Mä haluaisin sut

✄----

mun elämään, nukkumaan mun viereen, kuuntelemaan mun typeriä juttuja, rakastelemaan mun kanssa, opettamaan mulle uusia asioita... Sitä mä en vaan tiedä saanko sua sinne koskaan...

12

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhh

samoin

• minä myös

et tiedäkään jos et ota selvää,ei se ainakaan itsestään yrittämättä tapahdu.

• ui vaan liiveihin

Hih. Onko nuo saxet?
      Mitä leikkaat?
      Letit pois...

• mene vaan pois...

vai leikkasi välit poikki lopullisesti? e vaan pois

• ✄----

Meinasin leikata viime viikolla, mutta tässä ollaan edelleen...

• uuden suunnan ottanu
        ✄---- kirjoitti:

Meinasin leikata viime viikolla, mutta tässä ollaan edelleen...

Mä leikkasin pääsiäisenä nuoran poikki haaveille.

• Toivottavasti olet
        uuden suunnan ottanu kirjoitti:

Mä leikkasin pääsiäisenä nuoran poikki haaveille.

nyt sit onnellinen. Etkä satuttanu sitä toista jollain leikkimisellä.

• hienot sakset

Annan sulle hyvän neuvon: Ota känny käteen ja soita tai laita hänelle viesti.
      Turhaa sä tänne kirjoitat ja laitat haaveitasi kun ne ei johda mihinkään.

• ✄----

Kyllä mä sen tiedän, ettei johda mihinkään. Se mies on liian tärkeä minulle, joten en halua hankkiutua siitä eroonkaan ehdottelemalla kaikenlaista... Ennemmin vaikka löysässä hirressä.

• voikukan varsi

Kenelle?
        Ei nimeä eikä numeroa.......
        voi harmin paikka

• hienot sakset
        ✄---- kirjoitti:

Kyllä mä sen tiedän, ettei johda mihinkään. Se mies on liian tärkeä minulle, joten en halua hankkiutua siitä eroonkaan ehdottelemalla kaikenlaista... Ennemmin vaikka löysässä hirressä.

Tommoisen tarinan lopun osaa jo ennustaa. Se mies löytää jonkun toisen naisen ja sä jäät rannalle ruikuttamaan. Tossa sun touhussa ei oo mitään järkeä. Ennemmin kärsii kerran ja parantelee haavat jos ylipäätän käy huonosti.

Ota riski ja toimi.

• ✄----
        hienot sakset kirjoitti:

Tommoisen tarinan lopun osaa jo ennustaa. Se mies löytää jonkun toisen naisen ja sä jäät rannalle ruikuttamaan. Tossa sun touhussa ei oo mitään järkeä. Ennemmin kärsii kerran ja parantelee haavat jos ylipäätän käy huonosti.

Ota riski ja toimi.

Noin siinä voi käydä, mutta ei voi mitään. Sit se löytää. En minäkään sentäs niin mamo ole, ettenkö joskus olisi jotain yrittänyt... Siitä tosin on jo kauan, monta vuotta... Mutta minäkin ymmärrän olla yrittämättä uudelleen vaikka tunteita olis paljon enemmän kuin ennen edellisiä pakkeja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      183
      13718
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe