Tyttö- ja naispelaajat

houndstooth

Miten musta tuntuu et kaikki tyttö- ja naispelaajat ovat aina tiettyä tyyppiä:
1. wow-pelaajia/nettipelaajia
2. sims-pelaajia (casual)
3. xbox360-pelaajia
4. "ff:t on parhaimpii mitä on ikinä tehty" -pelaajia (melko poikkeuksetta niitä jotka katsovat animea)

Tiedän että yleistän mutta niin monessa tapauksessa tuntuu asia olevan noin. Eikö ole ketään muita tyttöjä/naisia jotka pelaavat samantyylisiä pelejä kuin minä. Viime aikojen lemppareitani ovat olleet Batman Arkham Asylum, Red Dead Redemption, Assassin's Creed 2 ja Brutal Legend. L.A. Noirea odotan kuin kuuta nousevaa, just mun tyylinen peli. Ja omistan siis PS3:n.

Taitaa olla suht kuollut ja pelleily keskustelualue tähän mutta avauduinpa kuitenkin...

38

2713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oit0943hjplrejherjhb

PS3 keskustelu on vilkkaampaa PS3 ja Playstation alueilla ;)
      Olen itse miespuolinen ja käsityksenäni tyttö- / naispelaajista on että ne pelaavat noita singstar ja muita musiikki tai karaokepelejä, ehkä Wiillä urheilu/jumppapelejäkin?
      Itselläkin PS3 ja Gran Turismo 5 sekä TDU2, ylipäätään autopelit ovat suosikkejani.

• Naispelaaja

Itse olen kans naispelaaja, ja pelaan kyllä wowia(mutta en ole parantaja niin kuin yleensä kaikki naispelaajat siinä tuntuu olevan), lähinnä pvp:n takia. Simssiäkin tulee pelattua ;P, mutta tosi harvoin.
      Final fantasyt ovat hyviä, mutta eivät todellakaan parhaimpia pelejä, monet pelisarjat ja yksittäiset pelit ovart niitä parempia, vaikkakin just FF7 oli se peli joka sai innostumaan ropeista.
      Pelikoneista löytyy melkeen kaikki nesistä xbox 360 asti, playstation kolmonen tulee kotiin jouluna kun veronpalautukset pamahtaa tilille. Peleinä jokaiselle suurimmaksi osaksi räiskintää ja kauhua.

Singstarit yms jumppa jne pelit ei vois vähempää kiinnostaa vaikka wii löytyy myös taloudesta.

Mutta siis mitä ajan takaa, on se että et ole yksin pelimakusi kanssa, Batman Arkham Asylum lukeutuu lempipeleihini, samoin gears of warsit, assassins creedit yms yms pelit joita monet ei varmaan ukso että naisetkin vois tykätä.

Olikohan tossa mitään tolkkua.. Ei pitäis kirjotella mitn just kun on herännyt eikä oo juonu viel kahvia

• TK

No voin tässä ylpeänä sanoa, että en kuulu mihinkään noista 4:stä kategoriasta. Tiedän tosin, että tuo lista on aika oikeassa, varsinkin sims:in kohdalla -.-

Itse pelailen suurilta osin Resident Eviliä, Assassins creedejä (juuri ostin brotherhoodin), L4D:ä, Mass Effectiä ja Dragon agea.

• houndstooth

mukavaa että kanssasisaria löytyy :)

• oiweurowejsdkfosdf

Kyllähän tyttö- ja naispelaajat pelaa ns. FPS = First Pearson Shooter sotapelejäkin kuten Battlefield pelisarja, COD pelisarjat ym.

Jostain syystä kuitenkin tuntuu, että näissä ns. FPS sotimis peleissä on tytöt-naiset vähentyneet, tosin näin on myös poikien-äijien suhteen eli on tapahtunut siirtymistä FPS sotimispeleistä (CODit, BF/GB2, GhostRecon/GRAW/Rainbow sis vegas ym. ) toisiin hieman erillaisempiin peleihin kuten rooli/strategia/peleihin, osassahan tämä FPS noissa tietysti menee sekaisin kun voi pelata pelaajan näkökulmasta kuin omin silmin olisi pelissä mukana tai ns. 3:rd pearson viewista katsottuna.

Mutta ns. varsinaisissa sotimispeleissä ei hirveesti näy ainakaan Suomalaisia tyttöjä/naisia joten harkitkaa ihmeessä tätäkin genreä kun on ihan kivaa että on tyttöjä-naisia mukana ja kokemuksesta voin kertoa, että kyllä tytöt-naiset osaa myös pelata tätä FPS sotimispelejä ja ihan maajoukuetasolla missä itse pelasin oli yksi tyttökin joukkueessa ja vei välistä äijiä kahveelle ;-)

Ite tosin olen ns. jäähdyttämässä eli menemässä ns. aktiivipeliuralta taka-alalle, tosin jatkan vielä pelaamista mutta ns. en enää klaanleaderina tai muutenkaan aktiivisesti vaan ihan hubailumielessä pidän hauskaa.
      Kun sitä aikansa pelaa amatööritason huipulla voittaen jotakuinkin ihan kaiken mitä nyt voi voittaa vuosien saatossa niin jossain vaiheessa pitää antaa tilaa ja vähän vähentää tahtia ja mahduttaa elämään muutakin pelaamisen ohella.

Kiva ja hyvä keskustelu ja kivaa että tyttöjä/naisia tulisi mukaan enempi.
      Pitäkää hauskaa :-)

• Marisa Kirisame

Oon nainen.

Miten musta tuntuu et kaikki tyttö- ja naispelaajat ovat aina tiettyä tyyppiä:
      1. wow-pelaajia/nettipelaajia

En ole

Jokunen vuosi sitten olen muutaman vuoden pelannut simssiä.

3. xbox360-pelaajia

Mullei ole xbox360:ä, mut joskus oon harkinnu sen hankkimista.

4. "ff:t on parhaimpii mitä on ikinä tehty" -pelaajia (melko poikkeuksetta niitä jotka katsovat animea)

En juuri tykkää JRPG:istä. Jotaki animea on tullu katottua joskus.

Tiedän että yleistän mutta niin monessa tapauksessa tuntuu asia olevan noin. Eikö ole ketään muita tyttöjä/naisia jotka pelaavat samantyylisiä pelejä kuin minä. Viime aikojen lemppareitani ovat olleet Batman Arkham Asylum, Red Dead Redemption, Assassin's Creed 2 ja Brutal Legend. L.A. Noirea odotan kuin kuuta nousevaa, just mun tyylinen peli. Ja omistan siis PS3:n.

Mullei oo PS3:akaan. Joskus hitusen oon sitäkin harkinnut.

tappelupelit ja (danmaku-)shmupit on ihan kivoi.

• kivaa toimintaa
      • Pelaajatytsy

Joo, Amnesia on huippu peli! Sitä tulee aina pelailtua ;)

• ESPÅ

Samat pelit löytyy täältäkin :DD Olen siis poika, mutta Batman AA, RDR, AC 1,2,Brotherhood=))

• Pelaajatytsy

Minä olen myös nainen ja pelaan wowia, mutta myös paljon muita pelejä. Tällä hetkellä lempparipelini PS3:sella on red dead redemption ja burnout paradise. Myöa ös call of dutyt ovat hyviä pelejä(zombie taisteluiden takia) simsistä enkä singstareista paljoa välitä vaan juuri nämä räiskintä ja seikkailupelit ovat parhaita. Tuohon red dead redemptioniin haluaisinkin suomalaisia pelaajakavereita. Jos voisitte vaikka antaa pelaajanimen tänne? Niin lisään sitten kaveriksi. Olis kiva jos olisi mikki :) ja wowia pelaan defias brotherhood nimisessä serverissä alliancella ja hahmoni nimi on Elyanda, jos jotain kiinnostaa.

• dizzy

Melkein kolmikymppinen "tyttö" tässä ja pelejä pelannut ihan Nintendosta, Segasta, Jaguarista, PS1 ja PS2 lähtien. Tällä hetkellä mulla PS3 voittaa boxin.

WoW:ia en ole pelannut, koska PC:n speksit ei ihan riitä. Joitakin pieniä nettipelejä kokeilen silloin tällöin (EI mitään feissari"pelejä"). Simsit ei kiinnosta ja FF:t maailmoihin en ole ikinä jaksanut päästä. Laulaa en edes viitsi, joten Singsit sikseen.

Toiminta, seikkailu, hack´n slash, tietyt auto-, ja sotapelit yleensä surraa konsolistani käsin. Mass Effectit myös, eli ripaus ropeakin voi joissain olla.
        uusimmat CoD ja BF vielä hankkimatta ja monia muitakin.

Harmi, että tuli aikoinaan vaihdettua RDR pois, olisin muuten antanut peli-ID:n sulle. ME3-moninpeliä pelannut nyt kiitettävästi.

• Riku148

Lisäähhän Riku_148, muutkin saa lisätä :)

• BEnvoke

Tosi nais pelaajia löytyy todella vähän tai eivät halua tulla esille.
      Tämmössii Sims, Habbo, Gosu ym.tykittäjiä en edes jaksa ymmärtää.

Suomi on 10 vuotta myöhässä muista, kun vielä elätään isojen poikien CS elämää.

Ja kun vielä tyrkytetään barbie pelejä niin ei ihme ettei ole yleistynyt tyttöjen keskuudessa.

• Razer

Nyt kun täällä näyttäisi löytyvän innokkaita naispelaajia, niin olisiko täällä joku joka haluaisi saada paremmin äänensä esiin naispelaamisessa? Jos sinua siis kiinnostaisi puhua vakavasti tai ei-vakavasti peleistä, tai jostain muustakin viihdehömpästä, ilmoittele vaikka tähän ketjuun kiinnostuksesi niin lähdetään suunnittelemaan. :)

• Deathveil

Mulla on tuttu naispelaaja Hollannissa ,joka on mukana sisällön tuottamisessa sivustolla http://www.female-gamers.nl/ Suomessa ei taida olla mitään vastaavaa saittia? Ois tosi mielenkiintoista kerätä yhteen suomalaisia naispelaajia vaikka tuohon tapaan. -Razer, laita mulle sähköpostiosoittees ni katotaan mitä saadaan aikaan ;)

• Pelaan jonkin verran pelejä (tyttö siis olen), mutta en kovin usein. Voisin pelata enemmänkin, mutta animeharrastus syö aika paljon aikaa. En yleensä pelaa monia pelejä ''samanaikaisessti'', joten pelaan lähes poikkeuksetta yhtä peliä kerrallaan (poikkeuksena TF2 jossa yritän tulla vaivihkaa vähän paremmaksi).
      Niin, noihin tyyppeihin. Wowia en pelaa, eikä se kiinnosta pätkääkään (pienempänä kyllä pelasin vähän Runea :'D). Sims 2 löytyy koneelta ja pelaan välillä, mutta vähän pitkästyttävä peli se on. Xbox 360 en toistaiseksi omista. Katson animea paljon ja usein, mutta FF:t sun muut ei oikein nappaa. Kyllähän ne varmaan kivoja ovat, mutta eivät ole ikinä kiinnostaneet niin paljon että olisin aktiivisemmin alkanut niitä pelaamaan.
      Tällä hetkellä kesken on Half-Life 2 (jep tiedän, ei mikään ajankohtaisin pelivalinta) ja Wiille Fragile Dreams (vähän kökkö peli mutta ajoittaiset kauniit maisemat ja tarina paikkaavat paljon), Suosikkipelejäni tällä hetkellä ovat Portal 1 ja 2 sekä Amnesia The Dark Descent. Myös Amnesian jatko-osaa odottelen innolla.

• hänmies on mies

joksenkin tuhauttava palsta, kyllähän tuo pitäis olla selvää että hyvin tehty peli nappaa kenelle vaan kyseisen peli idean ystävälle kuhan vaan innostuu kokeilemaan olit sitten nainen tahi mies

• Hei!

Etsin lehtijuttuun haastateltaviksi ihmisiä, jotka pelaavat joko konsolipelejä tai tietokoneella. Hätätapauksessa myös mobiilipelit käyvät.

Jos tässä keskusteluketjussa on joku Lapin läänin alueella asuva pelaaja, voi ottaa minuun yhteyttä vastaamalla tähän ketjuun.

Tarkoitus ei ole kirjoittaa pelaajia parjaavaa juttua, vaan korostaa sitä, että "kaikki" pelaavat. Tämä siksi, että monesti olen törmännyt pelaajia koskeviin ennakkoluuloihin.

Jos et itse asu Lapin alueella, pane viestiä eteenpäin lappilaisille tuttaville!

• Joku urpo tyttö

No siis, itse olen nainen, mutta mielestäni sukupuolella ei ole ollenkaan väliä pelaamisen suhteen. Tai sitten olen vain tottunut siihen että sekä tytöt että pojat voivat pelata rauhassa videopelejä kun meidän talossa on aina ollut vähän semmoinen meininki. (Tiedän että tässä aiheessa ei varsinaisesti ollut tästä kysymys, mutta hyssss.) Itse olen pelannut 8-bittisestä Nintendosta lähtien pelejä, mutta on tullut pelattua myös niitä Philips Videopac pelejä ja Commodore 64:lläkin tullut pelattua. Yleisesti ottaen itse siis suosin NESiä, MegaDrivea, Super Nintendoa ja Pleikkaria. Löytyy myös tuoreempia konsoleita talosta, mutta ne eivät ole kiinnostaneet minua niin hyvin kuin vanhemmat pelit.

Sitten nämä sinun tietyt tyypit:

"1. wow-pelaajia/nettipelaajia"
      En kuulu tähän ryhmään, sillä en ole oikein tajunnut nettipelejä. Ei hetki, aikoinani tykkäsin pelata netissä yhtä Bomberman Online peliä, lasketaanko minut tähän ryhmään?

"2. sims-pelaajia (casual)"
      Löytyy Sims 2, mutta ei ole tullut oikein pelailtua.

"3. xbox360-pelaajia"
      Löytyy Xbox 360, mutta löytyy myös PS3, Wii, 3DS, PSP, PS Vita, yms. muita konsoleita, kuulunko silti tähän ryhmään?

"4. "ff:t on parhaimpii mitä on ikinä tehty" -pelaajia (melko poikkeuksetta niitä jotka katsovat animea)"
      En siedä FF sarjaa sillä en ole roolipelien fani. Itse asiassa, kyseessä on yksi niistä genreistä, joita vihaan eniten (ja en myös siedä animea, meh).

Mutta joo. Minulle on saman tekevää mitä tytöt pelaavat, minulle on saman tekevää mitä pojat pelaavat, kunhan homma ei mene siihen että pojat sanoo "eihän tytöt pelaa pelejä (mene keittiöön siitä nainen!)" ja että tytöt sanoo "olen niin erikoinen lumihiutale, olen tyttö joka pelaa pelejä, siis kuulit oikein, olen niinku tyttö joka pelaa pelejä!".

Pidetään pelaaminen hauskana kaikille, niin tytöille kuin pojille, yes?

• hovrac

Tollasen pelaamisen suhteen ollaan aika samanlaisia.

Yksi ulkomainen peliartikkeli pisti tässä taannoin silmään.
        Jotkut tytöt/naiset pelatessa nettipelejä kuulokemikkien kanssa, kuulivat heille suunnattuja kommentteja, mitkä olivat aika lapsellisen typeriä ja antoivat aika kehittymättömän kuvan kyseisistä nuorista "miehistä".
        Että jos joku poju heittää nettimaailmasta opittuja keittiö-vitsejä, silloin tietää ettei sillä mene kovin hyvin.

Jos itse pelailen vaikka pleikkarilla moninpelejä, pidän muita pelaajia yleensä neutraaleina. En esim. erikseen ajattele hahmojen takana olevan jokin tietty sukupuoli ja vedä siitä suuria johtopäätöksiä.

• NUUKALAN ISI

Nin, ollen sittä miltä etä kosuper model on täysin soppimaton paika kunta kaikile tyttö il e!!!!!!!!!!! Nuukala., et ikkinä men e sine muten sinnusta tule samn lainnen kun sitä savveliksen ryökkälestä joka ola kin kylä minu pest friends muta siltti !!!!!!!!!!!!!

• mi-chan

Aika vanha viesti, mutta vuodan silti oman mielipiteeni. Itse pidän vaan niin hassuna että pelaajia laitetaa "luokkiin" :/ Noista esimerkki luokista kuuluisin tavallaan varmaan sitten kaikkiin. PC:llä en hirveästi pelaa koska oma kone on niin huono, mutta pienenä pelasin Simsiä, Warcraftiä ja monia muita jotka olivat yleensä isoveljen asentamia (siksi varmaan tykkäänkin myös näistä "poikien peleistä"). Koulun puolesta sitten saankin kokeilla vähän paremmin kun pelikulttuurin kurssilla opettaja "pakotti" tekemään League of Legends accountin ja sitä piti sitten pelata ja ihan kivaa sekin oli vaikka en hirveästi ymmärtänyt :D Sims löytyy vieläkin ja pelailen lähinnä automatkoilla tai jos ei pleikkari/netti toimi, mutta kyllä siihen aika nopeasti kyllästyy ja uninstall & install kierre on ikuinen xD Itse omistan ps1, 2 ja 3 ja sillä ps3:lla pelaan lähes päivittäin. Ja juu rakastan animea ja into muihin kuin "lapsuuden peleihin(mm crash bandicoot)"lähti FF:ien kautta kun katsoin veljen pelaavan ff7 ja myöhemmin sitten innostuin ffx:stäkin ( muista ff:stä. Tosin tuntuvat menevän huonompaan suuntaakn kun ffxiii on vieläkin kesken) ja edelleen rakastan molempia kuten monia muitakin ff-sarjan pelejä. Tässä viestissä poukkoillaan varmaan sekavasti edestakaisin koska olen huono kirjoittaja mutta sanotaan vaikka tähän niitä lempparipelejä :3 Eli tällä hetkellä oon aivan hurahtanut mass effecteihin, assassin's creedeihin ja bioshockeihin ja ne on varmaan ne lempparit sitten tällä hetkellä. Muita hyviä on esim Dragon Aget, ja Portalit ja ylipäätään pelit joissa on hyvää huumoria tai sitten synkemmät tarinat kuten Heavy Rain. Muutama päivä sitten latasin Monkey Island 2 jota pelasin joskus pienenä ennenkuin edes opin englantia ja nyt voikin sitten nauraa niille vitseillekkin. Urheiluelit ovat varmaan ainoita jotka eivät erityisemmin kiinnosta, mitä nyt välillä jotain NHL:ää testaan (sekin koulussa ku ope toi sinne xboxin -_-) Bioshockin myötä innostuin vähän ampumisestakin ja koulussa pystyy pelaamaan BF2 ja ostin sitten BF3 ja pidän kovasti kun voi kavereiden kanssa pelailla :) Muutenkin tykkään multiplayereistä (lähinnä nuo ME3, AC:t ja Bioshock) ja co-opeista (Portal, Saints Row 2, BF3). Niin ja fb peleistä en ole kiinnostunut muutakun tuota AC:n legacyä pelasin koska oli mielenkiintoista lukea enemmän henkilöistä. Niin ja söpöt pelit on myös ihan hauskoja kuten LittleBigPlanet, jonka ilmaiseksi sai, vaikka en sitä usein pelaakkaan ja kaverilla joku move peli jossa tehdään vähän kaikennäköistä ja on tarkotettu todnäk pienille lapsille,mutta jotenkin silti pidän siitä(oon ikuinen ipana) :'D Kauhupelit kiinnostaa, vaikka vähän pelkäänkin niitä pelata yksinään ;D Silent Hill 2 ihan alussa vielä ja tuo Amnesia näyttää kivalta ja varmaan joskus hommaan senkin :3 Tuosta alkuperäisestä viestistä vielä: Red dead redemptionin aion pelata kun saan kaverilta lainaan kun on kuulemma hyvä ja Batmannit on ostolistalla(joka on pitkä) Hetken olen miettinyt, että kehtaako tämän edes lähettää tänne kun en ole aiemmin kirjoitellut tämänkaltaiselle sivuille, mutta menkööt sitten. Elikkä olen tyttö 20v ja jos jaksoit lukea tämän romaanin niin kiitos ja kumarrus ^_^

• rakastuinmichaniin:3

mi-chan mennään naimisiin

• Neitigeim

Ketjun aloituksesta jo aikaa, mutta kommentoidaan silti kun tämä vielä elossa taitaa olla.

Elikkäs täällä kolmikymppinen neitihenkilö ja varmaan voisi sanoa että sekapelaaja? Pelikonsoleita on kertynyt nurkkiin kaikenlaisia, uutta ja vanhaa, käteen ja telkkariin sopivaa. Pleikat 1-3 ja PSP, Nintendot Wii, NES, SNES ja GameCube, XBOX ja XBOX 360. Amiga 500 sanoi sopimuksen irti jo vuosia sitten joten sillä ei ole ihan toviin tullut pelattua (Commodore 64 ollut kanssa kavereitten luona kovassa käytössä aikanaan). Kaikki muut ovat aktiivikäytössä ja lisää on suunnitelmissa ostaa. Suosikkipelejä ovat ropellukset ja seikkailut mutta kaikkea muutakin on tullut pelailtua. Pelattujen pelien listalla mm: Fablet 1-3, Final Fantasy 1, 7, 10, 13, 13-2, Kingdom Hearts 1, 2 ja Birth by Sleep, Dragon Aget 1 ja 2 lisäosineen, pino legopelejä (Batmanit, Indyt, Pirates, Lotr, Potterit), Hobitti, Silent Hill Shattered memories ja The Room, Half Life 1 ja 2, Colin McRae ralleja jokunen, Need For Speed 2, Harry Potterit 1-6, Rising Nightmares, Tomb Raider 2 ja 3, Dante's Inferno, Alice Madness Returns, Crash Bandicoot 1 ja 2, Bomberman/Dynaplaster, Mario Kart, -Party 9 ja muutenkin Mariot 1-3, Kinect Adventures, Bioshock, Buzzit. Sekä tietenkin vanhoja legendoja kuten Doom, Eye OF The Beholder...

Listaa voisi jatkaa vielä vaikka miten pitkään, mutta tuossa nyt ensinnä mieleen tulleet pelit. Laulu, tanssi ja soittopelit ei ole sitten yhtään meikäläisen juttu. FPS pelejä yleensä karsastan mutta niissäkin toki hienoja poikkeuksia, kuten Bioshock. Peeceellä en ole pelannut enää vuuuuooooosiin, joten wowia en ole edes kokeillut. Tässä jossain vaiheessa pitänee testata ainakin Assassins Greedejä ja Skyrimiä. Netissä en myöskään tykkää pelata mitään porukkapelejä, haen sieltä ainoastaan päivityksiä, lisäosia ja demoja.

• sälä

Pläääh mitä puhetta!
      Ite oon 15 vuotias tyttö ja käyny assemblyillä lantrekeilla ym. ja vuoden pelasin xboxilla mistä siirryin kavereiden mukana koneharrastukseen ja kokosin koneen.
      Nyt pelaan eniten LOLia, swat 4 kavereiden kanssa, left 4 dead 2, Battlefield 3, cod4, mw2, assasin's greed 3 ja steamissa on mm. Blacklight retribution, borderlands, company of heroes (opposing fronts & Tales of valor) , Darksiders, Dota 2, Gotham city, Metro 2033 ja red faction Armageddon. Osa noista tuli alennuksessa jonkun pelin mukana. Ainiin ja ei pidä unohtaa Assyiltä saatua Death rallya!!
      Oli muuten omasta mielestä tosi törkeetä (jyrkästi sanottuna) kun kaikki puhuivat keskustelupalstoilla että suurin osa pelaajista on jotain animetyttöjä tai poikaystävänsä mukana tulleita ihkuteinejä. Itse ainakin tulin pitämään hauskaa kavereiden kanssa niinkuin varmaan moni muukin. Pois nää luulot!:)

• huoh21

Vihaan vaan sitä kun menit vaikka johonki peliin ja siellä on ''Girlgamer69'' tai chattiin tulee ''Im girl and im playing games''. Noi jutut ärsyttää mua ihan sikana...

• MissKissy

Täällä yksi tyttöpelaaja, moi. \o/

Koskaan en ole WoWiin tai Final Fantasyihin koskenut, The Sims oli muutaman vuoden paheeni ja xbox:ia kokeilin ensi kertaa tänä vuonna kaverin luona.

Ikää minulla on siis 22 v. ja kotoa löytyy PS3:nen. Olen pelannut ihan muksusta asti; Segalla, Super Nintendolla ja ensimmäisellä pleikkarilla mutta yleensä kavereiden luona/lainakoneilla, kun minulle ei jostain syystä koskaan ostettu omaa (joko olivat liian kalliita taikka samasta syystä, kuin en aikoinaan saanut sitä radio-ohjattavaa autoakaan - olin tyttö). PS2:nen meille tuli vuosia sitten pikkuveljien kautta ja sitä hakattiin niin kauan, kunnes meni rikki. Sitten oli taas taukoa. Nyt vihdoin ihan omalla rahalla menin ja ostin ensimmäisen ikioman konsolin. :D

Tekkeniä olen hakannut jo vuosia ja se on ollut yksi lemppari peleistä (hermot ja pitkäjänteisyys ei riittänyt muuhun) mutta nyt pääsin ensimmäisen kerran seikkailupelien makuun ja aloitin oman matkani Assassin's Creedien kanssa. Ostoslistalla on myös Red Dead Redemption ja The Last of Us.

Et kyllä meitä on muitakin kuin xboxin ohjaimia nuolevia gamergurl69:sejä. ;D

• eoiw9uq0pdc

Olen minä tyttö, juu.
      Pelaan LoLia, GTAta, Tomb Raideria, Assassin's Creediä ja sotapelejä - tosin itse omistan vain yhden, black ops 2. En ole WoWiin koskenutkaan sen jälkeen kun kyllästyin siihen kun aina kuolin, hih..

• Tyttö kaiketi

Minä kun luulin ettei Suomessa enää edes ihmetellä tyttöjä jotka pelaa, sillä eikös kaikki tytöt jotakin pelaa O.o tai sitten vaan tuntuu siltä kun ainakin omassa kaveriporukassani näin on. Itsekin rakastan kauhupelejä ja omistankin niitä hyllyllisen. Amnesia oli ihan ok kokemuksena mutta ei suinkaan niin pelottava että siitä kannattaisi mainita. Konsolipelejä tulee pelattua paljon (yleensä päivittäin tunnin pari jaksamuksen mukaan) ja onhan noita pelejä kertynyt hyllyyn Tekkeneistä Tomb Raidereihin, Assassins Creedeistä Splinter Celleihin ja muihin hyviin pelinimikkeisiin. PS3:sta on jo levytilakin lopussa. Ei se niin kummaa ole että tytöt pelaa, nyt ollaan 2010-luvulla ja pelit on hubaa viihdettä.

• nightingale▲

Täällä yks tyttöpelaaja, hulluna assassin's creeddeihin ja Skyrimiin, en ymmärrä miksi tässä olisi sukupuolesta kysymys...

• miesgamer91

Tiedän itse neljä naispuolista pelaajaa joista kaikilla on se tietty yksi joita tykittävät täysillä, mutta eivät pelaa sitten mitään muuta. Yksi pelaa League of Legendsiä, toinen wowia, kolmas COD:ia ja neljäs dotaa. Yrittänyt näille ehdottaa kokeiltavaksi ties mitä pelejä niin ei. Enempää en sitten oikein naispuolisia pelaajia tunnekkaan. Miespuolisia senkin edestä :D

Itse tullut pelattua aika paljon kaikkia MMO-pelejä mitä netistä löytyy, mutta vakkarina Aion, TERA, Rift, Rusty Hearts, Planetside 2, Dawn of Fantasy, Wolf Team, MechWarriors ja Vindictus sekä King of Kings 3. Nyt testissä tuo Villagers and Heroes. Ei kovinkaa kummonen, mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan viihdyttävä. Odotan, että Kingz Online ja Black Desert tulee EU:hun. Tavispeleistä vakituisena sitten Skyrim, Sims 3 kaikkine lisäosineen ja kamasetteineen, Assassin's Creed-sarjan pelit, Mass Effect-sarjan pelit ja Dragon Age-sarjan pelit kuten myös Total War-sarjan pelit. Odottelen, että tuo Folk Tale valmistuisi niin sitten hommaan senkin. Banished oli muuten hyvä kaikkine näpertelyineen, mutta kun taistelu jäi pelistä kokonaan uupumaan niin kyllästyin siihen.

• joo3

Lisäkkää jos haluutte :D II-pale-power-II PS3 ja olen nuori POIKA! :D

• Diudih

Tota noin. Täältä löytyy nelaajapelaaja, joka pelaa lähinnä pc-pelejä.

Mutta listaa:
      1. wow-pelaajia/nettipelaajia:
      - wow:ia en, mutta traviania pelasin muutaman vuoden glory of fellowlandia
      lisäksi
      - olen pelannut simssejä, paljon
      3. xbox360-pelaajia
      - ohjain on, konsolia en omista
      4. "ff:t on parhaimpii mitä on ikinä tehty" -pelaajia (melko poikkeuksetta niitä
      jotka katsovat animea)
      - olen katsonut animea, mutta ff:iä en ole kuin kokeillut.

Lisäksi olen pelannut erilaisia vanhempia strategia / kaupungin ja valtakunnan rakennus pelejä mm. Ceasar 3, Pharaoh jne. Myös command & conquer -sarjan pelejä.

Viime aikoina on tullut pelattua seuraavia: DayZ, Battlefield4, Battlefield Hardline, The Forest ja Minecraft.

Nuo ylemmät kategoriat eivät mielestäni täsmää. :D

• Heie

Diudih kertoisitko steam nimesi niin voisimme pelata jotain, onko sinulla warframe?

• Richtofen

Mä oon kanssa tyttö pelaaja ja haluaisin kavereita pelaan mun kaa pleikalle.
      Pelit mitä mä pelaan:

Call of Dutyt, eniten Bo2 ja Ghosts
      Minecraft
      Ratchet & Clankit

On mul jotain muitakin pelejä mut tossa on noi mitä eniten tykkään hakata.
      Mun PSN on : ryugakishatu

• merja11

21v Assasin's Creed-tyttönen täällä henkeen ja vereen :) Vitosta odotellessa!
      Tottakai myös klassikot Sly Cooper ja Sims kuuluvat repertuaariin, mutta kyllä se AC voiton vie.

• 32323232

Diudih oisitko kiinnostunu peliseurasta? Ikää on itellä 16 vuotta, ja bf4/3 dayz standalone/mod, Minecraft ja tämmösiä pelaan

• pelittäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe