Onkos kellään tietoa mihin aloihin on haettu? Olen nimittäin lukiolainen, mutta pitkän mietinnän jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että lukio ei ooo vaa miu juttu.
Ja miten tämä täydennyshaku menee......9 peruskoulun keskiarvolla ei vissiinkään pitäisi olla vaikeuksia päästä?
Itseäni kiinnostaisi eniten sähkö-,LVI-, ja raksa, mutta ei varmaankaan näihin jää yhtään täydennyspaikkaa vai?
ekamo:n täydennyshaku
pettynyt lukioon
1
233
Vastaukset
- amislainen
Suosittelen suoraan soittamaan tekniikan ja liikenteen alan opinto-ohjaajalle joka tietääkseni on Leena Klemi, tarkemmat yhteistiedot löytyy ekamon nettisivuilta.
En usko kirjoittamiisi aloihin tulevan täydennyshakua, mutta itse onnistuin nappaamaan opiskelupaikan pari vuotta sitten yhteishaun jälkeen ottamalla yhteyttä opoon ja käymällä juttusilla. Aina kannattaa yrittää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858