Onko tietoa minkäänlaisesta sivustosta jonne ihmiset voisivat kirjoitella tarinoitaan/novelleitaan missä sitten muut voivat kommentoida? Olen yrittänyt etsiä vaikka kuinka.. Ainoastaan olen löytänyt sivustoja missä voi kirjoittaa jatkonovelleja esim. twilightista tai taru sormusten herrasta ja sellainen taas ei kiinnosta ollenkaan :D Löytyi myös sivusto tarinatalo missä viimeiset kirjoitukset on tulleet vuoden 2010 alkupuolella joten tuskin sielläkään kukaan enään käy...
Omia tarinoita nettiin..
13
931
Vastaukset
- virheitä en enää näe
enään --> enää
- jokuihmetyyppivaa
no Fanfiction mut se on englannini kielinen mut sieltä mä aina luen ja kirjottelen :D
- tietoagooglea
fictionpress
- Aliciaminealiisa
http://www.finfanfun.fi/
Pääasiassa Harry Potter-ficeille, mutta tuolta löytyy myös upea originaaleille teksteille tarkoitettu osio :)) Ilman rekisteröitymistä kaikki tekstit eivät näy, joten kannattaa rekisteröityä!- jhygt54389iuhg
näkyyhän ne, mutta vaan S-K-13 tekstit, K-15 ja K-18 ei näy...
- kynäniekka
Paperiarkki on ainakin yksi tällainen paikka.
http://www.armleg.com/kirjoittajat/index.php?mforum=kirjoittajat
Jos tiedätte muita, kertokaa toki. Etsiskelen itsekin sopivaa sivustoa. - Alapo80
Moikka!
Koita sivustoa www.kirjoittaja.fi. Se on minun ja ystäväni ylläpitämä sivusto ja voin luvata, että ainakin minä kommentoin! :D
sivuilla on kategorioita eri kirjallisuuslajeihin.- IINUU
katoin sen sivun, mut ku sinne tarttee puhelin numeron ni en voi tehä mittää...
- kirjoittaja itsekin
fanfiction.net, sinne voi kirjoittaa myös suomeksi
- Jeps123
fi.risingshadow.net
- SweetInsane
www.prologi.net
- aleisio
Moikkelis!
Poistin tuolta www.kirjoittaja.fi sivulta puhelinnumeron pakollisista kentistä.
Eli tää meni IINUU:lle :D - IINUU
Jee! Meen heti kattoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658