haluaisitkin et mä oisin sulle vihainen ja näyttäsin sen, oonko mä liian kiltti ;D
Sä varmaan
16
223
Vastaukset
- s.ö.s
Oot nössö.
- nössö nössykkä
vain niin ;D
- No comments
Maybe.. ;D
- ei ollu
sulle.
- ap
mistäs sää sen tiiät kelle se oli ;)
- Ei tarvitse tietää
kenelle menee mutta joskus voi tunnistaa vastaajan.
- No comments
Ei tarvitse tietää kirjoitti:
Kukakohan mä sitten olen?
- ihmettelen vaan
Ei tarvitse tietää kirjoitti:
Mitäköhän tunnisteellsita tossa viestissä sit oli?
- voi ei :)
No comments kirjoitti:
Kukakohan mä sitten olen?
etkö ite tiiä ? :))
- .,,..,..,
Minun pitäisi olla vihanen, ei sun, mutta en kyllä ole.. tällä hetkellä.
- kerroppa se
jaa kenen sun ja minkäköhän takia?
- mun sun
kerroppa se kirjoitti:
jaa kenen sun ja minkäköhän takia?
vedätyksen
- en minä ainakaan
mun sun kirjoitti:
vedätyksen
minkä vedätyksen? en mä oo mitään vedättänyt.
- uutisia
http://www.suomi24.fi/?utm_source=topicstripe&utm_medium=topicstripe&utm_campaign=topicstripe#topic4
Hieno kasvi. Nämä lääkefirmat vaan eivät halua tämän toteutuvan silloinheidän massit menisi, kun löytyisi luonnollinen vaihtoehto tähän. - SUN <3
Sä olet oikeanlainen juuri sellaisena kuin olet. Jos olet vihainen, saat olla ja saat sen näyttää. Jos reagoit muulla omalla tavallasi, sitten se on se sun tapasi.
- Se olen minä<3!
Älähän nyt vihaiseksi heittäydy kuitenkaan. Ei ole ollut mahdollisuutta vastailla. Olen kovasti pahoillani siitä.
Äsken olisi ollut mahdollisuus, vai kuinka? Olit tietenkin kiireinen, sinä vuorostasi.
Ei siinä mitään, yritän rohkaistua ja uskoa sen, että olet sinä ja tosissasi.
En vedätä en, sinua en koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070