Miksi ihminen vaan rakastaa....toista ihmistä,vaikka toinen vaan satuttaa sanoilla julmasti? Tiedän,että minulle olisi paljon helpompaa jättää koko ihminen,mutta,ei vaan voi,koska vaan löytää toisessa kuitenkin niin paljon hyvää.
....mutta,sit nää satuttava sanat...mitkä aina aika ajoin tulee mukaan kuvioihin..
....ja melkeimpä tiedän....mistä kaikki kiinni..tuo kyseinen ihminen..satttuu..
....sairastamaan...narsismia...hitsi..että on vaikeaa...ja tiedän..ei tätä pieni ihminen kauan jaksa :( ...mistä löydän...vahvuutta...jättää hänet...ei kai muutakaan keinoa ole?
Miksi
6
544
Vastaukset
- Rikkoutunut myös
Paha paikka,mutta kannattaa hakea apua läheiselleen,tai toimi niin kuin olet ajatellut.
Itsekkin saman kokeneena,tiedän,tuossa tilassa ei kannata jatkaa.
Saa pahaa jälkeä aikaiseksi. - Kokemuksen syvä rint
Narsisti saa todella pahaa jälkeä aikaiseksi,se syö kokonaan itsetuntosi.varo.
Pelasta itsesi kun vielä voit... - herää pahvi
Helposti leimataan narsuksi oletko ehkä itse saannut aikaan ne pahat sanat ja loukkaukset omalla törkeällä käytökselläsi .Oletko loukannut mahdollisesti törkeällä käytökselläsi .Piditkö häntä itsestään selvyytenä ja jätit hänet huomioimatta .ettet vain itse omaisi näitä narskun piirteitä .puhuit luottamuksesta kuinka luotit ja kaiketi tarkoitit kuitenkin että olen joku itsestään selvyys jonka täytyy ymmärtää ja hyväksyä sinun törkeätä käytöstä. täällä sit myötä tuntoa haet .et kuitenkaan mitään selitystä kykene antamaan omalle käytöksellesi kun et katso olevasi selitys velvollinen oletko joku yli ihminen vai puuttuuko jotain oletko narsu kenties itse
- Että näin asia
Kuulehan nyt...uskoin ja luotin ja toistamiseen ja uskoin rakkauden voittavan ja olen ottanut selvää epäilysilleni..ei ole tuulesta temmattuja!
Muutin itseäni..ja tyhmyyttäni luulin et tulen hänelle kelpaamaan..mutta hän etsii yli -ihmistä kumppanikseen..ei sellaista ole..
Mä en lähde turhaan syyttelee ketään ihmistä..enkä haukkumaan..ja tiedän myös faktat..että en itsekkään varmasti ole täydellinen..ei kukaan ihminen ole.
Mä tiedän mitä mulle on tehty ja mitä mä olen yrittänyt tehdä hyvyyttäni...en pahuuttani...mä en tuomitse ihmisiä....sen tekee joku muu en minä!!
Mutta en lähde täällä ruotimaan asiaa sen enemppää...
..ja tuomise sä minut miksi haluat...mutta mä en sellaista tee!!!
Edelleen haluaisin pelastaa/auttaa tuota kyseistä ihmistä jos se olisi vaan mahdollista!!! Koska edelleen rakastan/välitän kyseistä ihmisestä!
...MUTTA harmi sielle ei tunnu löytyvän keinoa... - ..ei jääny huomiotta
sai kuule mies huomiota..rakkautta ja hierontaa..lahjoja..ihan mitä vaan!
..ei ollut huomiosta kii!!! - tämäkin vielä
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070