Hei. Olen asentamassa tietokonepeliä 64 bittiseen windows 7 tietokoneeseeni, ja se oletuksena ehdottaa asentamista x86 kansioon, mutta jos asennan sen tuonne, enkä normaaliin program files kansioon, niin hyödyntääkö peli jokatapauksessa minun kaikki 4gt muistia? vai täytyykö peli asentaa program files kansioon??
pelin asennus program files vai x86 kansioon
jamppa40
2
200
Vastaukset
Mun käsityksen mukaan, on ihan sama, minne asennetaan. Oli sitten kysymyksessä kumpi tahansa 32/64 - bit, Windows.
Sillä muutenkaan ei ole siitä mitään takeita, että, osaako peli hyödyntää 64-bittisyyttä millään lailla. Myöskään siitä, että osaako peli hyödyntää muistia ja millälailla.
Jos peli on uusinta uutta, ehkä. Mutta, jos jokin vanhempi peli, tuskin..
Tässä tällainen mielipide..Peli jota asennat on 32 bittinen ja se haluaa siksi mennä x86 kansioon. Sillä ei ole mitään merkitystä pelin toimivuuteen missä kansiossa se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461336
- 55782
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe38711- 80617
- 45585
Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39576Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...51560Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi49547Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa30524- 32520