oikeen miehen milloin vaan. Tarvi tälläseen löröhön suunnata yhtään ajatusta.
Mutta niinhän se taitaa nyt jo ollakin.
Kylhän
6
205
Vastaukset
- Anna jokaisen
itse päättää mihin / kehen ajatuksensa suuntaa, se oikeus on aina ihmisellä itsellään, toinen ei voi ottaa sitä valtaa. Et sinäkään. Ole iloinen ja onnellinen jos joku haluaa sinuun kohdentaa ajatuksiaan äläkä mitätöi häntä ja hänen ajatuksiaan.
- sä saat
Ja mä luulin, että mitätöin itseäni tuolla, enkä häntä.
- <-----3
sä saat kirjoitti:
Ja mä luulin, että mitätöin itseäni tuolla, enkä häntä.
Hän voi nähdä sinut aivan toisin.
- Miksen saa sinua?
Mikäs se sinussa nyt niin vikana on, kun et halua että hän sinusta välittäisi?
- sä saat
No mites se nyt tämmöinen tuppisuu tuijottaja joka melkein karkuun lähtee
ketään saa :) Mutta kylläpä niitä löytyy sellaisiakin jotka sitten vie ja ottaa.
- Miksen saa sinua?
No pitää vain olla rohkeampi, jos toisella kerran on tunteita sinua kohtaan. :)
Jos ei ole aloitteellinen niin kyllä hän se ihastuksesi voi lähteä jonkun toisenkin matkaan. Mutta on niitäkin naisia, jotka haluavat tutustua ensin, eivätkä kaikkien matkaan suinpäin lähde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251