mun elämään, nukkumaan mun viereen, kuuntelemaan mun typeriä juttuja, rakastelemaan mun kanssa, opettamaan mulle uusia asioita... Sitä mä en vaan tiedä saanko sua sinne koskaan...
Mä haluaisin sut
12
948
Vastaukset
- huhh
samoin
- minä myös
et tiedäkään jos et ota selvää,ei se ainakaan itsestään yrittämättä tapahdu.
- ui vaan liiveihin
Hih. Onko nuo saxet?
Mitä leikkaat?
Letit pois...- mene vaan pois...
vai leikkasi välit poikki lopullisesti? e vaan pois
- ✄----
Meinasin leikata viime viikolla, mutta tässä ollaan edelleen...
- uuden suunnan ottanu
✄---- kirjoitti:
Meinasin leikata viime viikolla, mutta tässä ollaan edelleen...
Mä leikkasin pääsiäisenä nuoran poikki haaveille.
- Toivottavasti olet
uuden suunnan ottanu kirjoitti:
Mä leikkasin pääsiäisenä nuoran poikki haaveille.
nyt sit onnellinen. Etkä satuttanu sitä toista jollain leikkimisellä.
- hienot sakset
Annan sulle hyvän neuvon: Ota känny käteen ja soita tai laita hänelle viesti.
Turhaa sä tänne kirjoitat ja laitat haaveitasi kun ne ei johda mihinkään.- ✄----
Kyllä mä sen tiedän, ettei johda mihinkään. Se mies on liian tärkeä minulle, joten en halua hankkiutua siitä eroonkaan ehdottelemalla kaikenlaista... Ennemmin vaikka löysässä hirressä.
- voikukan varsi
Kenelle?
Ei nimeä eikä numeroa.......
voi harmin paikka - hienot sakset
✄---- kirjoitti:
Kyllä mä sen tiedän, ettei johda mihinkään. Se mies on liian tärkeä minulle, joten en halua hankkiutua siitä eroonkaan ehdottelemalla kaikenlaista... Ennemmin vaikka löysässä hirressä.
Tommoisen tarinan lopun osaa jo ennustaa. Se mies löytää jonkun toisen naisen ja sä jäät rannalle ruikuttamaan. Tossa sun touhussa ei oo mitään järkeä. Ennemmin kärsii kerran ja parantelee haavat jos ylipäätän käy huonosti.
Ota riski ja toimi. - ✄----
hienot sakset kirjoitti:
Tommoisen tarinan lopun osaa jo ennustaa. Se mies löytää jonkun toisen naisen ja sä jäät rannalle ruikuttamaan. Tossa sun touhussa ei oo mitään järkeä. Ennemmin kärsii kerran ja parantelee haavat jos ylipäätän käy huonosti.
Ota riski ja toimi.Noin siinä voi käydä, mutta ei voi mitään. Sit se löytää. En minäkään sentäs niin mamo ole, ettenkö joskus olisi jotain yrittänyt... Siitä tosin on jo kauan, monta vuotta... Mutta minäkin ymmärrän olla yrittämättä uudelleen vaikka tunteita olis paljon enemmän kuin ennen edellisiä pakkeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525