Tietokoneen laajakaistassa on käytössä ollut jo vuosia ADSL A-Link Road Runner modeemi 44C. Mikä siihen on nyt tullut viaksi kun siinä palaa kiinteällä vihreällä Power sekä 1,2,3,4 linjat, mutta ADSL valo kuten myös R&D ja Rdy ovat pimeinä.
Toimi kyllä hyvin vielä viikko sitten eli silloin siinä vilkkui valoja. Olen yrittänyt on/off kuten joskus kun nettiyhteys katkesi, mutta nyt ei auta. Modeemista piuhat menee 2 tietsikkaan. Pitäisikö laitteen pikkuruista "reset" nappia neulalla painaa? Kiitos avusta!
A-LINK modeemi Road Runner 44C
Osaisiko joku auttaa
1
446
Vastaukset
- hölä
Kyllä mei oisin het iruvennu resettiä painelemaan.. Mutta mikäs oli ongelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 47516
- 36516
- 25505
- 43492