkä edes katså asiakseni tietää. Täällä ålen törmännyt vihjaileviin juttuihin ,mut niitähän våi tehtailla kuka vaan..Jånkun autån saatan tietää ja ulkånäöstä jåtain ja siihen se jää .

• Juokko niä pillillä

Oulun likka ja Kouvolan likka. Onko kyseessä sama kyttääjä?
        Välillä niin kilttiä ja sitten ihan seko, Juhoineen.
        Sitten välillä kirjoittelee toisten ihmisten nimiä ja lemmikkien nimiäkin.
        Miten hän uskaltaa?
        Ei kaikki ota huumorinkannalta noita juttuja... !

• jååp
        Juokko niä pillillä kirjoitti:

Miten hän uskaltaa?

Juånut olen pillilläkin..
        Helppå uskaltaa nimettömänä, sehän ån vaan kuspäisyyttä. Jåspa hän ånkin syyntakeetån ,heh ;) ja åmaa sellaset paperit,joilla våip huuella yleisesti.
        Huumårin ymmärrän, tutulta immeiseltä aika rankankin ,mut tuntemattåmalta samainen herjanheittå åksettaa.

• juhåineen?
        Juokko niä pillillä kirjoitti:

Miten hän uskaltaa?

En åle seurannut ,mut siä ilmeisesti ålet?

• ????

no,niitähän taitaa olla monia värejä ja merkkejä,mitäs niitä tänne ilmoittamaan....

• :b

jaahas taitaa olla mustasukkaista tyyppiä kun kyselee tuntomerkkejä...
      enpäs muuta keksi aloittajalta :)

• */

*

• ap

????

• Oon mää kirootellut

Just sulle!

• ap

Just kelle? Ja miksi vain tänne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      7004
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      53
      4093
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      30
      2429
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      61
      1634
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      99
      1567
    6. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      4
      1563
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      6
      1447
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1425
    9. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      102
      1199
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      23
      1127
    Aihe