Onko tietoa minkäänlaisesta sivustosta jonne ihmiset voisivat kirjoitella tarinoitaan/novelleitaan missä sitten muut voivat kommentoida? Olen yrittänyt etsiä vaikka kuinka.. Ainoastaan olen löytänyt sivustoja missä voi kirjoittaa jatkonovelleja esim. twilightista tai taru sormusten herrasta ja sellainen taas ei kiinnosta ollenkaan :D Löytyi myös sivusto tarinatalo missä viimeiset kirjoitukset on tulleet vuoden 2010 alkupuolella joten tuskin sielläkään kukaan enään käy...
Omia tarinoita nettiin..
13
828
Vastaukset
- virheitä en enää näe
enään --> enää
- jokuihmetyyppivaa
no Fanfiction mut se on englannini kielinen mut sieltä mä aina luen ja kirjottelen :D
- tietoagooglea
fictionpress
- Aliciaminealiisa
http://www.finfanfun.fi/
Pääasiassa Harry Potter-ficeille, mutta tuolta löytyy myös upea originaaleille teksteille tarkoitettu osio :)) Ilman rekisteröitymistä kaikki tekstit eivät näy, joten kannattaa rekisteröityä!- jhygt54389iuhg
näkyyhän ne, mutta vaan S-K-13 tekstit, K-15 ja K-18 ei näy...
- kynäniekka
Paperiarkki on ainakin yksi tällainen paikka.
http://www.armleg.com/kirjoittajat/index.php?mforum=kirjoittajat
Jos tiedätte muita, kertokaa toki. Etsiskelen itsekin sopivaa sivustoa. - Alapo80
Moikka!
Koita sivustoa www.kirjoittaja.fi. Se on minun ja ystäväni ylläpitämä sivusto ja voin luvata, että ainakin minä kommentoin! :D
sivuilla on kategorioita eri kirjallisuuslajeihin.- IINUU
katoin sen sivun, mut ku sinne tarttee puhelin numeron ni en voi tehä mittää...
- kirjoittaja itsekin
fanfiction.net, sinne voi kirjoittaa myös suomeksi
- Jeps123
fi.risingshadow.net
- SweetInsane
www.prologi.net
- aleisio
Moikkelis!
Poistin tuolta www.kirjoittaja.fi sivulta puhelinnumeron pakollisista kentistä.
Eli tää meni IINUU:lle :D - IINUU
Jee! Meen heti kattoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380