nolompi

excursio

Kannattaa tehdä elämästään vaikeaa ja ihastua johonkin tavoittamattomaan jota näkee yhtenään. Vielä kahta hauskempaa jos menee avautumaan ko. henkilölle. Vaikka kaikki on periaatteessa ok välillämme, kaikenlainen välttely taholtaan tuntuu pahalta vaikka mitään dissaamista ei oliskaan. Viimeskin oli pakko lähteä heti ekskursion jälkeen nopeasti pois kun alkoi itkettään. Ehkä häntä sittenkin ahdistaa mun jatkuva vilkuilu josta jäinkin eilen nolosti kiinni. Luulen sisäistäneeni että sotken vain asioita. TIEDÄN että tämä tunteilu on yksipuolista mutta käytöksenihän kertoo muuta. En voi olla katsomatta! En tietenkään tuijota tollona mutta pakko katsoa, liian usein. Miten ihmeessä toiveitten elättelyn saisi lopullisesti niitattua??? Koska tiedän että hänen seurastaan ja kiintymyksestään tulee nauttimaan joku toinen, en minä. Miksi sydän ei usko??????????

5

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se usko!

Sama ongelma. Se joku on vaan semmoinen, että katse hakeutuu häneen ja ajatukset. Onko ainoa ratkaisu järjestää niin, ettei enää voi törmätä häneen? Harrastuksen/opiskelupaikan/työpaikan vaihtaminen, muuttaminen?

• alkup.

Samaa harkinnut, siis häippäsyä. Jos se olisi yhtään helpompaa kuin se minulle on, olisin sen jo tehnyt. Muuta keinoa akuuttiin tilanteesen kun tuo lopullinen ratkaisu saattaa hieman kestää järjestellä?

• lasiastia

Se menee ohi. Lupaan sen (= haluan uskoa näin itse). Älä takerru. Elä, tapaa ihmisiä, näe paikkoja, koe, pety, rakastu uudestaan. Hänen ainutlaatuisuutensa ei ole ainoata ainutlaatuisuutta tässä maailmassa. Waltarin sanoin: "Minä näin liian monta kaupunkia, - kaikki olivat lopulta melkein samanlaisia. Minä näin liian paljon ihmisiä, - kaikki olivat lopulta melkein samanlaisia. Ikävöin liian paljon, - ja kaikki kaipaus on turhaa."

• alkup.

Hmm, hieno ajatelma vaikka en ihan osaa sovitella tähän. Onhan hän ainutlaatuinen mielestäni mutta tavallinen ihminen. En mitenkään sairaalla tavalla palvo tms. Kai jossain voi olla joku toinen, kuka voisi kolahtaa samalla lailla. Mistä sen tietää. Epäilen. Ensin pitäisi ainakin päästä henkisesti vapaille vesille jos mahdollista. Turhaa on täällä kysyä neuvoja kun muutkin on ilmeisesti samassa jamassa tai sellasia joista on hauskaa kiusata kurjia.

• ....................

Nuo sivistyssanat ei ihan istu tohon tekstiin. Ole oma itsesi vaan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe