Minulla on laikakoira, melko tuore hankinta. Miten on, onko ne luonnostaan nirsoja ruoalle? Kun tuntuu, ettei syö paljon mitään. Aika hoikassa kunnossa on(..kykiluut vähän näkyy, kun on kesäkarva), mutta ei muuten mitenkään sairaan oloinen, vaan ihan virkeä ja touhukas. Jos olis mato mahassa, niin eikös silloin syö paljon, mutta silti on laiha?
Miten koirat syö?
2
100
Vastaukset
- kaksi koiraa
Minkä ikäinen koirasi on?
Voi olla myös että koira hieman stressaa kodin vaihtoa. Aluksi
omalle koiralle ei meinannut kelvata kuin kaurapuuro ja sitäkin vähän, kun kotiuduttiin niin jo on alkanut ruoka maittaa.
Jos et ole varma madotuksesta niin voihan koiran madottaa.
Axilur on erinomainen matolääke ja tehoaa moneen ötiäiseen :)
Mitä koirasi syö?
Oletko kokeillut laittaa ruoan mukaan esim tilkan voisulaa tai ruokaöljyä.
Näillä olen saanut erittäin nirson beagle/dreeveri risteytykseni syömään.
Aina voita ei voi ruokaa tietenkään laittaa.
Toinen sekarotuinen koirani söisi ihan kaiken mitä eteen kantaa.
Valitettavasti sillä epäillään vehnäallergiaa, ei voi enää kuivia leivänkannikoita antaa koiralle sohvaan piilotettavaksi :D
Jos ei ala syömään kunnolla kannattaa soittaa varmuudeksi eläinlääkärille
ja kysyä asiasta :) - la laika
Nelivuotias se on, eikä minusta kyllä enää stressaa muuttoa. Vanhan kansan sanonta: "kolme yötä on koiran koti." ts. sinä aikana koira kotiutuu uuteen kotiin piti tässäkin paikkansa.
Noita hyvälaatuisia nappuloita olen antanut. Voita kyllä söis, olen välillä kokeillut! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487