Kirjoituksesi on jo reilu puoli vuotta vanha,mutta halusin kertoa omita kokemuksistani, vanhemmistani,äidistä,joka joutui narsistisen isän henkisen ja fyysisen väkivallan kohteeksi.Itse olen jo lähes neljäkymppinen ja minulla on 2 lasta. Kirjoituksesi kosketti,ymmärrän tunteesi ja sen pahan olon,mitä tekosi lapsiasi kohtaan saa aikaan. Isän väkivaltaisen ja henkisen manipuloinnin takia,äiti purki pahaa oloaan myös meihin lapsiin ja saattoi myös olla väkivaltainen. Tuota perhehelvettiä kesti lähes parikymmentä vuotta,kunnes äiti vihdoin otti eron. Silloin se oli jo myöhäistä, tästä vuosikausia kestäneestä piinasta johtuen äiti sairastui vakavasti henkisesti,eikä enää,hänen ollessa nyt 57v, kykene huolehtimaan itsestään. Kaikille ulkopuolisille,jotka eivät ole vastaavassa tilanteessa olleet,sanon,että on hurjan vaikea,lähes mahdoton hakea apua.Narsisti osaa manipuloida uhrinsa niin täysin,että pelko estää lähtemästä,tai hakemasta apua. Nyt,tänä päivänä hoidan äitiäni parhaani mukaan,enkä kanna kaunaa tai vihaa äidilleni siitä,että olen joutunut välillisesti narsistin uhriksi. Isää en ole tavannut vuosiin. Toivon, että te narsistin uhrit pystytte voittamaan pelkonne ja hakemaan apua,koska seuraukset voivat olla peruuttamattoman kamalia.
Nimimerkille "En jaksa enää"
Pitää uskaltaa
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111224Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991077- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9807- 48793
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785