Youtubella ei näe videoita IE selaimella.
Videot ei aukea, ruudussa teksti "Adobe Flash Player täytyy päivittää katsoaksesi tämän videon. Lataa päivitys Adobelta." "Päivitä Flash Player 10 -soittimeen, jos haluat parantaa toiston laatua. Päivitä nyt tai lue lisätietoja."
Näin on ollut nyt jo ainakin viikon ajan.
Tuo uusin Adobe koneesta löytyy, ja olen poistanut kaiken Adobe flashiin liittyvät ohjelmat tuon takia ja asentanut useempaankin kertaan uusiksi, mutta ei auta.
Muissakin sivuissa IE:ssä monet kohdat tökkii, ilmeisesti juuri tuon flashin "puuttumisen" takia, mm tätä suomi24:n keskustelun avausta ei voinut tehdä IE:llä, vaan se piti tehdä Operalla. IE on kuitenkin eniten mun mieleen ja sitä haluaisin jatkossakin käyttää. Uusin IE siis myös koneesta löytyy. IE:nkin otin pois ja pistin takaisin, mutta sama homma jatkuu aina vaan.
Youtube ei toimi, flash ongelmia?
gumi tartsan
4
237
Vastaukset
- Kuuklettaa....
Samanmoista ongelmaa ol mut hävis ja näkkyy you tubet ja muutkin videot. Kun asensin Google Chromen tulee Flashit ja uusin versio aina automaattisesti päityksissä .VAIHDA.
- gumi tartsan
Vika oli loppujen lopuks aika nolon helppo.
Suojaus-asetuksissa oli mennyt jostain syystä active x-suodatus päälle ja sen ku klikkas taas pois päältä, niin hommat skulaa.
tiedoks muille joilla sama ongelma ^^ - mitävttua?
Sama ongelma firefoxilla, crhomella ja ie:llä ei saa toimimaan millään... Ei näy mikään video missään netissä. Enempää apuja tarjolla?
- ubbegubbe
höpö höpö sun kanssas. hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805