Kuinka usein valkovuota tulee?
Olisi kiva jos viitsisit vastata edes tähän yhteen kysymykseen! (:
Kysymys valkovuodosta
9
272
Vastaukset
- vilmakki
Sitä alkaa tulemaan litrakaupalla, kun avaat haarasi pojalle :)
- fdsffff
Siis valkovuotoa tulee jokapäivä.
- Asiasta tiedoton
Kiitos vastauksista (:
Vielä toinen kysymys tähän jatkeeksi, rupeaako sitä valkovuotoa tulemaan heti joka päivä, kun sitä on yhtenä päivänä tullut, vai onko ensin taukoa vai alkaako sitä tulemaan sitten siitä alkupäivästä joka päivä? : D- allways alldays
Valkovuoto on yksilöllistä. Itselläni tulee joka päivä,on tullut siitä lähtien kun ensimmäiset menkat alkoi nuorena.
Määräkin on yksilöllistä. Itse kärsin runsaasta valkovuodosta enkä voi olla koskaan ilman pikkuhousunsuojaa. Kesäisin koetan olla mutta puhtaita housuja pitää olla mukana koko ajan. Lääkärini sanoi että ehkäisypillerit usein vähentävät vuodon määrää mutta ei ole ollut minulla vaikutusta.
PIkkuhousunsuoja hautoo alapäätä mutta vaikka en nuorena niitä jatkuvaan käyttänyt ja koetan siis olla ilman koko kesän,niin aina vaan on harmia siitä vaivasta. Tulehduksiakaan ei ole ollut.
Itse toivoisin löytäväni avun tuohon ongelmaan,häiritsee seksielämääni. Ainakin itseäni vaivaa vaikkei kukaan kumppani siitä ole sanonut mitään.
- Berttaaaa
Valkovuotoa tulee monilla jo paljon ennen kuukautisiakin. Välillä enemmän, välillä vähemmän tai voi olla aikoja ettei tule lainkaan. Joillakin tulee aina ja joillakin harvoin. Se on yksilöllistä, mutta normaalia.
- Asiasta tiedoton
Okk, nää tiedot auttoi jo paljon (:
siitten kysyn vielä, että millaista/minkä näköistä se on?- allways alldays
Normaali valkovuoto on nimensä mukaisesti aika valkoista,vaaleata ja limamaista sekä hajutonta. Vaihtelee.
Jos vuoto alkaa kellertää ja haista pahalle,voi kyseessä olla tulehdus.
- moityttövaaaan
Joo, hei sori liityin keskusteluun mut mun on pakko kysyä, jos valkovuoto alkaa niin voiko se merkata sitä että mulla alkaa menkat, ei oo mahakipuja ollu ja ekat menkat tuli tossa 19 . päivä heinäkuuta...
- Saapas (minä)
No mulla oli ennen ekoja menkkoja valkovuotoo parisen vuotta ja sitten kun menkat alko niin se aina 2-3 päivää ennen menkkoja loppu... Mutta yksilöllinen asia!! =))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089