Mistä voisin saada huumeita? haluaisin jtn piristävää jolla saisin unohdettua kaikki asiat pois mielestä.
Mistä huumeita??
7
369
Vastaukset
- eihajuakaan
Ööö... alkoholi, opioidit tai dissosiaatit voi saada sut "unohtamaan kaikki asiat pois mielestä".
Eipä oikeastaan mikkään muu.
Opioideihin jää nopeesti koukkuun. Narkkimatskua.
Dissosiaatit ei saletti ole sun psyykkeelle hyväks.
Jäljelle jää alkoholi.
Rupea alkoholistiksi.
Tehokkain päänsekottaja. - mizu -93
jees, ryynejä ja holia sekasin = totaalinen blackout muistissa. en itse diggaillu paljookaan.. joutu kavereilt kyseleen illan tapahtumat.
Oot saman ikänen kun mun pikkusisar, -96 oijoi... ens kesän riparilla ehtoollisviinit kouraan ja juoksuks.. no eivaiskaa. en viitsi suositella mitään kun oot noin nuoriki vielä, ja onhan sillä vähäsen eroa vetääkö aineita siihe pahaan oloon vai porukalla pitääkseen hauskaa. nimimerkistä lifesuck tulee etummainen mieleen. mut jos välttämättä haluut niin alkoholii on yleensä helpointa hankkia. koululääkärin kautta vois saada esimerkiks uni/mielialalääkkeitä hankittua parin mutkan kautta reseptillä jos vetoaa esim masennukseen/univaikeuksiin ... you name it.
Vedä ES, se PIRIstää kummasti:):) karkkia lättyyn niin sokerihumala lähell, ei huumeita kannata nuorena ottaa tavaks ;) - eihajuakaan
-96? Ai nii... jengi heittelee noita syntymävuosiaan noihin nimimerkkeihin.
Siis onko toi joku 15-vuotias teini?
Aha. No sit täytyyki muuttaa ehdotusta. Eipä kande alkoholistiks ruveta. Teinillä ei siihen rahat riitä.
Vaan ei muuta ku kouluterveydenhoitajalle sanomaan, että ahistaa ja valtion piikkiin tulee kyl riittävästi Zyprexaa, Cipralexii ja muita zombielääkkeitä, eikä enää tunnu mikään miltään, vaikka luokkatovereita lahtais. - mizu93
:D ^^ voisha täs itsekki kokeilla hommaa valtionrahoista noita vielä kun viimenen pitkä kesäloma alaikäsenä edessä niin huolen häivää vaikka olis ihan kujalla. Vaikuttaakoha rikosrekisteri (52) noiden saantiin mitenkään? tuskin niillä aikaa selailla tietoja, vai ?
Täytynee kokeilla ;)- eihajuakaan
Zyprexa on Suomen myydyin lääke. Psykoosiapu. Cipralex kolmanneks myydyin. Psykoosin hoitoon myös.
Näitä mielialalääkkeitä jaetaan masennukseen nykyään. Masarit on ysärii, joten nyt suoraan zombiepillerit naamaan ja kuola suupielestä paidanrinnuksille.
Ei oo enää ikävää. Ei oo enää kivaakaan. Eikä oikeen mitään muutakaan.
Mistä on pienet kouluampujat tehty? Mistä on pienet kouluampujat tehty?
Zyprexasta, Cipralexistä, koulukiusaamisesta ja käsiaseista.
Niistä on pienet kouluampujat tehty.
- hah hah huu
Ei varmaan oo Cipralex psykoosin hoitoon. Oon syöny niitä joskus yli vuode ja ne ei vaikuta mitenkää yhtää mihinkää. Täysi tehottomia lääkkeitä ja viinaa voi vetää nii paljo ku sielu sietää niitte kans koska ei ne ei toimi mitenkää yhessä. Cipralex on melkee sama ku joku vitamiini = ei mitää merkitystä mihinkää. Ja cipralexilla ei varmasti oo mitää tekemistä kouluampumiste kans.
- Dildoman69
Tulkaa lapset hakemaan jooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379