Hyvin hyvin hyvin vaikea uskoa. Yhtään mitään.
Toisaalta tahdon uskoa. Mitä tehdä tilanteessa jossa hälytyskellot kilkattavat minkä kerkeävät vähän väliä. Ja kuitenkin sydän tahtoo siltikin järjen kolkutteluista huolimatta uskoa. Herkkä ja sokea sydän...
Uskoako
10
558
Vastaukset
- Niin ?
Riippuu siitäkin mitä sä nyt sitten uskottelet itsellesi?
- Believe me
Usko niitä hälytyskelloja, säästyt isolta murheelta..
- Kysy ihan
suoraan!
- Piste.
Teidän seurakunnan jäsentä musta ei tule koskaan. En milloinkaan ole saanut yhtä huonoa kohtelua, enkä halua tulla ihmiseksi joka hyväksyy tuon toiminnan. Vaikka sitten kuolen mieluummin.
- eräs nainen vaan
mitähän tää nyt tarkoittaa? Vois nimittäin olla mulle, mutta en kyllä ymmärrä miten olisit voinut saada huonoa kohtelua. Mistä seurakunnasta on kyse?
- 556677
riippuu ketä uskot,sydäntä,ystäviä vai häntä.
- Miksi tilanne on
noin epäselvä .. ? Puhumisen puutetta ?
- aamukastetta...
Vaikea uskoa, mutta tahdot uskoa? Sydän tahtoo, ja järkikö ei? Ja sen lisäksi vielä hälytyskellot kilkattaa.. Kuulostaapa monimutkaiselta mutta yleispätevä viisaushan on kuunnella sydäntään, sillä näkee parhaiten.. Ja omaa sydämen ääntään kuuntelemalla ei voi toimia väärin - oli lopputulos mikä tahansa.
- vanha viestini oli
kaivettu :)
Tulin samaan lopputulokseen. Olen kuunnellut sydäntä...ja tähän asti ainakin olen ollut ihan tyytyväinen että niin olen tehnyt.
- mollaajalle tiedoksi
Kuka puhui jotakin seurakunnasta? Tiedätkö että ei seurakunta tee ketään kristityksi, usko on ihan jokaisen henkilökohtainen asia, mitä ja kehenkä haluaa uskoa tai olla uskomatta. Ei autotallikaan tee sinusta autoa vaikka viettäisit sielä lopun ikäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070