Tapsa polvileikkauksessa

Lorujaje

Kotisivuillaan Tapsa kertoo olleensa eilen polvileikkauksessa. Pikaista paranemista ja toivottavasti pitkään vihoitellut polvi on leikkauksen ansiosta saatiin entistä ehompaan kuntoon.

28

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm....

      Joutuukohan Tapsa käyttämään kainalosauvoja ? Kuinkahan niiden kanssa esiintymineen onnistuu kun on parikin keikkaa jo tämän viikon lopulla. Varmaan täytyy laulaa istuvaltaan.

      • silleen...

        Niillä sauvoilla on helppo huitoa orkesteria jos soittavat herran mielestä väärin ;D


      • No ei sentään
        silleen... kirjoitti:

        Niillä sauvoilla on helppo huitoa orkesteria jos soittavat herran mielestä väärin ;D

        No eipä Tapsa ole aiemminkaan väkivaltainen bändinsä muusikoille ollut, vaikka ei soitto olisi häntä miellyttänytkään. Tapsa ohjeistaa suusanallisesti ei käsiksi käymällä.


    • Polvet poks poks

      Olisi nyt ennemmin käynyt yhdistetyssä kauneus- kurkku- ja äänileikkauksessa. Niin ja siinä samalla hommanut tekarit niiden mustuneiden harvahampaiden sijaan. Olisi ollut niiiiiin paljon enemmän järkeä kuin jossain polvileikkauksessa vaan koska Tapsuliinilla olisi järkeä ollut tekemisissään? Ei koskaan.

      • suksi suolle

        Sinun taas kannattaisi mennä aivojen asennusoperaation, kun juttusi ovat sitä luokkaa ,että pääkoppasi kumisee tyhjyyttään. Jostain teurastomosta voisivat lahjoittaa sinulle operaatiota varten vaikka jotkut lampaan tai kanan aivot.


      • Annu.

        Niin eikä noiden lisäksi käyttäytymisterapiakaan pahaa olisi tehnyt ;D Olisi ollut tarpeen.


      • Annu. kirjoitti:

        Niin eikä noiden lisäksi käyttäytymisterapiakaan pahaa olisi tehnyt ;D Olisi ollut tarpeen.

        Kyllä niitä lässynlässyjä ja umpitylsiä joojoo -artisteja on tässä maassa jo ihan kylliksi. Turha Tapsasta yrittää semmosta lammasmaista sielua on yrittää tehdä. Tapsassa on särmää jota kaikki ei hyvällä katso enkä toki itsekkään aina käytöstään ja kaikkia tekemisiään hyväksy, mut väriläiskiäkin aina kaivataan, siis niitä jotka herättää tunteita puolesta ja vastaan.


      • Tapsa on upeääninen ja komia mies eikä hampaansa ole mitkään mustuneet. Tiedä mistä semmosen olet päähäs saanutkin.
        On se vaan kumma kun aina täytyy keksiä jotain jonninjoutavia syitä mistä nälviä.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä niitä lässynlässyjä ja umpitylsiä joojoo -artisteja on tässä maassa jo ihan kylliksi. Turha Tapsasta yrittää semmosta lammasmaista sielua on yrittää tehdä. Tapsassa on särmää jota kaikki ei hyvällä katso enkä toki itsekkään aina käytöstään ja kaikkia tekemisiään hyväksy, mut väriläiskiäkin aina kaivataan, siis niitä jotka herättää tunteita puolesta ja vastaan.

        Jaa että väriläiskiä tarvitaan kunhan ne ovat sinun mieleisiäsi ;D Mikon ja Myrskylyhdyn kiltitkin olivat ihan hieno väriläiskä mutta tietenkään sitä et sitä sietänyt koska kyseessä ei ole Tapsukka. Voe voe.
        En minä kyllä kaipaa mitään rääväsuuartisteja aukomaan päätään turhanpäiväisistä asioista.


      • money,money
        Annu. kirjoitti:

        Jaa että väriläiskiä tarvitaan kunhan ne ovat sinun mieleisiäsi ;D Mikon ja Myrskylyhdyn kiltitkin olivat ihan hieno väriläiskä mutta tietenkään sitä et sitä sietänyt koska kyseessä ei ole Tapsukka. Voe voe.
        En minä kyllä kaipaa mitään rääväsuuartisteja aukomaan päätään turhanpäiväisistä asioista.

        Kyllä maku meni Mikosta ,kun hameen päälleen pisti.Suomalainen mies ei munasillaan esiinny.Kun kyvyt ei riitä,niin munasillaan yritetään pysyä pinnalla.No onhan näitä pikkukallen ja rintavarustusten esittelijöitä viihdebisneksessä aina ollut.


      • money,money kirjoitti:

        Kyllä maku meni Mikosta ,kun hameen päälleen pisti.Suomalainen mies ei munasillaan esiinny.Kun kyvyt ei riitä,niin munasillaan yritetään pysyä pinnalla.No onhan näitä pikkukallen ja rintavarustusten esittelijöitä viihdebisneksessä aina ollut.

        Joo, Totta kirjoitat nim.merk "money,money". Mä keksinkin uuden lempinimen Mikko Mäkeläiselle : " mekko- Mikko " ;D
        Kyl sais joku tyylikonsultti pikkasen antaa neuvoja Mäkeläiselle miten pukeutua, ettei toiste enää nolaa itteensä keekoilemassa lavalla kiltissä, eli toisinsanoen mekossa . Kyllä niitä ns. " ilmakylpyjä" munilleen voi ottaa jossain muuallakin kuin esiintymislavalla.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Joo, Totta kirjoitat nim.merk "money,money". Mä keksinkin uuden lempinimen Mikko Mäkeläiselle : " mekko- Mikko " ;D
        Kyl sais joku tyylikonsultti pikkasen antaa neuvoja Mäkeläiselle miten pukeutua, ettei toiste enää nolaa itteensä keekoilemassa lavalla kiltissä, eli toisinsanoen mekossa . Kyllä niitä ns. " ilmakylpyjä" munilleen voi ottaa jossain muuallakin kuin esiintymislavalla.

        Kuolaa sinä vaan sen Tapsukkapapparaisen perään ja jätä suosiolla muut rauhaan. Nuo sinun keksimäsi nimitykset ei ennenkään kovin kummoisia älynlahjoja ole vaatineet, kuten ei nytkään :D Kun nyt näköjään tykkäät lempinimistä niin TuittuTapsukka nimitys sopii sinun säälittävälle ukkelillesi.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsa on upeääninen ja komia mies eikä hampaansa ole mitkään mustuneet. Tiedä mistä semmosen olet päähäs saanutkin.
        On se vaan kumma kun aina täytyy keksiä jotain jonninjoutavia syitä mistä nälviä.

        Sehän aina ennen vihelteli laulaessaan etuhampaidensa välistä mut on tainnut käydä sentään korjauttamassa sen välin. Voisit suositella sille valkaisevaa hammastahnaa kun seuraavan kerran roikut lavan reunalla ;D


      • Annu. kirjoitti:

        Kuolaa sinä vaan sen Tapsukkapapparaisen perään ja jätä suosiolla muut rauhaan. Nuo sinun keksimäsi nimitykset ei ennenkään kovin kummoisia älynlahjoja ole vaatineet, kuten ei nytkään :D Kun nyt näköjään tykkäät lempinimistä niin TuittuTapsukka nimitys sopii sinun säälittävälle ukkelillesi.

        Tapsa ei ole mikään papparainen ! Sitäpaitsi itse kuolasit Kari Tapiota joka on Tapsaa neljä vuotta vanhempi.
        Tapsa voi olla kummonen tuittuilija tahansa, mutta charmi puree ja laulunsa lumoaa 100 kertaisesti Mikko Mäkeläiseen ja muihin " iskelmäprinsseihin" verrattuna.


      • Annu. kirjoitti:

        Sehän aina ennen vihelteli laulaessaan etuhampaidensa välistä mut on tainnut käydä sentään korjauttamassa sen välin. Voisit suositella sille valkaisevaa hammastahnaa kun seuraavan kerran roikut lavan reunalla ;D

        Voi vitja......Se nyt vasta ällöä olisi jos Tapsalla olisi sellaiset luonnottoman häikäisevän valkoiset hampaat. Enkä ole varma onko Tapsalla se rako edelleen etuhampaiden välissä vai ei. Semmonen rako on jokatapauksessa ihan söde mun mielestä.


      • OK.
        Annu. kirjoitti:

        Sehän aina ennen vihelteli laulaessaan etuhampaidensa välistä mut on tainnut käydä sentään korjauttamassa sen välin. Voisit suositella sille valkaisevaa hammastahnaa kun seuraavan kerran roikut lavan reunalla ;D

        On se kyllä jännä,että noista tapanin hampaista jaksetaan aina vaan touhuta. Jo 70-luvun alusta lähtien. Lainaus kirjasta "Poppareita, sankareita ja kaunottaria.:

        "Tapani kansalla oli esteettinen ongelma, jota ei voinut ohittaa. Hänen hampaissaan oli pigmenttivirhe. Ne eivät olleet valkoiset vaan pikemminkin rusehtavat, Syyksi epäiltiin juomaveden rautapitoisuus lapsuudessa. Listaykkösellä ei voinut olla sellaisia hampaita.
        -Vein Tapsan tutun hammaslääkärin luo, jottase tekisi niille jotain.Olavi Kaskisuo kertoo. Hammaslääkäri suositteli kuoria, mutta Tapsa ei halunnut sellaisia.

        Tapsa kertoo:
        "Siihen aikaan kuoret tehtiin niin, että oma hammas hiottiin pieneksi nastaksi, eräänlaiseksi istukkaaksi,johon kiinnitettiin tekohammas. Monella artistilla oli sellaiset ja niistä oli vähän väliä jotain vaivaa. Kerrankin tein kesäkiertueen erään naisartistin kanssa. Hänellä oli kaksi vakioongelmaa. Joko kengänkorko oli poikki tai nastahammas irti. Kuorien liima-aine heikkeni hammas jäi kiinni sämpylään. Nastahampaisiin liittyi muitakin haittatekijöitä. Oman hammastyngän ja peitekuoren väliin pääsi aina jotain töhnää, jolloin suu alkoi haista pahalle. Kuorihampaat vaativat erittäin paljon huoltamista eivätkä ihmiset aina jaksaneet tehdä sitä. Näistä syystä päätin pitäytyä omissa hampaissani, vaikak ne eivät olleetkaan väriltään kauniit. Ne ovat kuitenkin terveet ja vahvat hampaat."

        -Kerran teimme jutun Viikkosanomiin, jossa Tapsa irvisteli ja esitteli hampaitaan, Olavi Kaskisuo nauraa. Sillä riitti itsetuntoasiihen.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Voi vitja......Se nyt vasta ällöä olisi jos Tapsalla olisi sellaiset luonnottoman häikäisevän valkoiset hampaat. Enkä ole varma onko Tapsalla se rako edelleen etuhampaiden välissä vai ei. Semmonen rako on jokatapauksessa ihan söde mun mielestä.

        Luonnollisen valkoinen kaunis ja tasainen hammaskalusto on kaunis. Ei mustuneet ja vinksin vonksin olevat kuten sun Tapsukallasi. Kaukana södestä. Jos se olisi jollain muulla kuin Tapsukalla niin haukkuisit ja käskisit mennä hammaslekuriin.
        Ja eikö sulla herranjestas ole muuta tekemistä kuin päivystää tällä palstalla koska pääset vastaamaan johonkin idoliasi koskevaan kirjoitukseen? Täällä kyttäät aamuviideltä, otan osaa. Nukutko edes?


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsa ei ole mikään papparainen ! Sitäpaitsi itse kuolasit Kari Tapiota joka on Tapsaa neljä vuotta vanhempi.
        Tapsa voi olla kummonen tuittuilija tahansa, mutta charmi puree ja laulunsa lumoaa 100 kertaisesti Mikko Mäkeläiseen ja muihin " iskelmäprinsseihin" verrattuna.

        Sääli sinua jolla ei ole muuta elämää kuin Tapsukka ja tää palsta.
        En ole koskaan kuolannut Karin ulkonäön perään, vain hänen musiikistaan olen tykännyt. Ja Kari oli nuorena aikas komea kyllä, mutta vanhemmiten kyllä edelleen charmikas. Mikko taas vie jalat alta sekä ulkonäöllään, charmillaan että äänellään, kertakaikkiaan. Tapsukka on onneton piipertäjä häneen verrattuna. Kyse onkin siitä että sinun mielestäsi Tapsukka on 100 kertaa(kuinka lapsellisesti sanottu :D) parempi, se ei ole faktaa.

        Sinun Tapsukkasi on papparainen, siitä ei päästä mihinkään. Huvittavaa tuo sinun kiihkoilusi ja kuinka suutut kun sitä sanotaan papparaiseksi ;D

        Minä menen nyt pihahommiin ja nauttimaan keväisestä päivästä sekä kuuntelemaan maailman kauneinta musiikkia, linnunlaulua. Kirjoittelehan taas kun alkaa käpy kärytä viestini vuoksi ;D


      • Annu. kirjoitti:

        Sääli sinua jolla ei ole muuta elämää kuin Tapsukka ja tää palsta.
        En ole koskaan kuolannut Karin ulkonäön perään, vain hänen musiikistaan olen tykännyt. Ja Kari oli nuorena aikas komea kyllä, mutta vanhemmiten kyllä edelleen charmikas. Mikko taas vie jalat alta sekä ulkonäöllään, charmillaan että äänellään, kertakaikkiaan. Tapsukka on onneton piipertäjä häneen verrattuna. Kyse onkin siitä että sinun mielestäsi Tapsukka on 100 kertaa(kuinka lapsellisesti sanottu :D) parempi, se ei ole faktaa.

        Sinun Tapsukkasi on papparainen, siitä ei päästä mihinkään. Huvittavaa tuo sinun kiihkoilusi ja kuinka suutut kun sitä sanotaan papparaiseksi ;D

        Minä menen nyt pihahommiin ja nauttimaan keväisestä päivästä sekä kuuntelemaan maailman kauneinta musiikkia, linnunlaulua. Kirjoittelehan taas kun alkaa käpy kärytä viestini vuoksi ;D

        Tapsa on vetreä miekkonen. EI ole papparainen eikä edes ole yhtään papparaisen oloinen olemukseltaan eikä muutenkaan ( ei ole pappa siinäkään mielessä ,että hällä ei ole vielä lapsenlapsia) .

        Ja se ,että Tapsa on onneton piipertäjä Mikko Mäkeläiseen verrattuna on VAIN SINUN mielipiteesi. Se EI todellakaan ole faktaa . Kaikkea muuta !

        Sä voit työntää ne käpysi sinne mihin päivä ei paista. Annu "anusaukko" on yhtä surkuhupaisa tapaus kuin idolinsa Mikko "mekko" Mäkeläinen.


      • Justiinax
        Annu. kirjoitti:

        Luonnollisen valkoinen kaunis ja tasainen hammaskalusto on kaunis. Ei mustuneet ja vinksin vonksin olevat kuten sun Tapsukallasi. Kaukana södestä. Jos se olisi jollain muulla kuin Tapsukalla niin haukkuisit ja käskisit mennä hammaslekuriin.
        Ja eikö sulla herranjestas ole muuta tekemistä kuin päivystää tällä palstalla koska pääset vastaamaan johonkin idoliasi koskevaan kirjoitukseen? Täällä kyttäät aamuviideltä, otan osaa. Nukutko edes?

        Paraskin arvostelemaan toisia kun itse jaksaa jatkuvasti paasata ja haukkua jos jollakin ihmisellä on rako etuhampaiden välissä ja jos ne hampaat ei oo hohtavan valkoiset. Kyllä luulis olevan tärkeämpääkin tekemistä kun toisten hampaiden kyttääminen. Voisit lähettää tänne kuvan omista hampaistas kunhan puutarhatöiltäsi ehdit ( tai tekarithan sulla on. Noin happamalla ihmisellä kun ne omat hampaat on varmasti syöpyneet jo aikapäiviä pilalle )


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Paraskin arvostelemaan toisia kun itse jaksaa jatkuvasti paasata ja haukkua jos jollakin ihmisellä on rako etuhampaiden välissä ja jos ne hampaat ei oo hohtavan valkoiset. Kyllä luulis olevan tärkeämpääkin tekemistä kun toisten hampaiden kyttääminen. Voisit lähettää tänne kuvan omista hampaistas kunhan puutarhatöiltäsi ehdit ( tai tekarithan sulla on. Noin happamalla ihmisellä kun ne omat hampaat on varmasti syöpyneet jo aikapäiviä pilalle )

        Hihii, voisin mainiosti laittaa kuvan hampaistani, ne ovat erinomaisessa kunnossa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään syytä esitellä kalustoani mutta kun ihminen on julkisuudessa niin asia on eri.
        Minulle puutarhatyöt ovat erinomainen rentoutumiskonsti, suosittelen sinullekin jotain vastaavaa ettet tikahdu kiukkuusi ja/tai saa vatsahaavaa kun aina hikeennyt kaikesta ;D
        Enkä malta olla mainitsematta että minä en edes alunperin kirjoittanut Tapsukan purukaluston huonosta kunnosta mutta minullehan sinä jaksat vastata No, jutellaan pois.
        :DDDDDDDDDD


      • OK.
        Annu. kirjoitti:

        Hihii, voisin mainiosti laittaa kuvan hampaistani, ne ovat erinomaisessa kunnossa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään syytä esitellä kalustoani mutta kun ihminen on julkisuudessa niin asia on eri.
        Minulle puutarhatyöt ovat erinomainen rentoutumiskonsti, suosittelen sinullekin jotain vastaavaa ettet tikahdu kiukkuusi ja/tai saa vatsahaavaa kun aina hikeennyt kaikesta ;D
        Enkä malta olla mainitsematta että minä en edes alunperin kirjoittanut Tapsukan purukaluston huonosta kunnosta mutta minullehan sinä jaksat vastata No, jutellaan pois.
        :DDDDDDDDDD

        Aika sujuvasti keskustelu siirtyi polvileikkauksesta hampaisiin. En vaan ymmärrä sitä logiikkaa, joka niitä yhdistää.


      • Annu. kirjoitti:

        Hihii, voisin mainiosti laittaa kuvan hampaistani, ne ovat erinomaisessa kunnossa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään syytä esitellä kalustoani mutta kun ihminen on julkisuudessa niin asia on eri.
        Minulle puutarhatyöt ovat erinomainen rentoutumiskonsti, suosittelen sinullekin jotain vastaavaa ettet tikahdu kiukkuusi ja/tai saa vatsahaavaa kun aina hikeennyt kaikesta ;D
        Enkä malta olla mainitsematta että minä en edes alunperin kirjoittanut Tapsukan purukaluston huonosta kunnosta mutta minullehan sinä jaksat vastata No, jutellaan pois.
        :DDDDDDDDDD

        Sorry vaan, mut mä en rupee viikonloppuani pilaamaan tommosen älykääpön kanssa tappelemalla.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Sorry vaan, mut mä en rupee viikonloppuani pilaamaan tommosen älykääpön kanssa tappelemalla.

        On alusta asti ollut täysin itsesi päätettävissä mistä ja miten haluat keskustella :D Sinulle vain on niin kiva vastailla ja tökkiä kuin kepillä kusiaispesää ;D koska taatusti tulos on sama.
        Minullakin on parempaakin tekemistä kuin vastailla tuommoiselle bimbolle, just niitä pihatöitä ja äitienpäivän viettoa, joten ihan hyvä jos lopetetaan tämä. Menen tekemään kakkua ja nauttimaan siitä.


      • ei tartte ymmärtää..
        OK. kirjoitti:

        Aika sujuvasti keskustelu siirtyi polvileikkauksesta hampaisiin. En vaan ymmärrä sitä logiikkaa, joka niitä yhdistää.

        Varjelkoon, että et ymmärrä. No ei ole ihme kun et ymmärrä muutakaan. Eikö siinä ole sinulle logiikkaa että vaiva kuin vaiva. Puhutaan sitten päästä tai alapäästä.


    • Lainaus

      Tapsa kirjoittaa kotisivuillaan näin :

      " HEIPÄ HEI!
      Tuleepa taas sopivasti lätkää joka ilta ja ompa ollut tosi jänniä matseja, Sopivasti siksi, että olin eilen polvileikkauksessa ja nyt toipilaana makoillessa saa mukavaa viihdettä, mitä lätkä tällä tasolla tottakai on. Ja siitä olen iloinen kun peli on näihin päiviin siistiytynyt takavuosista tyylikkäästi.
      Polvi oli vihoitellut jo vuosia ja osoittautui operaatio olevan- tähystyksellä- todella tarpeen. Saatiin siistittyä sekin ja pääsee taas tehokkaammin liikkumaan. Ironista, toisaalta, että tehokkaalla liikunnalla se on tullut pikkuhiljaa hajoitetuksikin. Onneksi polvella ei lauleta sillä lähiaikoina on muutama mukava konsertti ja pari keikkaakin.
      Kevät tuli nopeasti ja toivottavasti ilmat nyt lämpenisivätkin leppoisiksi. Nähdään ja kuullaan- viittaan tapahtumakalenteriin näillä sivuillani. "

      Terv. Tapani

      • Oikea kirjoitusasu:

        " HAISULI VEI LIINIT!
        Tuleepa taas sopivasti aikuisviihdetä joka ilta ja ompa ollut tosi ronskeja leffoja, Sopivasti siksi, että olin eilen naamaleikkauksessa ja nyt toipilaana makoillessa saa mukavaa viihdettä, mitä aikuisviihde tällä tasolla tottakai on. Ja siitä olen iloinen kun aikuisviihde on näihin päiviin ronskiutunut takavuosista tyylikkäästi.
        Naamataulu oli vihoitellut jo vuosia ja osoittautui operaation olevan- kirvesleikkauksella halki, poikki ja pinoon- todella tarpeen. Saatiin siistittyä sekin turpavärkki ja pääsee taas tehokkaammin rääkymään. Ironista, toisaalta, että tehokkaalla karjumisella se on tullut pikkuhiljaa hajoitetuksikin. Onneksi mun äänellä ei enää lauleta sillä lähiaikoina on muutama mukava masokisteille tarkoitettu "konsertti" ja pari sadistista keikkaakin.
        Kevät tuli nopeasti rintaankin ja toivottavasti ilmat nyt lämpenisivät lemmiskelylle suopeiksi. Nähdään ja karjutaan- viittaan lyhyeen tapahtumakalenteriin näillä sivuillani.

        Riettain Terveisin Ikioma Tapsuliininne


    • Hyvä, että Tapsan polvi on nyt leikattu. Sehän on vaivannut sitä jo vuosia kun sen silloin aikoinaan loukkasi. Leikkauksella se varmasti tulee nyt hyvään kondikseen. Pikaista paranemista Tapsalle !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe