Osaisitko joku kertoa mikä on vialla? Normaalisti kuukautiskiertoni on aivan normaali. Nyt minulla kesti kuukautiset 9 päivää ensin, sitten oli melkein kaksi päivää ettei ollut vuotoa,harrastin eilen mieheni kanssa seksiä ja nyt taas tänä aamuna alkoi vuotaa? :/
En tiennyt mihin näistä palstoista kirjoittaisin, mutta osaisiko joku neuvoa mikä on?
Olen 21 vuotias.
mikä on?
4
146
Vastaukset
- niinpä..
Tuollaisten vuotohäiriöiden vuoksi voisi ottaa yhteyttä lääkäriin. Millon sinulla on viimeksi otettu papa??
En nyt ensimmäisenä epäilisi keskenmenoa (jos siis raskauden mahdollisuus on olemassa) mutta sinuna ottaisin varmaan yhteyttä lääkäriin jos em. papa-koetta ei ole vähään aikaan otettu. - huolostunutnuori
papa otettiin viimevuonna eikä ollut mitään häikkää.
Joo siis on raskaus mahdollinen kyllä, koska yritämmekin saada lasta,mutta apteekin testi näytti negatiivista,olemme jo tehnyt muutaman testin. - ... .
Onko vuoto normaalia vai ruskehtavaa?
Itselläni pari vuotta sitten oli menkat miten sattuu, muutamia päiviä ilman vuotoja ja vuoto alkoi uudelleen. Tällöin oli kohdunulkoinen.
Onko kipuja? Tärähtelykipua? Toispuoleista kipua?
Kävisin sinunan tarkistuttamassa gynellä tilanteen. En halua pelotella, eikä välttämättä tilanteesi ole sama, mutta itse jätin tilanteen tarkastamatta liian myöhään... toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan tähystysleikkauksella koska raskaus oli alkanut johtimessa ja vuotoshokki oli lähellä. - huolestunuttnuori
suurimmaksi osaksi ihan normaalia, mutta jokus tulee rusehtavaa "tahnaa"..
Alamahaa supistelee ja kipristää aika lailla aika ajoin..mahani on alhaalta välillä todella pistävän kivun vallassa, ja vasen puoli juimii enemmän.
Joo täytyy kyllä varata aika, koska ei näiden asioiden kanssa ole leikkimistä.
Ei herranjumala,toihan on ihan kamalaa..toivottavasti ei nyt ole mitään vakavaa :( Pelottaa...
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824