Miksi ihminen vaan rakastaa....toista ihmistä,vaikka toinen vaan satuttaa sanoilla julmasti? Tiedän,että minulle olisi paljon helpompaa jättää koko ihminen,mutta,ei vaan voi,koska vaan löytää toisessa kuitenkin niin paljon hyvää.
....mutta,sit nää satuttava sanat...mitkä aina aika ajoin tulee mukaan kuvioihin..
....ja melkeimpä tiedän....mistä kaikki kiinni..tuo kyseinen ihminen..satttuu..
....sairastamaan...narsismia...hitsi..että on vaikeaa...ja tiedän..ei tätä pieni ihminen kauan jaksa :( ...mistä löydän...vahvuutta...jättää hänet...ei kai muutakaan keinoa ole?
Miksi
6
545
Vastaukset
- Rikkoutunut myös
Paha paikka,mutta kannattaa hakea apua läheiselleen,tai toimi niin kuin olet ajatellut.
Itsekkin saman kokeneena,tiedän,tuossa tilassa ei kannata jatkaa.
Saa pahaa jälkeä aikaiseksi. - Kokemuksen syvä rint
Narsisti saa todella pahaa jälkeä aikaiseksi,se syö kokonaan itsetuntosi.varo.
Pelasta itsesi kun vielä voit... - herää pahvi
Helposti leimataan narsuksi oletko ehkä itse saannut aikaan ne pahat sanat ja loukkaukset omalla törkeällä käytökselläsi .Oletko loukannut mahdollisesti törkeällä käytökselläsi .Piditkö häntä itsestään selvyytenä ja jätit hänet huomioimatta .ettet vain itse omaisi näitä narskun piirteitä .puhuit luottamuksesta kuinka luotit ja kaiketi tarkoitit kuitenkin että olen joku itsestään selvyys jonka täytyy ymmärtää ja hyväksyä sinun törkeätä käytöstä. täällä sit myötä tuntoa haet .et kuitenkaan mitään selitystä kykene antamaan omalle käytöksellesi kun et katso olevasi selitys velvollinen oletko joku yli ihminen vai puuttuuko jotain oletko narsu kenties itse
- Että näin asia
Kuulehan nyt...uskoin ja luotin ja toistamiseen ja uskoin rakkauden voittavan ja olen ottanut selvää epäilysilleni..ei ole tuulesta temmattuja!
Muutin itseäni..ja tyhmyyttäni luulin et tulen hänelle kelpaamaan..mutta hän etsii yli -ihmistä kumppanikseen..ei sellaista ole..
Mä en lähde turhaan syyttelee ketään ihmistä..enkä haukkumaan..ja tiedän myös faktat..että en itsekkään varmasti ole täydellinen..ei kukaan ihminen ole.
Mä tiedän mitä mulle on tehty ja mitä mä olen yrittänyt tehdä hyvyyttäni...en pahuuttani...mä en tuomitse ihmisiä....sen tekee joku muu en minä!!
Mutta en lähde täällä ruotimaan asiaa sen enemppää...
..ja tuomise sä minut miksi haluat...mutta mä en sellaista tee!!!
Edelleen haluaisin pelastaa/auttaa tuota kyseistä ihmistä jos se olisi vaan mahdollista!!! Koska edelleen rakastan/välitän kyseistä ihmisestä!
...MUTTA harmi sielle ei tunnu löytyvän keinoa... - ..ei jääny huomiotta
sai kuule mies huomiota..rakkautta ja hierontaa..lahjoja..ihan mitä vaan!
..ei ollut huomiosta kii!!! - tämäkin vielä
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824