MiTen ssen Saa Alalassieltä ?
Kissa PuuSa
10
94
Vastaukset
- Varpaat puutuu
Mää soitin muutama vuosi sitten palokunnalle, ja tulivat hakeen sen pois sieltä. Oli viettänyt latvassa jo muutaman yön...
- lainsuojaton mirri
Haulikkoa minä olen käyttänyt ja on toiminut.
- Halpajahyväkonsti
Kyllä se tippuu kun viskaa kivellä.
- kolli-kalle
Ota Homeliti ja sipase puu kumoon, saat kissan alas ja hellapuut samalla.
- Mukava temppu
Inmppari kun ampuu perseeseen niin vinkasee ja tipahtaa.
- ssskkkoooo
Hae metsästä pitkä ja ohut seiväs, karsi oksat pois ja terota kärki. Tuikkaa seipäällä kattia, kyllä tippuu. Parempi teho vielä jos laitat seipään päähän piikin,vaikkapa naulan pystyyn.
- tai liekinheitin
Myrkkynuolella tippuu
- kallis lysti halvat
Olen ymmärtänyt että palokunta peri kissanpuusta noudosta 180€ maksun??
- Varpaat puutuu
Jaa-a, no ei haukiputaan palokunnan porukka mult mitään perineet! Eikä ollu ees mun kissa, kunhan vaa soitin apua ku kukaan muu ei viitsiny vaivautua.
- tepsii kyllä
Puun voi kaataa ja ottaa kissan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683