voiko

HDL++

suomalaisella reseptillä ostaa venäjän apoteekista kolestrooli lääkettä?
ovat varmaan halvempia kuin täällä suomessa.

14

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ostanut reseptilääkkeitä venäläisestä apoteekista. Myös silmälasit olen saanut paikallisesta optikkoliikkeestä.
      Mutta, eikös suomalaisesta apoteekista ostetut kolesterolilääkkeet ole kelakorvattuina edullisia?

      • pihi pihi

        Venäjällä on halvinta. Vain hullu maksaa liikaa.


      • Halvempia...
        pihi pihi kirjoitti:

        Venäjällä on halvinta. Vain hullu maksaa liikaa.

        Lääkkeet ovat halvempia Venäjällä. Esimerkiksi vitamiinivalmisteet ovat halvempia ja vatsalääke Losek helicobakteeria vastaan. Nythän siitä on Suomessakin jonkinlainen versio omahoitolääkkeenä.
        Muistelen joskus ostaneeni tavanomaisia särkylääkkeitä, eivätkä ne olleet minusta mitenkään edullisia.
        Kolesterolilääke on meillä tosi kallis, siinä hintaero saattaa olla merkittävä.


      • 87k
        Halvempia... kirjoitti:

        Lääkkeet ovat halvempia Venäjällä. Esimerkiksi vitamiinivalmisteet ovat halvempia ja vatsalääke Losek helicobakteeria vastaan. Nythän siitä on Suomessakin jonkinlainen versio omahoitolääkkeenä.
        Muistelen joskus ostaneeni tavanomaisia särkylääkkeitä, eivätkä ne olleet minusta mitenkään edullisia.
        Kolesterolilääke on meillä tosi kallis, siinä hintaero saattaa olla merkittävä.

        Sitten ne vasta edullisia ovatkin kun olet sairastunut syömällä ties mitä piraatti paska pillereitä.


      • ksusha
        87k kirjoitti:

        Sitten ne vasta edullisia ovatkin kun olet sairastunut syömällä ties mitä piraatti paska pillereitä.

        niinpä.
        turistin ei ainakaan kovin suuria määriä- eikä saakaan- ostaa ja tuoda
        pillereitä ulkomailta. vaikka tiedänkin että vaikkapa viagraa rahdataan suomeen tolkuttomia määriä idästä.
        kannattaa olla ystäviä itänaapurissa jotka itse tietävät, ehkä käyttävätkin samoja lääkkeitä.
        hintaerot ovat huimia. jopa kymmenkertaisia.
        eli. jos on lääke jonka tiedät ja tunnet ja se on toimiva niin kyllä se todella edullinen on yleensä.


      • voihavee....
        Halvempia... kirjoitti:

        Lääkkeet ovat halvempia Venäjällä. Esimerkiksi vitamiinivalmisteet ovat halvempia ja vatsalääke Losek helicobakteeria vastaan. Nythän siitä on Suomessakin jonkinlainen versio omahoitolääkkeenä.
        Muistelen joskus ostaneeni tavanomaisia särkylääkkeitä, eivätkä ne olleet minusta mitenkään edullisia.
        Kolesterolilääke on meillä tosi kallis, siinä hintaero saattaa olla merkittävä.

        niin ja venäjällähän on kaikki paremmin kuin täällä....


      • tohtorska
        Halvempia... kirjoitti:

        Lääkkeet ovat halvempia Venäjällä. Esimerkiksi vitamiinivalmisteet ovat halvempia ja vatsalääke Losek helicobakteeria vastaan. Nythän siitä on Suomessakin jonkinlainen versio omahoitolääkkeenä.
        Muistelen joskus ostaneeni tavanomaisia särkylääkkeitä, eivätkä ne olleet minusta mitenkään edullisia.
        Kolesterolilääke on meillä tosi kallis, siinä hintaero saattaa olla merkittävä.

        .. ihan vaan tiedoksi: Losec ei ole helicobakteerilääke!!


    • Pain killer

      "Muistelen joskus ostaneeni tavanomaisia särkylääkkeitä, eivätkä ne olleet minusta mitenkään edullisia."

      Varmaan länsimerkkiset särkylääkkeet ovat kalliita, mutta kun osaa pyytää, niin saa tosi halpaa venäläistä särkylääkettä.

    • vitvot

      Kannattaa ostaa venäjältä piraatti versioita HALVALLA ja ilman reseptiä heheheeee. Ostappa vaikka venäläistä sokeria tai kahvia niin huomaat eron,, sahajauhoja tai muuta "hyödykettä värjätty kahvin tai sokerin väriseksi ja täydestä menee niin ja astian tiskausaine se vasta huijausta on ja "TEHOKASTA".. kokeilkaa epäuskovaiset. Siinä maassa on kaksi asiaa joita voi käyttää ja molemmat alkavat V kirjaimella....vit. ja vot no loput saa arvata

      • kivessäki

        Mittei sitä sokeri ostommoo. Petroskoin yliopistosta saa muutamalla tonnilla tohtorin paperit jotka kelpaavat Suomessakin. Nykyisin taitaa lähteä satasella.


    • revretbewrqb

      Unohda koko juttu.
      Varsinkaan Venäjällä ei tiedä mitä saa.
      Tuotteita väärennetään varmaankin eniten maailmassa ja voit saada mitä paskaa tahansa.
      Ort-kanavalla tulee ohjelma joka kertoo näistä väärennöksistä ja siellä nimenomaan varoitellaan ostamasta lääkkeitä joita ei ole aikaisemmin käyttänyt.
      Apteekitkaan eivät tiedä myyvänsä väärennöksiä ja ihmiset ostavat hyvässä uskossa halvalla mitä sattuu.
      Ei kait se ole terveys muutamasta eurosta kiinni sinullakaan?

      • ksusha

        harmi vaan että hinta ei takaa laatua.
        pitää tietää niinku venäjällä sanotaan


    • tohtiriKimink

      Höpö höpö tohtori.. OPH suomessa tarkastaa tohtorin papereiden laillisuuden jne... etkö tiedä millainen prosessi se on kun rinnastetaan venäläinen tutkinto vastaamaan suomalaista tutkintoa....!!!! Tiedän montakin "tohtoria" jotka ovat joutuneet pahasti pettymään kun "tohtorin" tutkinto riittää juuri ja juuri vieri/lähihoitajan työhön ja kieli todistuskin pitäs vielä saada hyväksytysti suoritettua...
      Kyllä niitä Tohtorin/ Insinöörin papereita saa venäjältä ilmaiseksikin jos niitä vailla oot.... Työttömänä ovat suurin osa venäjän insseistä suomessa kun ei se tutkinto olekkaan suomessa pätevä ja onhan se alentavaa inssin papereilla lattioita siivota .... ja auto pestä

      • ksusha

        juu. ja on yliopistoa käyneitä (7 vuotta esim) hoitsuja jotka saa Venäjällä 300 euroo kuussa palkkaa.
        eipä tarvi ihmetellä jos intoa on tulla meille töihin
        sama virolaisilla
        huippututkintoja ja viissataa kuussa käteen kotomaassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe