osaat pahoitella käytöstäs niin miksi sä et osaa tehdä sitä mulle jos sulle on oikeasti halua tehdä niin? Ilmeisesti ei siis ole????
Kun sä tunnetusti
16
401
Vastaukset
- fsffskldf
ihan typerä viesti kuka tuosta nyt vois ittensä tunnistaa saatikka sitte selittää
- miten voi
ihmiselle olla noin vaikeaa puhua livenä? Säkin voisit harkita armollisuutta muita kohtaan, itsekin uskon että olet ymmärrystä saanut...
- herää sisko
Aivan samaa mieltäisi yllä olevan kanssa. Jos ei uskalla puhua livenä eikä voi antaa toisille anteeksi niin olisko pienen itsetutkiskelun paikka. Miksi et voi antaa anteeksi ja nähdä livenä? Kuinka moni ihminen on sulle antanut anteeksi?
Oletko todellakin noin itsekäs ihminen ettei sulta heru mitään sympatiaa toista ihmistä kohtaan? - Kuules ny sisko
herää sisko kirjoitti:
Aivan samaa mieltäisi yllä olevan kanssa. Jos ei uskalla puhua livenä eikä voi antaa toisille anteeksi niin olisko pienen itsetutkiskelun paikka. Miksi et voi antaa anteeksi ja nähdä livenä? Kuinka moni ihminen on sulle antanut anteeksi?
Oletko todellakin noin itsekäs ihminen ettei sulta heru mitään sympatiaa toista ihmistä kohtaan?mä antaisin anteeksi kyllä jos osattas pyytää tai jotenkin edes näyttää et on pahoillaan.. ja veikkaanpa että mä kuulun niinhin ihmisiinn jotka aika helpolla antaa anteeksi jos on rohkeutta ja halua se tehdä.
- lailalialiiiiiiiiiii
herää sisko kirjoitti:
Oletko todellakin noin itsekäs ihminen ettei sulta heru mitään sympatiaa toista ihmistä kohtaan?pitäs olla jotain uutta näkökulmaa esittää sulla etkä sä pysty siihen. sä luulet että mä uskoisin taas niitä samoja satuja. jos teet jotain "täysin yllättävää" voisin harkitakin kohtaamista enkä varsinkaan "nokkavana". jos käännyt vielä Hänen puoleensa näkisin jopa ilolla.
- Varmaan aika moni
No se voi olla oikeastaan ihan kenelle vaan joka ajattelee että mahdollisesti voisi olla itselle. Siis kaikki jotka kokee että voisi olla paikallaan pieni anteeksipyyntö ja selitys jollekin niin tämä voisi olla mahdollisesti hänelle.
- Sinä ja minä liikenn
Jos olet mies, niin toivoisinkin tapaamistamme livenä. Silloin kertoisin sinulle kaiken oleellisen, liittyen miksi olen käyttäytynyt, niinkuin olen käyttäytynyt sinua kohtaan.
Luulen että, joudun perumaan pahoitteluni kun sinulle selviää asioita joita kertoisin.
Olet ihana, näin sua tänään.
Mutta on se ihmeellistä, et ole ihan kuka vaan......Olet jotain ihan muuta....en osaa selittää.... - pitääpä paikkansa
kyllä, tuo kuulemasi pitää paikkansa. Osaan kyllä ja osaan muutenkin pyytää anteeksi, jos olen toista kohtaan väärin tehnyt, ellei siihen ole pätevää syytä ja vaikka olisikin osaan silloinkin, mutta jos toinen ei näe ja tajua itsessään koskaan mitään virhettä, silloin en HALUA ENKÄ AIO pahoitella mitään, koska en matoksi ala, johon voisi kuraiset jalkansa toinen pyyhkiä.
- : - )
Näin on, sama täällä.
Ylimielisiltä törpöiltä on turha pyytää mitään anteeksi, koska he itse näköjään suosivat maailmaa, jossa ollaan ylimielisiä törppöjä suuntaan ja toiseen. Vaikka toki itkettää silloin, kun onkin tullut omaan suuntaansa, että sen verran vielä karaistumisen varaa. - pitääpä paikkansa
: - ) kirjoitti:
Näin on, sama täällä.
Ylimielisiltä törpöiltä on turha pyytää mitään anteeksi, koska he itse näköjään suosivat maailmaa, jossa ollaan ylimielisiä törppöjä suuntaan ja toiseen. Vaikka toki itkettää silloin, kun onkin tullut omaan suuntaansa, että sen verran vielä karaistumisen varaa.helkutti, itkeä saa ja pitääkin silloin kun on siipeensä saanut! Muuten olisi kylmä ja tunteeton :)
- ap
mä kyllä myönnän että minäkin teen virheitä ja minä olen myöskin jo pyytänyt anteeksi ja pyytäisin vielä kasvotustenkin jos saisin tilaisuuden mutta kun toinen ei tuu yhtään vastaan niin en ala miljoonaan kertaan yrittämään yhtään mitään...
ja tosiaan tämä tilanne on sellainen että molemmilla olisi jotain pahoiteltavaa. - et silviisiin
ap kirjoitti:
mä kyllä myönnän että minäkin teen virheitä ja minä olen myöskin jo pyytänyt anteeksi ja pyytäisin vielä kasvotustenkin jos saisin tilaisuuden mutta kun toinen ei tuu yhtään vastaan niin en ala miljoonaan kertaan yrittämään yhtään mitään...
ja tosiaan tämä tilanne on sellainen että molemmilla olisi jotain pahoiteltavaa.keneltä pahoittelua kaipaat, jos naiselta vie suklaata ja kukkia, jos taas mieheltä pyydä kaljalle ;)
- että silleen
et silviisiin kirjoitti:
keneltä pahoittelua kaipaat, jos naiselta vie suklaata ja kukkia, jos taas mieheltä pyydä kaljalle ;)
eihän kuiteskaan lähtis mun kaa kaljalle niin en mä viitti : /
- Vai vielä tunnetusti
Ei kaikilla ole halua pyytää anteeksi kaikilta eikä kaikilla ole myöskään halua antaa anteeksi kaikille ( = sisällyttää heitä enää elämäänsä).
Kuinka me voitaisi sua täälä auttaa? - jurpanalle20
mä päätin jo päivällä että pyydän anteeksi kun tuli huono omatunto ja halusin aidosti pyytää anteeksi muutamaa pikku sutkautustusta en ollut edes erityisen kipakalla tuulella mutta kun alkaa kyllästyttyttää sun kaikki typerät PÖÖÖ- jaALKKIS-ALOITUKSET. en mä niitä lue ja jos luenkin niin nukun yöni ihan sikeästi.Vointeja ja sorry.
- ,
mulla ei ainakaan olis, jos en tekisi niin. mitä rakkaampi ihminen, sitä tärkeämpää on keskustella ajoissa mistä vaan. toisaalta ei tässä mitään anteeksipyydeltävää olekaan mihinkään suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764