mie lähen lukemmaan kirjjoo, "Neljä retkeä läpi Suomen" - Erkki Lampenin kirjottama. Olihan tuossa prikku een piällä mutta kai se nyt seleväks tuli, tuo kirjailijan nimi. :)
Helsingistä Jäämerelle oon jo hänen kanssa kävelly, nyt alakas polokupyörä ossuus..
Toillai Hyvvee yötä..:)
Hyvvee yötä..
10
89
Vastaukset
huomenta pirre mites nukutti mua nukutti oikeen hyvin olin jo täydessä unessa sun hyvänyön toivotuksen aikaan ja nyt virkeenä uuteen päivään vanhan kaavan mukaan =)))))
No kun ei nukuttanut, valvoin kolmeen saakka ja aamulla tytär herätti jo ennen ylösnousua.
Uusi päivä, vanhat kujeet, niinhän se meillä menee. :)
Kädet on täynnä karviaisenpiikkejä, mutta sama homma jatkuu tänäänkin.- Pirre*
:) vähän myöhäistä huomenille, mutta kiitos, hyvin nukutti, taaskin nukuttaa :))
Hyvää yötä :) - Pirre*
Anceli kirjoitti:
No kun ei nukuttanut, valvoin kolmeen saakka ja aamulla tytär herätti jo ennen ylösnousua.
Uusi päivä, vanhat kujeet, niinhän se meillä menee. :)
Kädet on täynnä karviaisenpiikkejä, mutta sama homma jatkuu tänäänkin.Kamalaa valvoa aamuyölle, ja kello kolme on jo menentetty peli, - no toivottavasti ensi yönä nukut hyvin, joten nyt, Hyvää yötä, olen ihan poikkikatki..
Pirre* kirjoitti:
Kamalaa valvoa aamuyölle, ja kello kolme on jo menentetty peli, - no toivottavasti ensi yönä nukut hyvin, joten nyt, Hyvää yötä, olen ihan poikkikatki..
Viime yönä nukuin paremmin, yksi "keikka" piti kahden maissa hoidella, mutta eipähän ollut aamulla pis..pyykkiäkään.
Mitähän kivaa sitä tänään keksisi, että ensi yönä nukuttaisi.
10 km lenkki ja muutama tunti puutarhahommia, eiköhän niillä uni irtoa. :)- Pirre*
Anceli kirjoitti:
Viime yönä nukuin paremmin, yksi "keikka" piti kahden maissa hoidella, mutta eipähän ollut aamulla pis..pyykkiäkään.
Mitähän kivaa sitä tänään keksisi, että ensi yönä nukuttaisi.
10 km lenkki ja muutama tunti puutarhahommia, eiköhän niillä uni irtoa. :)Minä olen hyvä nukkumaan :)), - kiva olla edes jossain hyvä, he..
- makoisia unia
Hyvää yötä!
- Hulda.
Olen lukenut tuon Erkki Lampenin noista retkistä kirjat. Oliko kävellen, hiihtäen, pyöräillen ja oliko se yksi kanootilla meloen, jos en väärin muista. Hyvät ja mielenkiintoiset, päiväkirjamuodossa kirjoitetut kirjat. Tykkäsin kovasti.
Suosittelen toisillekin. Viihdyttäviä juttuja. - Kuvitelmat..
Iskeentyi kätteen siivotessa lehtikopio vuodelta 1997 KOTILÄÄKÄRI-lehti, Kuvitelmat apuna syövän hoidossa.
Suapa nähän, mittee siinä kirjotettaan.Lähen lukemaan sitä sänkyyn. Hyvvee uamuyötä!- ma.ejk...
Kun syöpä tulee perheeseen, siinä ei mielikuvituksille ole sijaa, pashaa tuollaiset kirjoitukset, sanon mä! Siinä sairastuu het´kerralla kaikki, ei vain hän jolla se todetaan. Olin menettää järkeni avokkini sairastuessa, tein työtä vuorotta ja mihinkään en voinut purkautua...olin kuin räjähtämäisillään oleva pommi.
Väsyin niin totaalisesti et soitin palvelevaan numeroon tää meilläpäin ja kerroin kuinka loppu olen. Siitä alkoi asiani korjaantumaan, jopa mieletön hiustenlähtö loppui, rytmihäiriöt vähenivät kun sai puhua pahan tuntemuksen itsestään pois.
Sain miedon lääkityksen ja keskusteluajat olivat ensin yksityisiä, kaksin ja ryhmissä.
Nyt on valoisaa, vaan kuten tiedetään syöpähän ei koskaan jätä ...se seuraa iskeäkseen uudestaan, monien vuosienkin jälkeen. Eli kerran saatu pelko ei sinusta koskaan katoa, puhukoot muut mitä ovat kirjoista lukeneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963