MiTen ssen Saa Alalassieltä ?
Kissa PuuSa
10
93
Vastaukset
- Varpaat puutuu
Mää soitin muutama vuosi sitten palokunnalle, ja tulivat hakeen sen pois sieltä. Oli viettänyt latvassa jo muutaman yön...
- lainsuojaton mirri
Haulikkoa minä olen käyttänyt ja on toiminut.
- Halpajahyväkonsti
Kyllä se tippuu kun viskaa kivellä.
- kolli-kalle
Ota Homeliti ja sipase puu kumoon, saat kissan alas ja hellapuut samalla.
- Mukava temppu
Inmppari kun ampuu perseeseen niin vinkasee ja tipahtaa.
- ssskkkoooo
Hae metsästä pitkä ja ohut seiväs, karsi oksat pois ja terota kärki. Tuikkaa seipäällä kattia, kyllä tippuu. Parempi teho vielä jos laitat seipään päähän piikin,vaikkapa naulan pystyyn.
- tai liekinheitin
Myrkkynuolella tippuu
- kallis lysti halvat
Olen ymmärtänyt että palokunta peri kissanpuusta noudosta 180€ maksun??
- Varpaat puutuu
Jaa-a, no ei haukiputaan palokunnan porukka mult mitään perineet! Eikä ollu ees mun kissa, kunhan vaa soitin apua ku kukaan muu ei viitsiny vaivautua.
- tepsii kyllä
Puun voi kaataa ja ottaa kissan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962345Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221814Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241592Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161280- 821264
- 1271169
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135909"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48898Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80816