Kuka täällä sit

vähän ihmetyttää.

tietää paljon mun asioista jos sä et täälä oo koskaan kirjoitellut... Esim. millaset vaatteet mulla on milloinkin ollut, millanen auto mulla on, mun ulkonäöstä jotain yksityiskohtia yms.. voihan se tiytysti olla sattumaakin mut en oikein usko. : /

18

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

Kenelle tämä on?

En mä ainakaan hänestä ole kertonut mitään! Ei ole tarkoitus paljastaa eikä paljastua. Korkeintaan etunimen ekan kirjaimen olen ilmi tuonut. Ja kirjoituksissani myös vähän muokkaan tarinaa, en oleellisia mutta epäoleellisia ettei tunnista.

• zin zin

Mulle varmistui tänään vasta auton merkki ja väri ;)

• oikeat/väärät näkee

Ei kai auto, vaatteet ja ulkonäölliset asiat muiltakaan piilossa ole.

• paljokin

on myös sellasiakin asioita tullut esille mitkä vain ja ainoastaan hän tietää.

• kuten

mitä?

• vedä raja tuollaisel

sellainen kirjoittaminen voi olla kyttäämistä, stalkkerointia, mustamaalausta ja nettikiusaamista, etenkin jos hän ei muuten ole sinun elämässäsi läsnä. Itse kyllä polttaisin sillat tuollaiseen henkilöön, koska jossain vaiheessa voi mennä hältä aivan överiksi , että hänen kirjoittelu tänne aiheuttaa haittaa sun irl elämää oleellisesti ja haittaa ei voi enää korjata mitenkään. Toisilla kun toi järki ei näytä pelaavan.

miltähän hänestä itsestään tuntuisi, jos sinä kirjoittaisit hänestä ja hänen yksityiselämästään jopa arkaluontoisia tietoja?

• Valehtelu menny över
        vedä raja tuollaisel kirjoitti:

sellainen kirjoittaminen voi olla kyttäämistä, stalkkerointia, mustamaalausta ja nettikiusaamista, etenkin jos hän ei muuten ole sinun elämässäsi läsnä. Itse kyllä polttaisin sillat tuollaiseen henkilöön, koska jossain vaiheessa voi mennä hältä aivan överiksi , että hänen kirjoittelu tänne aiheuttaa haittaa sun irl elämää oleellisesti ja haittaa ei voi enää korjata mitenkään. Toisilla kun toi järki ei näytä pelaavan.

miltähän hänestä itsestään tuntuisi, jos sinä kirjoittaisit hänestä ja hänen yksityiselämästään jopa arkaluontoisia tietoja?

Miten voi polttaa sillat ihmiseen, joka ei ole enää läsnä elämässä?

• vai miten on?
        vedä raja tuollaisel kirjoitti:

ehkäpä hänelle itselleen pitäisi tehdä samallalailla, jotta tajuasi?

• jåå,muakin

ihmetyttää. Samåja jåskus mietin,ja tulin siihen tulåkseen,että jållain täällä on åuto ja pahantahtåinen huumåri.
      Tuållainen vaikuttaa kyttäämiseltä ,jås tulee Jatkuvasti ! kåmmenttia vaatteista ja tekemisistä.
      Mä en tiedä paljånkaan kenenkään asiåista,enkä edes katså asiakseni tietää. Täällä ålen törmännyt vihjaileviin juttuihin ,mut niitähän våi tehtailla kuka vaan..Jånkun autån saatan tietää ja ulkånäöstä jåtain ja siihen se jää .

• Juokko niä pillillä

Oulun likka ja Kouvolan likka. Onko kyseessä sama kyttääjä?
        Välillä niin kilttiä ja sitten ihan seko, Juhoineen.
        Sitten välillä kirjoittelee toisten ihmisten nimiä ja lemmikkien nimiäkin.
        Miten hän uskaltaa?
        Ei kaikki ota huumorinkannalta noita juttuja... !

• jååp
        Juokko niä pillillä kirjoitti:

Miten hän uskaltaa?

Juånut olen pillilläkin..
        Helppå uskaltaa nimettömänä, sehän ån vaan kuspäisyyttä. Jåspa hän ånkin syyntakeetån ,heh ;) ja åmaa sellaset paperit,joilla våip huuella yleisesti.
        Huumårin ymmärrän, tutulta immeiseltä aika rankankin ,mut tuntemattåmalta samainen herjanheittå åksettaa.

• juhåineen?
        Juokko niä pillillä kirjoitti:

Miten hän uskaltaa?

En åle seurannut ,mut siä ilmeisesti ålet?

• ????

no,niitähän taitaa olla monia värejä ja merkkejä,mitäs niitä tänne ilmoittamaan....

• :b

jaahas taitaa olla mustasukkaista tyyppiä kun kyselee tuntomerkkejä...
      enpäs muuta keksi aloittajalta :)

• */

*

• ap

????

• Oon mää kirootellut

Just sulle!

• ap

Just kelle? Ja miksi vain tänne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe