vieläki ollaan täälä? ;)
Miks me
23
285
Vastaukset
- s.ö.s
Sä asut täällä.
- 1+0
ketkä me? Mitä te täällä, jos te olette suhteessa? On monta parempaankin paikka jakaa mietteitä toisen kanssa kun tämä ahdistava palsta!
- s.ö.s
Kysyppä sitä.ketkä me?ei näillä moo ketään ja vaikka oliskin ei niistä oo muuhun kun tähän palstailuun.
- s.ö.s
Vuodesta toiseen ja taas ja taas...
- kohdataan?
Niin, asioiden epäselvyys kenties. Lähetäänkö pois?
- hyvä idea
Lähdetään toki, jos vaan tietäs et miten sekin onnistuu. :)
- siks ;)
Siks, kun sun sanat puuttuu vielä.. :)
- mitkä sanat
Kyllä ne on sun sanat jotka tässä puuttuu :)
- häiirris
emmä uskalla sua enää häiritä ku palstoilla vaan ;)
- enää?
miksikäs et ? oonko mä niin pelottava ;D
- häiirris
enää? kirjoitti:
miksikäs et ? oonko mä niin pelottava ;D
joo ja vaivaannut sen verran, ei viitti ihmisii kiusata :)
- seli seli
häiirris kirjoitti:
joo ja vaivaannut sen verran, ei viitti ihmisii kiusata :)
kyllä mua ainaki saa "kiusata" vaikka vähä vaivaantusinkin, ei se ole vaarallista.
itse vaivaannut ;D - lisää seliselii
seli seli kirjoitti:
kyllä mua ainaki saa "kiusata" vaikka vähä vaivaantusinkin, ei se ole vaarallista.
itse vaivaannut ;Dno nii vaivaannunkin, kaiken varuiksi odottelen paria sanaa ennen kuin taas "kiusaan" :-X
- saat varmaan odotel.
lisää seliselii kirjoitti:
no nii vaivaannunkin, kaiken varuiksi odottelen paria sanaa ennen kuin taas "kiusaan" :-X
mitäköhän sanoja? ja se voisi olla pikkusen helpompaa jos mä tietäsin kenelle mä oisin niitä sanoja sanomassa, en mä ihan kenelle tahansa viitti : /
- hipitihii
Miksihän aloitus naurattaa mua jo toistamiseen :D Ihan tyhmää..
- no niin oonki
mä oon varmaan niin naurettava et siks ;)
- hipitihii
no niin oonki kirjoitti:
mä oon varmaan niin naurettava et siks ;)
Oletko menettänyt muistisi,vai miks olet jäänyt tänne pyörimään?
- ;)
hipitihii kirjoitti:
Oletko menettänyt muistisi,vai miks olet jäänyt tänne pyörimään?
varmaanki jottain sellasta.
- ...................*
en tiedä, haluaisin jo pois täältä, koska tämä ei ole kivaa, ei ole koskaan ollutkaan :/
- on mälsää
Minäkin sanoin olevani häiritsemättä..
- ja mä lupasin...
juu mullekki sano tai siis kirjotti joku noin mut en vaan tiedä kuka hän oli ;D
- HalpaaViihdettä
No voihan se tyhmääkin olla, mutta mieti sitä, jos joskus tulisit tänne yhdessä, eiks se olis hauskaa :D
- olishan se
sehän se vasta hauskaa ja hassua olis :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296247Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483706Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502893"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 721292
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914