Mitäköhän

"se"

sä ajattelet näistä mun kirjotuksista/alotuksista. Kirjoitan vähemmän ku saatat luulla, mutta usein tunistettavasti, jos luet näitä niin et voi olla tunnistamaatta, tai suuri aavistus sulla jokatapauksessa on Mitä niistä ajattelet, en tiedä loppujen lopuksi millanen sun mies maku on, onkohan ne liian sokerista lässytystä sun mielesta. Siis en oikeasti tiedä miten suhtaudut niihin, toki koitan kertoa kuitenkin rehellisesti tai en edes koita vaan totta joka sana.

10

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 305

On siis varmaankin puolet miesten aloituksista sinulta? Minnekkä päin menee?

• "minä"

En mä tiiä kuka on "se" ?

Mun miesmaku on juuri sellainen kuin sä oot, jos oot hän. Ja olen sun kirjoituksista pitänyt aina silloin kun olen niitä tunnistanut.

• .

No tämä on tää sama joka tekee paljon kivoja aloituksia eikä koskaan vastaa niihin mitään.

• ???????????

Kuka täällä kivoja aloituksia tekee???????

• jepajeee

Mä tiedän ettei ne sokeriset ole mulle. En sellasia voisi tällä minun käytöksellä saada... Ja vastailen toisten ketjuihin jos oikea sattuisi lukemaan, tähänkin. Enkä oikeastaan usko että se oikea täällä on, kunhan sekoitan pakkaa. :((( Vaikka ethän sä ole mulle "se" oikea... koska silloin kaikki olisi helpompaa, eikä mun tarttis mietiä turhia!!

• nähdään tutein

Sokerista.. saahan sitä sokeria olla.. Tosin teennäistä hunajaa inhoan äänessä.
      Mutta tunteellinen on aivan eri asia.
      Jos "se" minä olen :)

• nähdään tuntein

hups !
        nähdään tuntein ;)

• Myrskyisää

Voisin ajatella joitakin hyvinkin selkeitä aloituksia minulle jätetyksi, sellaisia joissa on tarkalleen sellaista tekstiä jonka voisin allekirjoittaa, mutten kuitenkaan koska joku/jotkut muutkin ovat eläneet tarkalleen samanlaisen "tunnemyrskyn" keskenään.

En uskalla edes toivoa että juuri hän olisi ne kiroittanut, ja myös hän olisi kokenut samoja asioita kuin minä sisällään kaiken jälkeen, ehkä sitten saan tietää jos kun hänet tapaan uudelleen ja tilanne on sellainen että on liikkumavaraa.

En usko että voin koskaan unohtaa tapahtunutta, uniinkin hän tulee tuoden tullessaan ne samat suuret tunteet, ja jopa niin vahasti että se voisi olla todellista...ikävä aamulla herätä ja huomata että se olikin unta, niin mahtavia hetkiä olen hänen kanssaan unessa viettänyt, melkein samanlaisia kuin todellisuudessa silloin.

• w B

ihastuneena melkein kaikki kelpaa...

• Se nainen sokerista

Tiedän, että jotkut kirjoitukset voisivat olla sinulta, häneltä. Muutama vinkki, on ollut sellainen, että se sopii harvinaisen hyvin "kuvaan". Silti en tiedä onko totta vai ei, enkä sitä jää miettimään.

Jos tunteet on aidot ja ne kertoo vilpittömästi ei mikään ole liian sokerista. Pikemminkin sokeri alkaa sulamaan. Jos taas tunteilu on epäaidon tuntuista "keksittyä" alkaa pienempikin imelä ärsyttämään.

Joka tapauksessa olen ollut näkeväni sinussa tällä viikolla kiinnostumisen merkkejä ihan oikeassa elämässäkin, ilmeet ovat paljastaneet ;-) Ainakin pidät minusta ihmisenä, jos ei muuta :-) Sekin on arvokasta.

p.s. Miesmakuni on 90% älykkyyttä, sydäntä ja oikeaa tuoksua sisältäen sen, että kokee toisen omakseen ja henkisesti läheiseksi. Muilla asioilla on sitten loput 10%. Tosin kyllä minä sinua mielellään katselen, miehekkääksi koen ja muutenkin sinusta viehätyn. Kyllä minä sua kaipaan, ja sun syliisi haluaisin käpertyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      329
      6247
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3706
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      150
      2893
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      72
      1292
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1112
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      914
    Aihe