Tatuointi Alanyasta

lomalikka

Olemme mieheni kanssa menossa syyskuussa Alanyaan (Kleopatra Ada -hotelli) ja haluaisimme ottaa siellä tauoinnit, kun on kuulemma edullisempaa Suomen hintoihin verrattuna.
Tästä aiheesta oli keskustelu joskus aiemminkin, mutta haluaisimme tietää hyviä ja varsinkin turvallisia (hygieenisiä) tatuointiliikkeitä Alanyassa. Kuulemma joku oli ihan Deturin suosittelemakin?

Kiitos vastauksista!

32

9530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miumiuu

Me ukkelin kans samoilla mietteillä lähdössä ;-) ! Täällä oli kehuttu Brothers Body Artia ja Black Angelia (Detur?), googlettelemalla löytyi vähän osviittaa. Onko teillä jo ennestään leimoja? Meillä on yhdet molemmilla, ne otettiin Thaimaassa pikkasen extempore meiningillä..! Mutta oikein hyvin onnistui. Turkissakin sillä idealla, että jos löytyy siistin näköinen paikka, ja tatskatyyppien kans käydään perusasiat (hygienia jne) läpi, niin mikäs siinä. Tsemii! :--)

• lomalikka

Kiitos paljon tiedosta! Täytyy googletella ja käydä tosiaan paikan päällä, ennenkuin tekee päätöksen :)
        Minulla on yksi ja miehellä kaksi tatuointia, kaikki ovat Duck's tattoossa tehtyjä, mutta tottakai halpa hinta houkuttelee aina :D
        Thaimaassa ollaan kyllä käyty, mutta ei ihan tatuointia uskallettu siellä ottaa. 2013 olisi taas tarkoitus lähteä sielläpäin käymään...

Tsemppiä teillekin :)

• Lisää kuvia!

itse otin viime elokuussa alanyssa, obassa tatuoinnin, oli pieni kuva ja suurin piirtein samoissa hinnoissa kun suomessa. hyvin kun muisti vaan hoitaa niin hyvin parani. aikaisemmin olin ottanut bulgariassa eikä sieläkään tullut mitään ongelmia vastaan :)

• piuke09

Olin itse lomailemassa Alanyassa, kuukausi takaperin. Otin ison tatuoinnin pohkeeseen, hintaan 150€, suomessa samankokoisen hintaa kyselin aikaisemmin, ja alle 300€ ei olisi yksikään paikka tehnyt.
      Paikka jossa itse otin, oli Lord of dreams tattoo.
      Ei mitään pahaa sanottavaa, kuvasta tuli paljon hienompi kun odotin,eikä hygieniassa mitään vikaa, päinvastoin.
      viereisen ravintolan kundin avustuksella sovittiin hinnat,(lähtö250€) tietävät mitä turisteilta voi pyytää. Tämä viereiden ravintola enemmänkin yhteydessä tatuoijan kanssa. Puhuvat hyvin englantia, mutta sujui mutkattomasti tulkin avustuksella, ja neuvottelutaidoilla.
      Ravintolan osoite on
      saray mahallese şirinevler sokak .no 37/b, Alanya, Turkey
      Tatuointi paikka heti seuraava liike.
      Tatuoijana toimii İlker Bugay niminen kundi.
      Kyselkää toki lisää jos haluatte tietää.

• 8+9

mikä mahtoi olla ravintolan nimi?

• Tatukkaa pukkaa

Itse olen ottanut alkuperäisessä Black Angelissa 3 vuotta sitten tatuoinnit, ja parin viikon päästä otan lisää. Hygieniassa ei mitään valittamista, ja liikkeessä on ihanan viileää. Black Angeleita alkaa olla Alanyassa jo reippaammin (viime kesänä taisin nähdä 4), mutta itse olen käynyt Doorsin alapuolella olevassa. Black Angel on Deturin suosittelema - ja ilmeisesti yhden liikkeen omistaja on yhden matkaoppaan kanssa naimisissa.

• =)

Ite oon kans kännipäissäni neulatyynynä ollu.. Black Angelissa. Kallis ei todellakaan ollu, muttei kuvakaan täydellinen. Kannattaa ajatella asia loppuun asti... koska tatuoinnin kans et voi enää loman aikana esim. uida. Kannattaa hyvin huolehtia hygieniasta, kun siellä hikoilee kovasti jne. ettei vaan pääse tulehtuun.

• 23 päivää

viime kesänä otin tatuoinnin alanyssa, obassa, en muista paikan nimee, hygienia oli hyvä ja jälki hyvä. Kuvan otin tietysti loman ensimmäisenä päivänäni ja lomaa oli jäljellä 2 viikkoa, uimassa ja aurinkoa otin ihan normaalisti, kunhan muisti rasvasvailla kuvaa huolella. Ei edes tulehtunut :D

• piuke09

Ravintolan nimi on Tropical restaurant, (Aladdin`s place) Tatuointipaikka siis ihan siinä vieressä, nimeltään Lord of dreams tattoo.
      Itse olin kyllä niin tyytyväinen,että voin huoletta suositella, niin paikkaa kun tatuoijaakin. Facebookista löytyy, mutta ryhmään liittymiseen tarvitaan lupa. Jos jollain kiinnostusta, niin mun avulla on mahdollista nähdä kuvia. Niin mun leimasta kun muidenkin. itsellä siis kolme kuvaa jo ennestään, kaikki suomessa eri paikoissa otetut, joten vertailupohjaa löytyy jonkin verran.

• että näääin

tatuointi kannattaa ottaa loman viimeisenä päivänä! sillä et voi uida ekä aurinkoa ottaa!

• piuke09

Ehdottomaasti samaa mieltä, ja tätä käytäntöä mielellään tatuoijatkin noudattavat siellä. Multakin heti kysyivät, että koska lähden, ja sen mukaan alettiin miettiä aikaa!

• 23 päivää

okei kiitos tiedoista suurin piirtein tiedänkin nyt missä sijaitsee, sielä voisin käydä sitten kanssa kysymässä vähän hintaa ja sun muuta.. :)

• piuke09

Juu kannaattaa kyllä. Alanya pursuaa tatuointi mestoja, ja mulla ei tietty muuta kokemusta kuin tämä yksi. Mutta sitä ainakin uskallan suositella :))

• Susuna123

Itse kävin toukokuussa ja otin alanyassa ensimmäisen tatuointini :)! Hinta noin puolet suomen hinnoista, ja jälki hyvä! Suosittelen lämpimästi Anubis Tattoota, steriili ja luotettavan oloinen paikka :)! Uudestaan..

• lomalikka

Kiitos lisätiedoista ja varmistuksesta hygienia-asiassa, se kun mietityttää vähintään yhtä paljon kuin miltä lopputulos näyttää :)
      Tietysti mennään ottamaan kuvat vasta viimeisenä päivänä. Viikon reissulle lähdetään ja ajateltiin heti ensimmäisenä päivänä mennä sopimaan aika ym. Vajaa 3kk lähtöön...

• piuke09

Jos olet facebookissa,ja haluat nähdä kyseisen paikan tatska kuvia, voit liittää mut kaveriksi, niin hyväksyn siut ryhmän käyttäjäksi. Siellä myös mahdollisuus kysellä itse tatuoijalta.
      Jos niin haluat, niin sovitaan lisää s.postin välityksellä.
      [email protected]

• ?.

antaako tatuoija ihanaa patukkaa?

• huhhuijjaa

Sitä kannattaa sinun itse varmaan matkata kysymään, kun se kerran nuin paljon mieltäsi askarruttaa.

• kokemusta on

Itse otin viime kesänä Black Angelsissä tekstin, joka on onnistunut kuvana ja parani paremmin kuin aiemmin Suomessa ottamani kuvat. Otin liikkeessä, joka on The Doorsin takana melkein Burger Kingiä vastapäätä. Kuvalle tuli hintaa 200tl eli suunnilleen 100e, luultavasti vähän halvempi kuin Suomessa. Hakkaaja oli Sinan nimeltä, mukava kuin mikä!

Tänään oon menossa Brothersiin ottamaan kaks kuvaa, noin 5cm x 2cm hintaan 150tl eli 70e!! Taatusti puolet Suomen hinnoista. Paikkaa silmäilin, kun kävin aikaa ja kuivia sopimassa todella siistin ja hygieenisen näköinen. Tatuoijat vaikuttivat mukavilta. Olen lähdössä maanantai aamuna takasin Suomeen, joten huomenna pitää olla varovainen auringon kanssa.

Hintoja kannattaa kysellä useasta liikkeestä, jos on kuva paperilla, sillä hajonta tuntuu olevan suuri. Kysyin parista BA liikkeestä, Atatürkillä sanoivat hinnaksi 250tl kappale eli 500tl yhteensä. Sinan olisi antanut "tutun" alennusta, siltikin 200tl kpl eli 400tl yhteensä... Brotherisilla muokkasivat kuvan oikean kokoiseksi ja sanoi hinnaksi 100tl ja kun varmistin siis kaksi kuvaa 200tl, sanoi heti, että kaksi kuvaa voi hakata sillä 150tl. Joten enempiä miettimättä varasin samoin tein ajan.

Ja kokemuksesta voin suositella rasvaksi BEPANTHEN PLUSsaa, mitä saa täältä Turkista. Dekspanthenolia, johon on lisätty klooriheksidiniä eli superhyvää parantamaan "haavat".

• me

menkää marco poloon ja kysykää romeota. hän vie teidät lord of dreams tattoon ja hinnat halpuu!

• jopa on jännää...

"tatskatyyppien kans käydään perusasiat (hygienia jne) läpi,"

No johan ne nauraa teille, jos rupeette ammattilaista opastelee... Kyllä tatuoijat osaa hommansa ja hygienian, ei Turkki kuitenkaan mikään kehitysmaa ole!

Halpaa on, mutta hyvästä jäljestä saattaa joutua tinkimään, jos ihan minne tahansa menee...

Kyllä nauratti myös, ettei Thaimaassa uskaltanut tatuointia ottaa... Jopas on pelottaavaa. Thaimaassa ja Aasiassa ylipäätään on ne halvimmat hinnat ja hintalaatu-suhde loistava. En ymmärrä mitä muuta pelättävää tatuoinnin ottamisessa voi olla kuin se, että kuva ei vastaa odotuksia. Neulat vaihdetaan joka värin yhteydessä.

• Heii_

Itse olen ottanut tatuointini "basaarin keskellä" tatuointiliikkeessä Koray tattoo. Huolellista jälkeä ja halpaa!

• kohta Turkkiin

Just niin

• hilkkaanneli
        kohta Turkkiin kirjoitti:

Just niin

Suosittelen kans Anubis tattoo paikkaa pääkadulla pienen sivukujan reunassa vastapäätä Mäkkäriä Ataturkin kadulla. Kleopatrarannan puolella kuitenkin, joskin vuoriston puoleisella reunalla.

• savonakat
        hilkkaanneli kirjoitti:

Suosittelen kans Anubis tattoo paikkaa pääkadulla pienen sivukujan reunassa vastapäätä Mäkkäriä Ataturkin kadulla. Kleopatrarannan puolella kuitenkin, joskin vuoriston puoleisella reunalla.

suapiko hyvvee mulukkua?

• Kesäksi paratiisiin

Detur tekee yhteistyötä Alanya INK Tattoon kanssa joka sijaitsee Damlataş-kadulla, ei enää Black Angelin! Black Angelilla on monta liikettä, ja osa ihan ammattilaisia, mutta pojilla on mennyt vähän rahastamiseksi koko touhu ja välttämättä työ ei aina enää niin laadukasta. Nykyään Alanya INK on ainut studio Alanyassa jota myös matkatoimistot voivat suositella. Heillä on töissä Turkin vuoden 2008 champion of free hand tattoo artist!

• kesäksi paratiisiin

...Vielä sellainen asia, Alanyassa löydät useita tatuointi paikkoja, mutta sama sääntö pätee niin suomessa kuin Turkissa, mitä oletat jos maksat halvan hinnan, välttämättä laatu ei ole hyvä. Tatuointi on ihollasi koko loppuikäsi. Tämä pitää muistaa harkitessa tatuointia! Tutkikaa paikkoja ja jutelkaa eri paikkojen kanssa, mutta jos hinta tippuu enemmän kuin puolet suomen hinnoista, silloin kannattaa harkita kaksi kertaa.

• Don Scorpion

Brothers tattoo on kanssa hyvä paikka.Eivät mm. suostu tekemään tatuointia jos asiakas on kännissä.Guuglettamalla saatte joitain kuvia,olen itse ottanut siellä isohkon tribaalin jossa scorpioni 3D:nä päällä, veli ottanut siellä ison Feniksin, samoin vaimoni otti väri Feniksin selkään.Loistavaa työn jälkeä.Varsinkin talviaikaan hinnat kohtuulliset ja studio hyvä,ei mikään pikkukoppi :) kesäkuun alussa menen jatkamaan tribaalitarinaani samaan paikkaan ja taitaapa vaimokin ottaa jonkun uuden kuvan. Muuten, tämä brothers tattoo ostaa kaikki värinsä Norjasta, artistin vaimo kun on norjalainen ;)

• ff

Tattoos by Koray. oon ottanu 2 tatuointia siellä ja tarkkaa jälkeä

• smile tattoo

alanya smile tattoo piercing number one
      :)

• FUCK OFF

Kävin heinäkuussa 2014 Hotel Margaritan yhteydessä olevassa Tattoo Ato:ssa. Peitin vanhan rinnassani olevan tatuoinnin hyvin isolla lohikäärme tatskalla. Operaatio kesti 6 tuntia nuijimista ja maksoi 600€. Kuva oli siisti ja olin tyytyväinen kahden viikon ajan. Kuva oli otettu päivä ennen kotiinlähtöä jotta vältyn auringolta ja saan hoidettua kuvan asiallisesti kotona kuntoon. No sitten kotona kuva haalistui päivä päivältä niin että vanha tatska tuli alta täysin näkyviin ja "uusi" kuva jäi haamuksi vanhan kuvan päälle. Naama punaisena korjautin kuvan alan liikkeessä, tai siis se tehtiin kokonaan uudestaan hiukan taiteellisemman näköiseksi. Päivittelinn asiaa tatuoitsijalle että Turkissa oli kuuma, paikassa vain ropellit eikä ilmastointia, iho oli aika mössönä neljän tunnin kohdalla ja olin tärkännyt ihoa melkein kaksi viikkoa aurinkorasvoilla. Vastauksena sain " voit toki lohduttautua ja ajatella noin mutta totuus on että tatuoitsija on ollut täysin P***A, kuka vaan turkissa voi perustaa kioskin ja viedä turisteilta rahat". Minun opetukseni on että suomessa turkkilaiset eivät tee tatuointeja enkä minä perusta pizzeriaa niin kaikkien on helpompi olla.

• kalle kippari

Paikalliset töhertäjät veloittavat turistilta laskennallisesti n. 100 euroa/h, joka on tasan puolet liikaa. Suomessakin kuvien hakkaajia sillä hinnalla löytää. Oikeat taiteilijat hinnoittelevat itsensä tietenkin maineensa perusteella.

Älkää ihmeessä ottako tatskoja Turkista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe